Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. januára 2019 16:26
Značky PUMA a Maybelline New York obohacujú kozmetický trh o limitovanú edíciu kolekcie inšpirovanej módou "athleisure"
NEW YORK, 17. januára (TASR/OTS/PRNewswire) -- Globálna športová značka PUMA, v spolupráci s Maybelline New York, prvotriednou medzinárodnou kozmetickou značkou, uvádzajú na trh prvú limitovanú edíciu kolekcie PUMA x Maybelline ako kombináciu krásy, módy a športu v podobe vysokoúčinnej kozmetickej kolekcie.
Kolekcia PUMA x Maybelline bola vytvorená tak, aby bola vhodná pre životný štýl, pre všetky príležitosti a pre každú aktivitu generácie Z a mileniálov. V duchu posadnutosti módou "athleisure" (športové oblečenie nosené vo voľnom čase) sa značka Maybelline rozhodla pre spoluprácu s lídrom v oblasti ženského športového oblečenia PUMA, aby spolu vytvorili dokonalú vysokoúčinnú, kozmetickú kolekciu inšpirovanú pouličnou módou. "Naši mladí zákazníci dnes preferujú aktívny životný štýl a to platí pre čas strávený v práci, vo fitness alebo pri oddychu. Sú stále v jednom kole, nikdy úplne nevypnú, a preto potrebujú vysokoúčinné produkty, ktoré s nimi toto tempo udržia," hovorí Trisha Ayyagariová, zástupkyňa generálneho manažéra značky Maybelline New York. "Kolekcia PUMA x Maybelline bude slúžiť presne takémuto účelu."
Kolekcia PUMA x Maybelline bola vyrobená pomocou najnovšej dlhotrvajúcej technológie. Skladá sa z 12 častí a nájdete v nej nerozmazávajúcu sa riasenku, ktorá udrží vaše mihalnice krásne po celý deň, metalický rozjasňovač s podmanivým chrómovým efektom a obľúbený dlhotrvajúci Super Stay Matte Ink tekutý rúž v nových odtieňoch limitovanej edície. Okrem toho vám Maybelline ponúka aj dve nové duo ceruzky – novú dlhotrvajúcu matnú a metalickú ceruzku na oči vhodnú na denné aj nočné použitie a vodeodolnú farbu a lesk na tvár v tvare tyčinky pre orosený a žiarivý vzhľad. Nová kolekcia obsahuje produkty v rôznych formátoch pre viaceré príležitosti, pričom všetky sú v štíhlych cestovných baleniach, aby ste sa jednoducho a rýchlo mohli nalíčiť buď kompletne alebo len narýchlo prilíčiť po cvičení. Tvárou kampane bude Adriana Limová, dlhoročná módna tvár značky Maybelline a najnovšia ambasádorka značky PUMA známa svojou vášňou pre šport, módu a krásu.
Partnerstvo s najväčšou kozmetickou značkou na svete pri tvorbe jedinečnej, prekvapivej a univerzálnej kolekcie líčidiel sme nemuseli dlho zvažovať. PUMA sa vždy snaží spojiť módu a šport a táto spolupráca smeruje presne k tomuto cieľu. "Táto kolekcia je skutočným stelesnením momentu, v ktorom sa fitnescentrum prelína s prehliadkovým mólom. Presne takéto výrobky chceme našim zákazníčkam prinášať," uviedol Adam Petrick, globálny riaditeľ pre značky a marketing značky PUMA. "Veríme, že táto naša prvá spolupráca hladko prenesie štýl PUMA Woman z fitnescentra na ulicu a ženy sa v ňom budú cítiť krásne a príjemne."
"PUMA a Maybelline sú synonymá v tom, že prinášajú vysokoúčinné trendové produkty," uviedol Leonardo Chavez, globálny prezident značky Maybelline New York. "Spolupráca značiek Maybelline a PUMA vytvára inovatívnu kozmetiku pouličného štýlu dostupnú zákazníkom na celom svete, ktorá ich podporí v náročnom a dynamickom životnom tempe."
Dostupnosť kolekcie PUMA x Maybelline v obchodoch aj online sa môže na líšiť v rôznych krajinách. Viac informácií nájdete na svojej lokálnej stránke Maybelline.com.
O Maybelline New York
Maybelline New York je kozmetickou značkou číslo jeden na celom svete. Nájdete ju na pultoch vo viac ako 120 krajinách. Maybelline New York ponúka inovatívnu, dostupnú a jednoduchú kozmetiku pre každú ženu na báze technologicky vyspelých prípravkov, najnovších poznatkov a espritu New Yorku. Značka je v súčasnosti oficiálnym sponzorom kozmetiky na newyorských prehliadkach Fashion Week a iných módnych prezentáciách na celom svete. Viac informácií nájdete na: www.maybelline.com. Podľa pravidiel spoločnosti L'Oréal v USA je potrebné, aby ste oznámili, či ste dostali produkt zdarma na posúdenie.
O spoločnosti PUMA
PUMA je jednou z popredných svetových športových značiek. Navrhuje, vyvíja, predáva a propaguje obuv, odevy a doplnky. PUMA už 70 rokov neúnavne posúva šport a kultúru dopredu prostredníctvom rýchlych produktov pre najrýchlejších športovcov na svete. PUMA ponúka výkonné a športom inšpirované produkty životného štýlu v kategóriách ako sú futbal, beh a tréning, basketbal, golf a motorizmus. Spolupracuje s renomovanými dizajnérmi a značkami prinášajúcimi do kultúry a módy športový vplyv. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a Dobotex. Spoločnosť distribuuje svoje produkty vo viac ako 120 krajinách, zamestnáva viac ako 13 000 ľudí na celom svete a centrálu má v Herzogenaurachu/Nemecko. Sledujte @PUMA a dozviete sa ďalšie príbehy o produktoch a všetky novinky z firmy PUMA nájdete na odkaze: about.puma.com.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/809413/Maybelline_Puma_Collaboration_Adriana.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/809414/PumaXMaybelline_Logo.jpg
KONTAKT: Kristen Tully, Maybelline New York, ktully@maybelline.com, 212-984-4849, Alberto Turincio, PUMA, alberto.turincio@puma.com, 978-302-8724
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.