OTS: Správa o občianstve 2019 spoločnosti P&G zdôrazňuje záväzok v oblasti...

TASR, 3. decembra 2019 17:30

Správa o občianstve 2019 spoločnosti P&G zdôrazňuje záväzok v oblasti vplyvu na spoločenstvo, rodovej rovnosti, rozmanitosti a začlenení a trvalej udržateľnosti

Zameranie spoločnosti na to, aby sme boli silou dobra a silou rastu, je podložené vyššími hodnoteniami reputácie

CINCINNATI 2. decembra --(TASR/OTS/BUSINESS WIRE)-- Spoločnosť Procter & Gamble Company (NYSE:PG) dnes vydala svoju Správu o občianstve za rok 2019, v ktorej podrobne opisuje pokrok v oblastiach zameraných na občianstvo, ktoré sa týkajú vplyvu na komunitu, diverzitu a začlenenie, rodovú rovnosť a environmentálnu udržateľnosť, založenú na etike a zodpovednosti za podnikanie.

Rok 2019 bol rokom, v ktorom malo vedenie P&G významný vplyv na komunitu a na zamestnancov spoločnosti, a to od splnenia svojho cieľa na roku 2020 - poskytnúť 15 miliárd litrov čistej vody prostredníctvom programu Bezpečná pitná voda pre deti (CSDW) až po používanie svojho hlasu na vyvolanie rozhovorov o rodovej a rasovej rovnosti.

"Začlenili sme občianstvo do nášho podnikania a nielenže sa mu darí, ale buduje dôveru a spravodlivosť medzi zákazníkmi a poháňa rast a tvorbu hodnoty - čo nám umožňuje byť silou dobra a silou rastu," povedal David Taylor , predseda predstavenstva P&G, prezident a generálny riaditeľ. "Nie je to len nejaká samostatná vec, ktorú robíme popri bežnej činnosti - my takto obchodujeme každý deň na celom svete." S operáciami v približne 70 krajinách, ktoré slúžia takmer piatim miliardám ľudí, spoločnosť využíva svoj rozsah, inovácie a talentovaných zamestnancov, spolu s dosahom svojich 65 vedúcich značiek, aby robila dobro každý deň. Príspevky spoločnosti P&G boli ocenené vonkajšími organizáciami s vyššími hodnoteniami v roku 2019 v najobdivovanejších svetových spoločnostiach Fortune a Axios Harris Poll 100.

Okrem toho viac ako 80 % zamestnancov spoločnosti P&G vyjadrilo priaznivý názor na úsilie spoločnosti v oblasti občianstva, vďaka čomu sa občianstvo stalo najvyšším indexom v ročnom prieskume spoločnosti 2019.

Medzi hlavné body správy o občianstve P&G 2019 patria: • Vplyv na spoločenstvo: Spoločnosť P&G poskytla súpravy na zmiernenie následkov katastrof naplnené svojimi výrobkami rodinám postihnutým viac ako 25 prírodnými katastrofami ako sú požiare a hurikány, ktoré zničili časti USA, záplavy v indickom štáte Kerala a smrteľné zemetrasenie a tsunami, ktoré postihlo Indonéziu. Okrem toho sa spoločnosť prostredníctvom svojho programu CSDW zaviazala dodať do roku 2025 25 miliárd litrov čistej pitnej vody. • Diverzita a začlenenie: P&G bola platinovým sponzorom World Pride v New Yorku, pričom 50 miest po celom svete prejavovalo podporu prostredníctvom rôznych aktivít v rámci Pride. Spoločnosť uviedla film The Look, pokračovanie filmu The Talk, ktorý získal cenu Emmy, aby pokračovala v konverzácii o rasovej zaujatosti. P&G tiež zaviedla programy neurodiverzity na štyroch pracoviskách spoločnosti, aby poskytla možnosti jednotlivcom v autistickom spektre. • Rodová rovnosť: Vzhľadom na cieľ spoločnosti P&G spočívajúci v zastúpení žien 50/50 na všetkých úrovniach, je vedúci tím spoločnosti a predstavenstvo zložené z viac ako 40 percent žien. Značka P&G Always spustila kampaň #EndPeriodPoverty Campaign, aby pomohla udržať dievčatá v škole, a Secret darovala viac ako 500 000 dolárov ako súčasť pokračujúcej podpory pre americký národný futbalový tím, ktorý bojuje za rovnakú mzdu. • Zodpovednosť za životné prostredie: V apríli si spoločnosť pripomenula výročie programu Ambition 2030 - súbor odvážnych cieľov udržateľnosti zahŕňajúcich značky, dodávateľský reťazec, spoločnosť a zamestnancov spoločnosti P&G. Spoločnosť P&G tiež spolupracovala so spoločnosťou TerraCycle na zavedení koncepcie opakovane použiteľného balenia s výrobkom Loop. Spolu s mnohými krokmi, ktoré spoločnosť podniká s cieľom pomôcť vyriešiť globálny problém s plastovým odpadom, spojila svoje sily s viac ako 40 spoločnosťami, aby vytvorila Alianciu na ukončenie plastového odpadu, a zaviazala sa znížiť globálne používanie panenského ropného plastu v obaloch výrobkov o 50 % do roku 2030.

Toto je 20. rok po sebe, kedy spoločnosť P&G vydala správu o úsilí spoločností mať pozitívny vplyv na svet, počnúc prvou správou spoločnosti P&G o udržateľnosti v roku 1999. Zhrnutie, 24-stranový prehľad o pokroku a príbehoch, je k dispozícii online, ako aj podrobná verzia správy obsahujúca viac ako 140 strán.

O spoločnosti Procter & Gamble

P&G poskytuje zákazníkom po celom svete jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných a popredných značiek ako sú Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. Komunita P&G zahŕňa operácie v približne 70 krajinách po celom svete. Navštívte stránku http://www.pg.com, kde nájdete najnovšie správy a informácie o spoločnosti P&G a jej značkách.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

Kontakty

Julie deSylva, Global Company Communications

513-780-0006

Desylva.j@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring