Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 6. apríla 2021 12:39
Počas veľkonočných sviatkov sa vysokej sledovanosti tešili najmä obľúbené zábavné relácie. Súťažno-vedomostnú šou Čo ja viem si v piatok večer pozrelo až 423 000 divákov pri trhovom podiele 18,5 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase išlo o najsledovanejší televízny program. Rekordný bol aj počet divákov, ktorí súťažili pri obrazovkách s mobilnou aplikáciou, a to takmer 33 000. Na Dvojke sledovali diváci počas sviatkov najmä športové prenosy z hokejovej extraligy.
Bratislava 6. apríla (TASR-OTS) - Na Zelený štvrtok zaujala divákov premiérová epizóda relácie Zlaté časy, v ktorej hostia Eleny Vacvalovej spomínali na fenomenálneho režiséra Jozefa Bednárika. Sledovalo ju 276 000 divákov pri trhovom podiele 12,3 % v cieľovej skupine 12+. Piatkový večer ovládla šou Čo ja viem (423 000, 18,5 %) a diváckemu záujmu sa tešila aj talkšou Boris & Brambor, ktorú si nenechalo ujsť 185.000 divákov pri trhovom podiele 10,6 % v cieľovej skupine 12+. V sobotu u divákov bodovala súťažno-zábavná šou Záhady tela (334 000, 13,8 %), satirický seriál Pumpa (288 000, 13,0 %) a talkšou Petra Marcina Neskoro večer (321 000, 17,6 %).
Dvojku ovládli počas sviatočných večerov športové prenosy. Vo štvrtok sledovalo duel Slovana s HK Nitra v rámci hokejovej extraligy 69 000 divákov pri trhovom podiele 3,8 % v piatok si duel KHM Zvolen a HC Mikron Nové Zámky nenechalo ujsť 104 000 divákov pri trhovom podiele 6,4 %, v sobotu prilákal súboj HK Dukla Ingema Michalovce a HK Dukla Trenčín k obrazovkám Dvojky 113 000 divákov pri trhovom podiele 5,4 %, v nedeľu sledovalo duel HC 07 Detva a HK Poprad 137 000 divákov pri trhovom podiele 6,2 %, pondelkovú odvetu HK Nitra a HC Slovan Bratislava si nenechalo ujsť až 154 000 divákov pri trhovom podiele 6,4 % v cieľovej skupine 12+.
V rámci duchovného programu zaujal divákov okrem bohoslužieb v piatok aj film o živote Ježiša Krista Syn Boží, ktorý popoludní prilákal k obrazovkám 222 000 divákov pri trhovom podiele 13,5 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bol najsledovanejším televíznym programom. Na Veľkonočnú nedeľu si pápežské požehnanie Urbi et Orbi pozrelo 207 000 divákov pri trhovom podiele 12,8 % a pokračovanie po dokumente Zo Zemplína k pápežovi počas poludnia sledovalo až 289 000 divákov pri trhovom podiele 17,4 % cieľovej skupine 12+ a v danom čase bolo Urbi et Orbi najsledovanejším televíznym programom.
Divákov potešila na Jednotke aj filmová klasika v podobe 4-dielneho filmu Gróf Monte Christo. Prvú časť si na Veľký piatok nenechalo ujsť 173 000 divákov pri trhovom podiele 11,6 %, v sobotu si druhú časť pozrelo 198.000 divákov pri trhovom podiele 13,9 % nedeľnú tretiu časť si nenechalo ujsť 276 000 divákov pri trhovom podiele 16,4 % a pondelkové finále série prilákalo k televíznym obrazovkám až 299 000 divákov pri trhovom podiele 18,5 % v cieľovej skupine 12+. Posledné dve časti 4-dielnej filmovej série boli v danom čase najsledovanejším televíznym programom.
V sobotu podvečer divákov zaujal aj dobrodružný film Hrbáč, ktorý sledovalo 247 000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v cieľovej skupine 12+, v nedeľu to bola rozprávka Princezná a pisár (250 000, 13,0 %) a v danom čase išlo taktiež o najsledovanejší televízny program. Jednotkou v sledovanosti bola aj pondelková popoludňajšia rozprávka zo série Rozprávky bratov Grimmovcov: Sedliakova múdra dcéra (238 000, 15,7 %).
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Kontakt:
Filip Púchovský
PR manažér
e-mail: filip.puchovsky@rtvs.sk
telefón: +421 2 6061 1105
mobil: +421 903 536 283
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, 845 45 Bratislava
www.rtvs.sk
http://twitter.com/rtvs
www.facebook.com/rtvs.sk
Tlačové správy: https://www.rtvs.org/uvod
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.