Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 11. júla 2025 7:57
OTS: Hisense už deviaty rok po sebe v rebríčku top 10 čínskych globálnych značiek Kantar BrandZ za rok 2025
QINGDAO, Čína 11. júla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Spoločnosť Hisense, globálny líder v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, sa opäť umiestnila medzi 10 globálne najúspešnejšími čínskymi značkami v novom vydaní rebríčka Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025, ktorý spoločne zostavujú spoločnosti Google a Kantar. Hisense sa umiestňuje na 8. mieste, pričom si už deviaty rok po sebe udržiava pozíciu v prvej desiatke a zostáva na zozname najvyššie umiestnenou značkou televízorov.
Rebríček BrandZ hodnotí globálnu silu čínskych značiek pomocou komplexnej metodiky, ktorá zohľadňuje finančnú výkonnosť, vnímanie medzi spotrebiteľmi, silu značky a medzinárodnú pôsobnosť. Trvalý globálny rast spoločnosti Hisense odráža jej dlhodobé investície do lokalizovaného výskumu a vývoja, výroby a marketingu na viacerých medzinárodných trhoch – aktuálne zahŕňa 31 centier výskumu a vývoja, 36 priemyselných parkov a výrobných základní a 64 zahraničných kancelárií po celom svete.
Stratégia športového marketingu Hisense naďalej významne ovplyvňuje globálnu hodnotu jej značky. Počas majstrovstiev UEFA EURO 2024™ značka spustila na YouTube mnohostrannú videokampaň, ktorá kombinovala emotívne rozprávanie príbehov s integráciou produktov. Táto kampaň úspešne oslovila rôznorodé publikum v oblastiach športu, technológií aj domácej zábavy po celom svete. Vďaka tomuto úsiliu získala spoločnosť Hisense ocenenie na YouTube Works Awards China za rok 2025, čo zdôraznilo schopnosť značky vytvárať pôsobivý a kultúrne relevantný obsah na medzinárodnej úrovni.
Ako sa blíži turnaj FIFA Club World Cup™ 2025, Hisense pokračuje v posilňovaní svojej prítomnosti na globálnej športovej scéne. Od tabúľ po obvode štadióna s nápisom „Hisense 100'' TV, Global No.1" až po pohlcujúce zážitky zo sledovania vďaka pokročilým zobrazovacím technológiám ULED X a TriChroma Laser, značka predstavuje technologické inovácie aj konzistentný globálny marketingový príbeh.
Kombináciou špičkových produktových inovácií s propagáciou významných športových podujatí vytvorila spoločnosť Hisense stabilný model pre budovanie globálnej značky. Podľa agentúry Ipsos vzrástlo povedomie o značke v zahraničí z 30 % v roku 2018 na 56 % v roku 2024, čo preukazuje výrazný nárast uznania a dôvery spotrebiteľov na medzinárodnej úrovni.
Umiestnenie spoločnosti Hisense v rebríčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025 ďalej potvrdzuje jej status dynamickej globálnej značky, ktorá sa neustále vyvíja prostredníctvom inovácií, strategického marketingu a zmysluplných kontaktov so spotrebiteľmi na celom svete.
O spoločnosti Hisense
Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorý pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na poskytovanie vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných IT riešení. Podľa spoločnosti Omdia je spoločnosť Hisense na 2. mieste na svete v celkovom objeme dodávok televízorov (2022 – 2024) a na 1. mieste na svete v segmente televízorov s uhlopriečkou 100 palcov a viac (2023 – 1. štvrťrok 2025). Ako prvý oficiálny partner FIFA Club World Cup 2025™ sa spoločnosť Hisense zaviazala ku globálnym športovým partnerstvám ako spôsobu, ako sa spojiť s publikom po celom svete.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2727659/image.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.