OTS: Veľkonočný program RTVS prilákal divákov k televíznym obrazovkám

TASR, 6. apríla 2021 12:39

Počas veľkonočných sviatkov sa vysokej sledovanosti tešili najmä obľúbené zábavné relácie. Súťažno-vedomostnú šou Čo ja viem si v piatok večer pozrelo až 423 000 divákov pri trhovom podiele 18,5 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase išlo o najsledovanejší televízny program. Rekordný bol aj počet divákov, ktorí súťažili pri obrazovkách s mobilnou aplikáciou, a to takmer 33 000. Na Dvojke sledovali diváci počas sviatkov najmä športové prenosy z hokejovej extraligy.

Bratislava 6. apríla (TASR-OTS) - Na Zelený štvrtok zaujala divákov premiérová epizóda relácie Zlaté časy, v ktorej hostia Eleny Vacvalovej spomínali na fenomenálneho režiséra Jozefa Bednárika. Sledovalo ju 276 000 divákov pri trhovom podiele 12,3 % v cieľovej skupine 12+. Piatkový večer ovládla šou Čo ja viem (423 000, 18,5 %) a diváckemu záujmu sa tešila aj talkšou Boris & Brambor, ktorú si nenechalo ujsť 185.000 divákov pri trhovom podiele 10,6 % v cieľovej skupine 12+. V sobotu u divákov bodovala súťažno-zábavná šou Záhady tela (334 000, 13,8 %), satirický seriál Pumpa (288 000, 13,0 %) a talkšou Petra Marcina Neskoro večer (321 000, 17,6 %).

Dvojku ovládli počas sviatočných večerov športové prenosy. Vo štvrtok sledovalo duel Slovana s HK Nitra v rámci hokejovej extraligy 69 000 divákov pri trhovom podiele 3,8 % v piatok si duel KHM Zvolen a HC Mikron Nové Zámky nenechalo ujsť 104 000 divákov pri trhovom podiele 6,4 %, v sobotu prilákal súboj HK Dukla Ingema Michalovce a HK Dukla Trenčín k obrazovkám Dvojky 113 000 divákov pri trhovom podiele 5,4 %, v nedeľu sledovalo duel HC 07 Detva a HK Poprad 137 000 divákov pri trhovom podiele 6,2 %, pondelkovú odvetu HK Nitra a HC Slovan Bratislava si nenechalo ujsť až 154 000 divákov pri trhovom podiele 6,4 % v cieľovej skupine 12+.

V rámci duchovného programu zaujal divákov okrem bohoslužieb v piatok aj film o živote Ježiša Krista Syn Boží, ktorý popoludní prilákal k obrazovkám 222 000 divákov pri trhovom podiele 13,5 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bol najsledovanejším televíznym programom. Na Veľkonočnú nedeľu si pápežské požehnanie Urbi et Orbi pozrelo 207 000 divákov pri trhovom podiele 12,8 % a pokračovanie po dokumente Zo Zemplína k pápežovi počas poludnia sledovalo až 289 000 divákov pri trhovom podiele 17,4 % cieľovej skupine 12+ a v danom čase bolo Urbi et Orbi najsledovanejším televíznym programom.

Divákov potešila na Jednotke aj filmová klasika v podobe 4-dielneho filmu Gróf Monte Christo. Prvú časť si na Veľký piatok nenechalo ujsť 173 000 divákov pri trhovom podiele 11,6 %, v sobotu si druhú časť pozrelo 198.000 divákov pri trhovom podiele 13,9 % nedeľnú tretiu časť si nenechalo ujsť 276 000 divákov pri trhovom podiele 16,4 % a pondelkové finále série prilákalo k televíznym obrazovkám až 299 000 divákov pri trhovom podiele 18,5 % v cieľovej skupine 12+. Posledné dve časti 4-dielnej filmovej série boli v danom čase najsledovanejším televíznym programom.

V sobotu podvečer divákov zaujal aj dobrodružný film Hrbáč, ktorý sledovalo 247 000 divákov pri trhovom podiele 14,6 % v cieľovej skupine 12+, v nedeľu to bola rozprávka Princezná a pisár (250 000, 13,0 %) a v danom čase išlo taktiež o najsledovanejší televízny program. Jednotkou v sledovanosti bola aj pondelková popoludňajšia rozprávka zo série Rozprávky bratov Grimmovcov: Sedliakova múdra dcéra (238 000, 15,7 %).

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

Kontakt:

Filip Púchovský

PR manažér

e-mail: filip.puchovsky@rtvs.sk

telefón: +421 2 6061 1105

mobil: +421 903 536 283

Rozhlas a televízia Slovenska

Mlynská dolina, 845 45 Bratislava

www.rtvs.sk

http://twitter.com/rtvs

www.facebook.com/rtvs.sk

Tlačové správy: https://www.rtvs.org/uvod

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring