OTS: Spoločnosť RevitaLash® Cosmetics na post prezidentky menovala...

TASR, 19. februára 2019 15:26

Spoločnosť RevitaLash® Cosmetics na post prezidentky menovala Lori Jacobusovú

Veteránka v odvetví bude viesť ďalšiu fázu rastu značky

Ventura 19. februára (TASR/OTS/PRNewswire) - RevitaLash® Cosmetics, popredný výrobca prípravkov na riasy a obočie certifikovaných lekárom, s radosťou oznamuje menovanie Lori Jacobusove s viac ako 30 rokmi skúseností v odvetví na post prezidentky spoločnosti. Jacobusová je riaditeľkou marketingu v spoločnosti RevitaLash Cosmetics od roku 2017. Jacobusová pomáhala pri realizácii premeny značky, vyzná sa najmä v rozvíjajúcej sa oblasti prípravkov na riasy a obočie a dokázala tiež firme zvýšiť čisté aj hrubé výnosy a podporiť jej etablovanie na trhu ako popredného výrobcu luxusných prípravkov na riasy a obočie certifikovaných lekárom.

"Náš tím je radosťou bez seba, že sa Lori stáva prezidentkou," uviedol MUDr. Michael Brinkenhoff, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti RevitaLash Cosmetics. "Jej obchodnícky talent, dlhé roky skúseností a úspechy v odvetví z nej robia nedoceniteľný poklad. Vďaka vedomostiam zo sféry  predaja a marketingu a strategickým skúsenostiam z veľmi špecifickej kategórie je Lori Jacobusová dokonalou kandidátkou na tvorbu a realizáciu modernej vízie našej značky."

"Som veľmi vďačná a cítim obrovskú pokoru pred touto príležitosťou. Je úžasné, že môžem pokračovať v práci spolu s tímom v RevitaLash Cosmetics. Táto značka je v popredí kategórie rias a obočia už dlhšiu dobu a podarilo sa jej získať úctyhodné úspechy prostredníctvom inovatívnych produktov a dlhodobých prospešných vzťahov. Som hrdá na to, že môžem byť súčasťou tohto úspechu a teším sa na napredovanie v budovaní budúcich viackanálových skúseností," uviedla pri tejto príležitosti Jacobusová.

Na začiatku svojej kariéry strávila Lori Jacobusová dlhé roky v reklame, vybudovala IceBox Advertising, reklamnú a marketingovú agentúru s kompletným portfóliom služieb a doviedla svoj tím k úspešnej akvizícii značkou starostlivosti o pleť StriVectin zároveň s uvedením takých kozmetických značiek ako je Yes To Carrots a InCoco. Neskôr ponúkla svoje skúsenosti z budovania značiek klientom, keď vstúpila do spoločnosti Murad Skincare ako riaditeľka marketingu, kde opäť pomohla pripraviť firmu na akvizíciu a transformáciu na prestížnu divíziu značky Unilever.

O spoločnosti Kozmetika RevitaLash

Kozmetika RevitaLash vyvíja svetoznáme produkty pre skrášlenie rias, obočia a vlasov. Firma vznikla v roku 2006 a do jej kolekcie patria oceňované výrobky ako kondicionéry na riasy a obočie RevitaLash® a RevitaBrow®. Značka je dostupná vo viac ako 10 000 ordinácií lekárov, kúpeľov, salónov a špecializovaných obchodov vo viac ako 50 krajinách sveta. Kozmetika RevitaLash® celoročne podporuje neziskové iniciatívy v oblasti rakoviny prsníka a investuje časť svojich ziskov do výskumu a vzdelávania v tejto sfére nielen v októbri. Viac informácií nájdete na: www.revitalash.com. [Výrobky RevitaLash Advanced nie sú k dispozícii v Kalifornii.]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

KONTAKT: Gianna Cesa, gcesa@behrmanpr.com

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring
Zóna verejného záujmu