Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 18. februára 2014 12:16
Z móla London Fashion Weeku rovno do práčky
- Gilesspojil svoje sily s divíziou starostlivosti o látky spoločnostiP&G s cieľom predstaviť modely, ktoré možno prať v práčke-
LONDÝN--(BUSINESS WIRE)— Počas najnovšej prehliadky Gilesa Deacona v rámci Londýnskeho týždňa módy budú predstavené dva nové modely, vytvorené z prelomových, futuristických materiálov. Cieľom je rozptýliť mylné predstavy o tom, že šaty, ktoré možno bežne prať a módne návrhy sa navzájom vylučujú. Dva nové modely, ktoré patria do kolekcie jeseň/zima 2014 módneho návrhára Gilesa, sú pokračovaním Gilesovho debutu s kolekciou siedmych modelov, ktoré možno prať v práčke. Prelomovú kolekciu prvýkrát predstavila divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G v rámci programu P&G Látky budúcnosti v Miláne v novembri 2013.
GILES A SPOLOČNOSŤ P&G: SPOLOČNÁ VÁŠEŇ PRE KRÁSU A STAROSTLIVOSŤ O ODEVY NA MÓLE I MIMO NEHO
Giles sa minulú jeseň stal členom tímu ako globálny módny poradca pre divíziu starostlivosti o látky spoločnosti P&G –medzi ktorej svetové značky patria Ariel, Tide, Dash, Downy a Lenor. Gilesovou úlohou je pomáhať spoločnosti v oblasti módy, zdielať svoje skúsenosti v rámci iniciatívy P&G Látky budúcnosti a usmerňovať odhodlanie spoločnosti P&G navrhovať dômyselné technológie starostlivosti o vlákna, ktoré zodpovedajú novým a vyvíjajúcim sa zloženiam tkanív. Divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G a Giles Deacon spoločne plánujú nasmerovať módny priemysel tak, aby zvážil používanie látok, ktoré možno prať v práčke a v konečnom dôsledku tak zvýšiť dopyt zákazníkov po dizajnérskych kúskoch, ktoré sa dajú jednoducho ošetriť aj doma.
Ako Giles sa vyjadril: "Mojou úlohou v divízii starostlivosti o látky spoločnosti P&G je vyvrátiť zastarané názory o tom, aké šaty sa môžu prať v práčke. Znamená to vytvoriť návrhy použitím futuristických tkanív, ktoré môžu upútať pozornosť na móle a zároveň ich možno ľahko ošetrovať aj keď sú už v skrini."
"Na základe reakcie na kolekciu pôvodných siedmych modelov predvedených v Miláne sme vedeli, že musíme spraviť komerčne dostupnými viac módnych kúskov, ktoré možno prať. Z tohto dôvodu, spájajúc potenciál textilných výrobcov a nové textilné technológie Arielu a Lenoru, ktoré spoločnosť P&G vyvíja, môžete tieto nové šaty vidieť v rámci mojej kolekcie AW14," dodal Giles.
P&G PRINÁŠA DO MÓDNEHO ODVETVIA SVOJE POZNATKY O VLÁKNACH
"Tak módne, ako aj textilné odvetvie chápu dôležitú úlohu, ktorú zohrávajú odevy v živote ľudí. Je to cyklus, ktorý sa začína na módnych mólach, návrhárovho klienta, až po zákazníkovu garderóbu," hovorí viceprezident divízie starostlivosti o látky spoločnosti P&G v Európe, Mohamed Samir. "Naša nová obchodná stratégia zameraná na módu nám pomáha inovovať a zdokonaľovať naše pracie prostriedky, tak aby napredovali s meniacou sa módou a textilnými trendmi, a tým pomohli móde stať sa dostupnejšou a jednoduchšou na starostlivosť."
Samir dodal: "Dnešok je iba prvým krokom na našej ceste ukázať spotrebiteľom a módnemu a textilnému odvetviu, čo vieme spraviť. Náš jedinečný prístup k pochopeniu, ako sa starať o šaty je usmerňovaný trojkrokovým technologickým prístupom spoločnosti P&G k látkam: prať, chrániť a zlepšovať trvácnosť odevov počas prania, a tak napomáhať ľuďom starať sa a naplno rozvinúť krásu ich oblečenia."
Jednotlivé značky divízie starostlivosti o látky spoločnosti P&G poskytli zloženie pracieho prostriedku, ktoré je niečím viac, ako len odstraňovačom škvŕn. Nové kapsuly 3 v 1Ariel perú, chránia a zvyšujú kvalitu tkanín na úrovni vlákna, vďaka čomu zanechávajú čistotou sa skvejúcu bielizeň, ktorá dlhšie vyzerá ako nová. Lenor, hlavná zložka P&G podporujúca ošetrovanie vlákien, medzitým predstavila prelomovú technológiu ochrany vláken, ktorá prispieva k ochrane pred poškodením vláken, vďaka čomu oblečenie dlhšie vyzerá ako nové.
Ak chcete použiť časť tohto článku, prosím píšte na adresu:
O divízii starostlivosti o látky spoločnosti P&G
Uvedomujúc si rozhodujúcu križovatku medzi tým, ako sa vyvíja dizajn a inovácie v oblasti látok a aký to má vplyv na spôsob, akým sa ľudia starajú o svoje oblečenie, divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G predstavuje sériu iniciatív a spolupráce s tými, ktorí stoja na čele v smerovaní módy a textilného odvetvia. Tieto partnerstvá pomáhajú divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G inovatívne a s vedeckým prístupom reagovať na túto výzvu. Vedúce značky P&G Ariel a Lenor už poskytli návrhárom, výrobcom a milovníkom módy viacero prelomových technológii, vďaka ktorým môžu teraz aj v budúcnosti naplno rozvinúť krásu odevov.
Čítajte viac na www.pgfuturefabrics.com; alebo na Instagrame a Twitteri @pgfuturefabrics; #washablefashion
O spoločnosti Procter & Gamble
Približne 4,8 miliarda ľudí na celom svete prichádza denne do kontaktu so značkami Procter & Gamble. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality s vedúcim postavením na trhu, medzi ktoré patria aj Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Spoločnodť P&G má prevádzky približne v 70 krajinách po celom svete. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke http://www.pg.com.
O Gilesovi Deaconovi
Giles Deacon je uznávaný módny návrhár známy po celom svete vďaka svojim hravým návrhom vyvolávajúcim dlhotrvajúci potlesk na módnych prehliadkach. V roku 1992 ukončil štúdium na Vysokej škole umenia a dizajnu Central Saint Martins v Londýne a rozhodol sa cestovať a získavať skúsenosti v rozličných módnych domoch. Dva roky strávil spoluprácou s francúzskym módnym návrhárom Jeanom Charlesom De Castelbajacom, a potom sa vrátil späť do Londýna, kde začal pracovať pre prestížne módne domy. V tom čase sa Giles stretol s majiteľom módnej značky Bottega Veneta a od roku 1998 do roku 2002 bol hlavným návrhárom v Bottega Veneta a Gucci Group. V roku 2004 Deacon predstavil svoju vlastnú značku GILES na Londýnskom týždni módy, za čo zožal veľké uznanie. Jeho kolekcia získala niekoľko ocenení, vrátane Britského návrhára roka na British Fashion Awards v roku 2006 a prestížne francúzske ocenenie za módu ANDAM v roku 2009. Značka GILES oslávi v roku 2014 svoje 10. výročie.
# # #
Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.
Lenka Bosá
Neopublic Porter Novelli
M +421 903 780 698
Juraj Králik
Procter & Gamble Czech Republic, s.r.o.
M: +420 724 606 212
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
zsl