OTS: Spoločnosť Hisense predstavuje vedúce postavenie na trhu ...

TASR, 18. júna 2025 14:02

OTS: Spoločnosť Hisense predstavuje vedúce postavenie na trhu ako televízor „HISENSE 100", celosvetová jednotka" Objavuje sa na štadiónoch FIFA Club World Cup 2025™

Čchid-Tao 18. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Hisense, popredná svetová značka v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, je v centre pozornosti na celom svete, pretože jej odvážny nápis „HISENSE 100" TV, GLOBAL No.1" sa objavuje na štadiónoch FIFA Club World Cup™ 2025, čím posilňuje svoju dominanciu v oblasti veľkoplošných obrazoviek.

Podľa údajov spoločnosti Omdia za 1. štvrťrok 2025 sa spoločnosť Hisense umiestnila na prvom mieste v celosvetovom rebríčku podľa podielu na objeme 100-palcových a väčších televízorov (56,7 %) a televízorov MiniLED (29,3 %). Spoločnosť Hisense si v rokoch 2023, 2024 a v 1. štvrťroku 2025 neustále udržiava vedúcu pozíciu na trhu s televízormi s uhlopriečkou 100 palcov a viac a vďaka neustálym inováciám v oblasti podsvietenia a obrazových technológií sa dostáva na vrchol v segmente MiniLED.

Séria ULED MiniLED U7, ktorá ďalej posilňuje vedúce postavenie spoločnosti Hisense v segmente 100-palcových a väčších televízorov a televízorov MiniLED, je určená pre športových a herných nadšencov. Je vybavený technológiou Mini-LED PRO, ktorá poskytuje hlbší kontrast, vyšší jas a jemnejšie detaily obrazu ako štandardné televízory LED. Vďaka 165 Hz hernému režimu Ultra a filmovému výkonu ponúka séria U7 pohlcujúcejšiu a citlivejšiu skúsenosť so sledovaním – umožňuje používateľom vychutnať si každý okamih naplno.

Spoločnosť Hisense ako oficiálny spoločník Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ využíva globálnu scénu na prehĺbenie emocionálneho spojenia so športovými fanúšikmi a zviditeľnenie značky. Túto globálnu dynamiku podporuje rozsiahla prítomnosť spoločnosti – pôsobí vo viac ako 160 krajinách, má 36 priemyselných parkov a 31 výskumných a vývojových centier, ktoré podporujú lokálne inovácie a výrobu na svetovej úrovni.

Prostredníctvom produktov založených na inováciách a výkonného športového marketingu spoločnosť Hisense naďalej pomáha globálnym spotrebiteľom „Vlastniť okamih" – prináša vzrušenie zo štadióna do každej domácnosti.

O spoločnosti Hisense

Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorá pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na výrobu vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných riešení IT. Podľa údajov od Omdia je Hisense celosvetovo na 2. mieste v celkovom objeme dodávok televízorov (2022 – 2024) a celosvetovo na 1. mieste v segmente 100-palcových a väčších televízorov (2023 – 1. štvrťrok 2025). Ako prvý oficiálny partner Majstrovstiev sveta klubov FIFA 2025™ sa spoločnosť Hisense v rámci udržiavania kontaktu s publikom po celom svete zaviazala podporovať globálne športové partnerstvá.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2711218/HISENSE_100_TV_GLOBAL_No_1.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring