OTS: Hisense už deviaty rok po sebe v rebríčku top 10 čínskych globálnych ...

TASR, 11. júla 2025 7:57

OTS: Hisense už deviaty rok po sebe v rebríčku top 10 čínskych globálnych značiek Kantar BrandZ za rok 2025

QINGDAO, Čína 11. júla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Spoločnosť Hisense, globálny líder v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, sa opäť umiestnila medzi 10 globálne najúspešnejšími čínskymi značkami v novom vydaní rebríčka Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025, ktorý spoločne zostavujú spoločnosti Google a Kantar. Hisense sa umiestňuje na 8. mieste, pričom si už deviaty rok po sebe udržiava pozíciu v prvej desiatke a zostáva na zozname najvyššie umiestnenou značkou televízorov.

Rebríček BrandZ hodnotí globálnu silu čínskych značiek pomocou komplexnej metodiky, ktorá zohľadňuje finančnú výkonnosť, vnímanie medzi spotrebiteľmi, silu značky a medzinárodnú pôsobnosť. Trvalý globálny rast spoločnosti Hisense odráža jej dlhodobé investície do lokalizovaného výskumu a vývoja, výroby a marketingu na viacerých medzinárodných trhoch – aktuálne zahŕňa 31 centier výskumu a vývoja, 36 priemyselných parkov a výrobných základní a 64 zahraničných kancelárií po celom svete.

Stratégia športového marketingu Hisense naďalej významne ovplyvňuje globálnu hodnotu jej značky. Počas majstrovstiev UEFA EURO 2024™ značka spustila na YouTube mnohostrannú videokampaň, ktorá kombinovala emotívne rozprávanie príbehov s integráciou produktov. Táto kampaň úspešne oslovila rôznorodé publikum v oblastiach športu, technológií aj domácej zábavy po celom svete. Vďaka tomuto úsiliu získala spoločnosť Hisense ocenenie na YouTube Works Awards China za rok 2025, čo zdôraznilo schopnosť značky vytvárať pôsobivý a kultúrne relevantný obsah na medzinárodnej úrovni.

Ako sa blíži turnaj FIFA Club World Cup™ 2025, Hisense pokračuje v posilňovaní svojej prítomnosti na globálnej športovej scéne. Od tabúľ po obvode štadióna s nápisom „Hisense 100'' TV, Global No.1" až po pohlcujúce zážitky zo sledovania vďaka pokročilým zobrazovacím technológiám ULED X a TriChroma Laser, značka predstavuje technologické inovácie aj konzistentný globálny marketingový príbeh.

Kombináciou špičkových produktových inovácií s propagáciou významných športových podujatí vytvorila spoločnosť Hisense stabilný model pre budovanie globálnej značky. Podľa agentúry Ipsos vzrástlo povedomie o značke v zahraničí z 30 % v roku 2018 na 56 % v roku 2024, čo preukazuje výrazný nárast uznania a dôvery spotrebiteľov na medzinárodnej úrovni.

Umiestnenie spoločnosti Hisense v rebríčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025 ďalej potvrdzuje jej status dynamickej globálnej značky, ktorá sa neustále vyvíja prostredníctvom inovácií, strategického marketingu a zmysluplných kontaktov so spotrebiteľmi na celom svete.

O spoločnosti Hisense

Spoločnosť Hisense, založená v roku 1969, je celosvetovo uznávaným lídrom v oblasti domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, ktorý pôsobí vo viac ako 160 krajinách a špecializuje sa na poskytovanie vysokokvalitných multimediálnych produktov, domácich spotrebičov a inteligentných IT riešení. Podľa spoločnosti Omdia je spoločnosť Hisense na 2. mieste na svete v celkovom objeme dodávok televízorov (2022 – 2024) a na 1. mieste na svete v segmente televízorov s uhlopriečkou 100 palcov a viac (2023 – 1. štvrťrok 2025). Ako prvý oficiálny partner FIFA Club World Cup 2025™ sa spoločnosť Hisense zaviazala ku globálnym športovým partnerstvám ako spôsobu, ako sa spojiť s publikom po celom svete.

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2727659/image.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring