BBSK: Cestujúci môžu priamo pomôcť zlepšiť regionálnu autobusovú dopravu v kraji

dnes 13:21
Banská Bystrica 18. novembra (TASR) - Cestujúci v Banskobystrickom samosprávnom kraji (BBSK) majú možnosť priamo ovplyvniť kvalitu regionálnej autobusovej dopravy. Organizátor Integrovaného dopravného systému (IDS) BBSK spustil v týchto dňoch veľký zákaznícky prieskum spokojnosti, ktorý potrvá do 15. decembra. TASR o tom v utorok informovala vedúca útvaru marketingu a komunikácie spoločnosti Organizátor IDS BBSK Lenka Štepáneková. „Hlavnou úlohou prieskumu je získať autentickú spätnú väzbu od cestujúcich v regionálnej autobusovej doprave. Tá pomôže identifikovať silné a slabé stránky v prevádzke, informovanosti aj tarifných produktoch,“ konštatovala Štepáneková. Prieskum je anonymný a jeho vyplnenie zaberie len niekoľko minút. Cestujúci sa v ňom vyjadria k oblastiam ako čistota vozidiel, ochota vodičov, dodržiavanie a prehľadnosť cestovných poriadkov, nadväznosť spojov či fungovanie nákupu lístkov. Stačí kliknúť na www.idsbbsk.sk/prieskum a vyplniť dotazník. V prípade záujmu sa môžu zapojiť aj do súťaže. Na troch šťastlivcov čaká predplatný mesačný lístok na trase podľa ich vlastného výberu. „Kvalitná a spoľahlivá verejná doprava stojí a padá na potrebách ľudí, ktorí ju denne využívajú. Preto je pre nás kľúčové počúvať hlas cestujúcej verejnosti,“ zdôraznil predseda predstavenstva Organizátor IDS BBSK Radoslav Vavruš. Úprimné názory pasažierov sú podľa neho zásadné pre ďalší rozvoj a skvalitňovanie služieb, aby mohla verejná doprava lepšie konkurovať cestovaniu autom. „Chceme, aby doprava v BBSK bola komfortnejšia, presnejšia a viac prispôsobená regionálnym požiadavkám. Každý vyplnený dotazník berieme ako záväzok k zlepšeniu,“ dodal Vavruš. Okrem online vyplnenia prieskumu, v uliciach väčších miest v kraji sa pohybujú aj anketári, ktorí zbierajú názory cestujúcich priamo v teréne. ekc mj
Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring