Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 19. februára 2019 15:26
Spoločnosť RevitaLash® Cosmetics na post prezidentky menovala Lori Jacobusovú
Veteránka v odvetví bude viesť ďalšiu fázu rastu značky
Ventura 19. februára (TASR/OTS/PRNewswire) - RevitaLash® Cosmetics, popredný výrobca prípravkov na riasy a obočie certifikovaných lekárom, s radosťou oznamuje menovanie Lori Jacobusove s viac ako 30 rokmi skúseností v odvetví na post prezidentky spoločnosti. Jacobusová je riaditeľkou marketingu v spoločnosti RevitaLash Cosmetics od roku 2017. Jacobusová pomáhala pri realizácii premeny značky, vyzná sa najmä v rozvíjajúcej sa oblasti prípravkov na riasy a obočie a dokázala tiež firme zvýšiť čisté aj hrubé výnosy a podporiť jej etablovanie na trhu ako popredného výrobcu luxusných prípravkov na riasy a obočie certifikovaných lekárom.
"Náš tím je radosťou bez seba, že sa Lori stáva prezidentkou," uviedol MUDr. Michael Brinkenhoff, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti RevitaLash Cosmetics. "Jej obchodnícky talent, dlhé roky skúseností a úspechy v odvetví z nej robia nedoceniteľný poklad. Vďaka vedomostiam zo sféry predaja a marketingu a strategickým skúsenostiam z veľmi špecifickej kategórie je Lori Jacobusová dokonalou kandidátkou na tvorbu a realizáciu modernej vízie našej značky."
"Som veľmi vďačná a cítim obrovskú pokoru pred touto príležitosťou. Je úžasné, že môžem pokračovať v práci spolu s tímom v RevitaLash Cosmetics. Táto značka je v popredí kategórie rias a obočia už dlhšiu dobu a podarilo sa jej získať úctyhodné úspechy prostredníctvom inovatívnych produktov a dlhodobých prospešných vzťahov. Som hrdá na to, že môžem byť súčasťou tohto úspechu a teším sa na napredovanie v budovaní budúcich viackanálových skúseností," uviedla pri tejto príležitosti Jacobusová.
Na začiatku svojej kariéry strávila Lori Jacobusová dlhé roky v reklame, vybudovala IceBox Advertising, reklamnú a marketingovú agentúru s kompletným portfóliom služieb a doviedla svoj tím k úspešnej akvizícii značkou starostlivosti o pleť StriVectin zároveň s uvedením takých kozmetických značiek ako je Yes To Carrots a InCoco. Neskôr ponúkla svoje skúsenosti z budovania značiek klientom, keď vstúpila do spoločnosti Murad Skincare ako riaditeľka marketingu, kde opäť pomohla pripraviť firmu na akvizíciu a transformáciu na prestížnu divíziu značky Unilever.
O spoločnosti Kozmetika RevitaLash
Kozmetika RevitaLash vyvíja svetoznáme produkty pre skrášlenie rias, obočia a vlasov. Firma vznikla v roku 2006 a do jej kolekcie patria oceňované výrobky ako kondicionéry na riasy a obočie RevitaLash® a RevitaBrow®. Značka je dostupná vo viac ako 10 000 ordinácií lekárov, kúpeľov, salónov a špecializovaných obchodov vo viac ako 50 krajinách sveta. Kozmetika RevitaLash® celoročne podporuje neziskové iniciatívy v oblasti rakoviny prsníka a investuje časť svojich ziskov do výskumu a vzdelávania v tejto sfére nielen v októbri. Viac informácií nájdete na: www.revitalash.com. [Výrobky RevitaLash Advanced nie sú k dispozícii v Kalifornii.]
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg
KONTAKT: Gianna Cesa, gcesa@behrmanpr.com
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.