Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 3. decembra 2019 17:30
Správa o občianstve 2019 spoločnosti P&G zdôrazňuje záväzok v oblasti vplyvu na spoločenstvo, rodovej rovnosti, rozmanitosti a začlenení a trvalej udržateľnosti
Zameranie spoločnosti na to, aby sme boli silou dobra a silou rastu, je podložené vyššími hodnoteniami reputácie
CINCINNATI 2. decembra --(TASR/OTS/BUSINESS WIRE)-- Spoločnosť Procter & Gamble Company (NYSE:PG) dnes vydala svoju Správu o občianstve za rok 2019, v ktorej podrobne opisuje pokrok v oblastiach zameraných na občianstvo, ktoré sa týkajú vplyvu na komunitu, diverzitu a začlenenie, rodovú rovnosť a environmentálnu udržateľnosť, založenú na etike a zodpovednosti za podnikanie.
Rok 2019 bol rokom, v ktorom malo vedenie P&G významný vplyv na komunitu a na zamestnancov spoločnosti, a to od splnenia svojho cieľa na roku 2020 - poskytnúť 15 miliárd litrov čistej vody prostredníctvom programu Bezpečná pitná voda pre deti (CSDW) až po používanie svojho hlasu na vyvolanie rozhovorov o rodovej a rasovej rovnosti.
"Začlenili sme občianstvo do nášho podnikania a nielenže sa mu darí, ale buduje dôveru a spravodlivosť medzi zákazníkmi a poháňa rast a tvorbu hodnoty - čo nám umožňuje byť silou dobra a silou rastu," povedal David Taylor , predseda predstavenstva P&G, prezident a generálny riaditeľ. "Nie je to len nejaká samostatná vec, ktorú robíme popri bežnej činnosti - my takto obchodujeme každý deň na celom svete." S operáciami v približne 70 krajinách, ktoré slúžia takmer piatim miliardám ľudí, spoločnosť využíva svoj rozsah, inovácie a talentovaných zamestnancov, spolu s dosahom svojich 65 vedúcich značiek, aby robila dobro každý deň. Príspevky spoločnosti P&G boli ocenené vonkajšími organizáciami s vyššími hodnoteniami v roku 2019 v najobdivovanejších svetových spoločnostiach Fortune a Axios Harris Poll 100.
Okrem toho viac ako 80 % zamestnancov spoločnosti P&G vyjadrilo priaznivý názor na úsilie spoločnosti v oblasti občianstva, vďaka čomu sa občianstvo stalo najvyšším indexom v ročnom prieskume spoločnosti 2019.
Medzi hlavné body správy o občianstve P&G 2019 patria: • Vplyv na spoločenstvo: Spoločnosť P&G poskytla súpravy na zmiernenie následkov katastrof naplnené svojimi výrobkami rodinám postihnutým viac ako 25 prírodnými katastrofami ako sú požiare a hurikány, ktoré zničili časti USA, záplavy v indickom štáte Kerala a smrteľné zemetrasenie a tsunami, ktoré postihlo Indonéziu. Okrem toho sa spoločnosť prostredníctvom svojho programu CSDW zaviazala dodať do roku 2025 25 miliárd litrov čistej pitnej vody. • Diverzita a začlenenie: P&G bola platinovým sponzorom World Pride v New Yorku, pričom 50 miest po celom svete prejavovalo podporu prostredníctvom rôznych aktivít v rámci Pride. Spoločnosť uviedla film The Look, pokračovanie filmu The Talk, ktorý získal cenu Emmy, aby pokračovala v konverzácii o rasovej zaujatosti. P&G tiež zaviedla programy neurodiverzity na štyroch pracoviskách spoločnosti, aby poskytla možnosti jednotlivcom v autistickom spektre. • Rodová rovnosť: Vzhľadom na cieľ spoločnosti P&G spočívajúci v zastúpení žien 50/50 na všetkých úrovniach, je vedúci tím spoločnosti a predstavenstvo zložené z viac ako 40 percent žien. Značka P&G Always spustila kampaň #EndPeriodPoverty Campaign, aby pomohla udržať dievčatá v škole, a Secret darovala viac ako 500 000 dolárov ako súčasť pokračujúcej podpory pre americký národný futbalový tím, ktorý bojuje za rovnakú mzdu. • Zodpovednosť za životné prostredie: V apríli si spoločnosť pripomenula výročie programu Ambition 2030 - súbor odvážnych cieľov udržateľnosti zahŕňajúcich značky, dodávateľský reťazec, spoločnosť a zamestnancov spoločnosti P&G. Spoločnosť P&G tiež spolupracovala so spoločnosťou TerraCycle na zavedení koncepcie opakovane použiteľného balenia s výrobkom Loop. Spolu s mnohými krokmi, ktoré spoločnosť podniká s cieľom pomôcť vyriešiť globálny problém s plastovým odpadom, spojila svoje sily s viac ako 40 spoločnosťami, aby vytvorila Alianciu na ukončenie plastového odpadu, a zaviazala sa znížiť globálne používanie panenského ropného plastu v obaloch výrobkov o 50 % do roku 2030.
Toto je 20. rok po sebe, kedy spoločnosť P&G vydala správu o úsilí spoločností mať pozitívny vplyv na svet, počnúc prvou správou spoločnosti P&G o udržateľnosti v roku 1999. Zhrnutie, 24-stranový prehľad o pokroku a príbehoch, je k dispozícii online, ako aj podrobná verzia správy obsahujúca viac ako 140 strán.
O spoločnosti Procter & Gamble
P&G poskytuje zákazníkom po celom svete jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných, kvalitných a popredných značiek ako sú Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. Komunita P&G zahŕňa operácie v približne 70 krajinách po celom svete. Navštívte stránku http://www.pg.com, kde nájdete najnovšie správy a informácie o spoločnosti P&G a jej značkách.
Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/
Kontakty
Julie deSylva, Global Company Communications
513-780-0006
Desylva.j@pg.com
Zdroj: Procter & Gamble
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.