OTS: Značky PUMA a Maybelline New York obohacujú kozmetický trh o limitovanú ...

TASR, 17. januára 2019 16:26

Značky PUMA a Maybelline New York obohacujú kozmetický trh o limitovanú edíciu kolekcie inšpirovanej módou "athleisure"

NEW YORK, 17. januára (TASR/OTS/PRNewswire) -- Globálna športová značka PUMA, v spolupráci s Maybelline New York, prvotriednou medzinárodnou kozmetickou značkou, uvádzajú na trh prvú limitovanú edíciu kolekcie PUMA x Maybelline ako kombináciu krásy, módy a športu v podobe vysokoúčinnej kozmetickej kolekcie.

Kolekcia PUMA x Maybelline bola vytvorená tak, aby bola vhodná pre životný štýl, pre všetky príležitosti a pre každú aktivitu generácie Z a mileniálov. V duchu posadnutosti módou "athleisure" (športové oblečenie nosené vo voľnom čase) sa značka Maybelline rozhodla pre spoluprácu s lídrom v oblasti ženského športového oblečenia PUMA, aby spolu vytvorili dokonalú vysokoúčinnú, kozmetickú kolekciu inšpirovanú pouličnou módou. "Naši mladí zákazníci dnes preferujú aktívny životný štýl a to platí pre čas strávený v práci, vo fitness alebo pri oddychu. Sú stále v jednom kole, nikdy úplne nevypnú, a preto potrebujú vysokoúčinné produkty, ktoré s nimi toto tempo udržia," hovorí Trisha Ayyagariová, zástupkyňa generálneho manažéra značky Maybelline New York. "Kolekcia PUMA x Maybelline bude slúžiť presne takémuto účelu."

Kolekcia PUMA x Maybelline bola vyrobená pomocou najnovšej dlhotrvajúcej technológie. Skladá sa z 12 častí a nájdete v nej nerozmazávajúcu sa riasenku, ktorá udrží vaše mihalnice krásne po celý deň, metalický rozjasňovač s podmanivým chrómovým efektom a obľúbený dlhotrvajúci Super Stay Matte Ink tekutý rúž v nových odtieňoch limitovanej edície. Okrem toho vám Maybelline ponúka aj dve nové duo ceruzky – novú dlhotrvajúcu matnú a metalickú ceruzku na oči vhodnú na denné aj nočné použitie a vodeodolnú farbu a lesk na tvár v tvare tyčinky pre orosený a žiarivý vzhľad. Nová kolekcia obsahuje produkty v rôznych formátoch pre viaceré príležitosti, pričom všetky sú v štíhlych cestovných baleniach, aby ste sa jednoducho a rýchlo mohli nalíčiť buď kompletne alebo len narýchlo prilíčiť po cvičení. Tvárou kampane bude Adriana Limová, dlhoročná módna tvár značky Maybelline a najnovšia ambasádorka značky PUMA známa svojou vášňou pre šport, módu a krásu.

Partnerstvo s najväčšou kozmetickou značkou na svete pri tvorbe jedinečnej, prekvapivej a univerzálnej kolekcie líčidiel sme nemuseli dlho zvažovať. PUMA sa vždy snaží spojiť módu a šport a táto spolupráca smeruje presne k tomuto cieľu. "Táto kolekcia je skutočným stelesnením momentu, v ktorom sa fitnescentrum prelína s prehliadkovým mólom. Presne takéto výrobky chceme našim zákazníčkam prinášať," uviedol Adam Petrick, globálny riaditeľ pre značky a marketing značky PUMA. "Veríme, že táto naša prvá spolupráca hladko prenesie štýl PUMA Woman z fitnescentra na ulicu a ženy sa v ňom budú cítiť krásne a príjemne."

"PUMA a Maybelline sú synonymá v tom, že prinášajú vysokoúčinné trendové produkty," uviedol Leonardo Chavez, globálny prezident značky Maybelline New York. "Spolupráca značiek Maybelline a PUMA vytvára inovatívnu kozmetiku pouličného štýlu dostupnú zákazníkom na celom svete, ktorá ich podporí v náročnom a dynamickom životnom tempe."

Dostupnosť kolekcie PUMA x Maybelline v obchodoch aj online sa môže na líšiť v rôznych krajinách. Viac informácií nájdete na svojej lokálnej stránke Maybelline.com.

O Maybelline New York

Maybelline New York je kozmetickou značkou číslo jeden na celom svete. Nájdete ju na pultoch vo viac ako 120 krajinách. Maybelline New York ponúka inovatívnu, dostupnú a jednoduchú kozmetiku pre každú ženu na báze technologicky vyspelých prípravkov, najnovších poznatkov a espritu New Yorku. Značka je v súčasnosti oficiálnym sponzorom kozmetiky na newyorských prehliadkach Fashion Week a iných módnych prezentáciách na celom svete. Viac informácií nájdete na: www.maybelline.com. Podľa pravidiel spoločnosti L'Oréal v USA je potrebné, aby ste oznámili, či ste dostali produkt zdarma na posúdenie.

O spoločnosti PUMA

PUMA je jednou z popredných svetových športových značiek. Navrhuje, vyvíja, predáva a propaguje obuv, odevy a doplnky. PUMA už 70 rokov neúnavne posúva šport a kultúru dopredu prostredníctvom rýchlych produktov pre najrýchlejších športovcov na svete. PUMA ponúka výkonné a športom inšpirované produkty životného štýlu v kategóriách ako sú futbal, beh a tréning, basketbal, golf a motorizmus. Spolupracuje s renomovanými dizajnérmi a značkami prinášajúcimi do kultúry a módy športový vplyv. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a Dobotex. Spoločnosť distribuuje svoje produkty vo viac ako 120 krajinách, zamestnáva viac ako 13 000 ľudí na celom svete a centrálu má v Herzogenaurachu/Nemecko. Sledujte @PUMA a dozviete sa ďalšie príbehy o produktoch a všetky novinky z firmy PUMA nájdete na odkaze: about.puma.com.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/809413/Maybelline_Puma_Collaboration_Adriana.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/809414/PumaXMaybelline_Logo.jpg

KONTAKT: Kristen Tully, Maybelline New York, ktully@maybelline.com, 212-984-4849, Alberto Turincio, PUMA, alberto.turincio@puma.com, 978-302-8724

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring