Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 18. júna 2025 14:02
OTS: Spoločnosť Hisense predstavuje vedúce postavenie na trhu ako televízor „HISENSE 100", celosvetová jednotka" Objavuje sa na štadiónoch FIFA Club World Cup 2025™
Čchid-Tao 18. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, popredná svetová značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, je v centre pozornosti na celom svete, pretože jej odvážny nápis „HISENSE 100" TV, GLOBAL No.1" sa objavuje na štadiónoch FIFA Club World Cup™ 2025, čím posilňuje svoju dominanciu v oblasti veľkoplošných obrazoviek.
Podľa údajov spoločnosti Omdia za 1. štvrťrok 2025 sa spoločnosť Hisense umiestnila na prvom mieste v celosvetovom rebríčku podľa podielu na objeme 100-palcových a väčších televízorov (56,7 %) a televízorov MiniLED (29,3 %). Spoločnosť Hisense si v rokoch 2023, 2024 a v 1. štvrťroku 2025 neustále udržiava vedúcu pozíciu na trhu s televízormi s uhlopriečkou 100 palcov a viac a vďaka neustálym inováciám v oblasti podsvietenia a obrazových technológií sa dostáva na vrchol v segmente MiniLED.
Séria ULED MiniLED U7, ktorá ďalej posilňuje vedúce postavenie spoločnosti Hisense v segmente 100-palcových a väčších televízorov a televízorov MiniLED, je určená pre športových a herných nadšencov. Je vybavený technológiou Mini-LED PRO, ktorá poskytuje hlbší kontrast, vyšší jas a jemnejšie detaily obrazu ako štandardné televízory LED. Vďaka 165 Hz hernému režimu Ultra a filmovému výkonu ponúka séria U7 pohlcujúcejšiu a citlivejšiu skúsenosť so sledovaním – umožňuje používateľom vychutnať si každý okamih naplno.
Spoločnosť Hisense ako oficiálny spoločník Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ využíva globálnu scénu na prehĺbenie emocionálneho spojenia so športovými fanúšikmi a zviditeľnenie značky. Túto globálnu dynamiku podporuje rozsiahla prítomnosť spoločnosti – pôsobí vo viac ako 160 krajinách, má 36 priemyselných parkov a 31 výskumných a vývojových centier, ktoré podporujú lokálne inovácie a výrobu na svetovej úrovni.
Prostredníctvom produktov založených na inováciách a výkonného športového marketingu spoločnosť Hisense naďalej pomáha globálnym spotrebiteľom „Vlastniť okamih" – prináša vzrušenie zo štadióna do každej domácnosti.
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorá pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na výrobu vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných riešení IT. Podľa údajov od Omdia je Hisense celosvetovo na 2. mieste v celkovom objeme dodávok televízorov (2022 – 2024) a celosvetovo na 1. mieste v segmente 100-palcových a väčších televízorov (2023 – 1. štvrťrok 2025). Ako prvý oficiálny partner Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ sa spoločnosť Hisense v rámci udržiavania kontaktu s publikom po celom svete zaviazala podporovať globálne športové partnerstvá.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2711218/HISENSE_100_TV_GLOBAL_No_1.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.