OTS: Británia: Na Fashion Week predstavia modely, ktoré možno prať v práčke

TASR, 18. februára 2014 12:16

Z móla London Fashion Weeku rovno do práčky

- Gilesspojil svoje sily s divíziou starostlivosti o látky spoločnostiP&G s cieľom predstaviť modely, ktoré možno prať v práčke-

LONDÝN--(BUSINESS WIRE)— Počas najnovšej prehliadky Gilesa Deacona v rámci Londýnskeho týždňa módy budú predstavené dva nové modely, vytvorené z prelomových, futuristických materiálov. Cieľom je rozptýliť mylné predstavy o tom, že šaty, ktoré možno bežne prať a módne návrhy sa navzájom vylučujú. Dva nové modely, ktoré patria do kolekcie jeseň/zima 2014 módneho návrhára Gilesa, sú pokračovaním Gilesovho debutu s kolekciou siedmych modelov, ktoré možno prať v práčke. Prelomovú kolekciu prvýkrát predstavila divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G v rámci programu P&G Látky budúcnosti v Miláne v novembri 2013.

GILES A SPOLOČNOSŤ P&G: SPOLOČNÁ VÁŠEŇ PRE KRÁSU A STAROSTLIVOSŤ O ODEVY NA MÓLE I MIMO NEHO

Giles sa minulú jeseň stal členom tímu ako globálny módny poradca pre divíziu starostlivosti o látky spoločnosti P&G –medzi ktorej svetové značky patria Ariel, Tide, Dash, Downy a Lenor. Gilesovou úlohou je pomáhať spoločnosti v oblasti módy, zdielať svoje skúsenosti v rámci iniciatívy P&G Látky budúcnosti a usmerňovať odhodlanie spoločnosti P&G navrhovať dômyselné technológie starostlivosti o vlákna, ktoré zodpovedajú novým a vyvíjajúcim sa zloženiam tkanív. Divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G a Giles Deacon spoločne plánujú nasmerovať módny priemysel tak, aby zvážil používanie látok, ktoré možno prať v práčke a v konečnom dôsledku tak zvýšiť dopyt zákazníkov po dizajnérskych kúskoch, ktoré sa dajú jednoducho ošetriť aj doma.

Ako Giles sa vyjadril: "Mojou úlohou v divízii starostlivosti o látky spoločnosti P&G je vyvrátiť zastarané názory o tom, aké šaty sa môžu prať v práčke. Znamená to vytvoriť návrhy použitím futuristických tkanív, ktoré môžu upútať pozornosť na móle a zároveň ich možno ľahko ošetrovať aj keď sú už v skrini."

"Na základe reakcie na kolekciu pôvodných siedmych modelov predvedených v Miláne sme vedeli, že musíme spraviť komerčne dostupnými viac módnych kúskov, ktoré možno prať. Z tohto dôvodu, spájajúc potenciál textilných výrobcov a nové textilné technológie Arielu a Lenoru, ktoré spoločnosť P&G vyvíja, môžete tieto nové šaty vidieť v rámci mojej kolekcie AW14," dodal Giles.

P&G PRINÁŠA DO MÓDNEHO ODVETVIA SVOJE POZNATKY O VLÁKNACH

"Tak módne, ako aj textilné odvetvie chápu dôležitú úlohu, ktorú zohrávajú odevy v živote ľudí. Je to cyklus, ktorý sa začína na módnych mólach, návrhárovho klienta, až po zákazníkovu garderóbu," hovorí viceprezident divízie starostlivosti o látky spoločnosti P&G v Európe, Mohamed Samir. "Naša nová obchodná stratégia zameraná na módu nám pomáha inovovať a zdokonaľovať naše pracie prostriedky, tak aby napredovali s meniacou sa módou a textilnými trendmi, a tým pomohli móde stať sa dostupnejšou a jednoduchšou na starostlivosť."

Samir dodal: "Dnešok je iba prvým krokom na našej ceste ukázať spotrebiteľom a módnemu a textilnému odvetviu, čo vieme spraviť. Náš jedinečný prístup k pochopeniu, ako sa starať o šaty je usmerňovaný trojkrokovým technologickým prístupom spoločnosti P&G k látkam: prať, chrániť a zlepšovať trvácnosť odevov počas prania, a tak napomáhať ľuďom starať sa a naplno rozvinúť krásu ich oblečenia."

Jednotlivé značky divízie starostlivosti o látky spoločnosti P&G poskytli zloženie pracieho prostriedku, ktoré je niečím viac, ako len odstraňovačom škvŕn. Nové kapsuly 3 v 1Ariel perú, chránia a zvyšujú kvalitu tkanín na úrovni vlákna, vďaka čomu zanechávajú čistotou sa skvejúcu bielizeň, ktorá dlhšie vyzerá ako nová. Lenor, hlavná zložka P&G podporujúca ošetrovanie vlákien, medzitým predstavila prelomovú technológiu ochrany vláken, ktorá prispieva k ochrane pred poškodením vláken, vďaka čomu oblečenie dlhšie vyzerá ako nové.

Ak chcete použiť časť tohto článku, prosím píšte na adresu:

lenka.bosa@neo.sk

O divízii starostlivosti o látky spoločnosti P&G

Uvedomujúc si rozhodujúcu križovatku medzi tým, ako sa vyvíja dizajn a inovácie v oblasti látok a aký to má vplyv na spôsob, akým sa ľudia starajú o svoje oblečenie, divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G predstavuje sériu iniciatív a spolupráce s tými, ktorí stoja na čele v smerovaní módy a textilného odvetvia. Tieto partnerstvá pomáhajú divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G inovatívne a s vedeckým prístupom reagovať na túto výzvu. Vedúce značky P&G Ariel a Lenor už poskytli návrhárom, výrobcom a milovníkom módy viacero prelomových technológii, vďaka ktorým môžu teraz aj v budúcnosti naplno rozvinúť krásu odevov.

Čítajte viac na www.pgfuturefabrics.com; alebo na Instagrame a Twitteri @pgfuturefabrics; #washablefashion

O spoločnosti Procter & Gamble

Približne 4,8 miliarda ľudí na celom svete prichádza denne do kontaktu so značkami Procter & Gamble. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií uznávaných značiek vysokej kvality s vedúcim postavením na trhu, medzi ktoré patria aj Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Spoločnodť P&G má prevádzky približne v 70 krajinách po celom svete. Novinky a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách nájdete na internetovej stránke http://www.pg.com.

O Gilesovi Deaconovi

Giles Deacon je uznávaný módny návrhár známy po celom svete vďaka svojim hravým návrhom vyvolávajúcim dlhotrvajúci potlesk na módnych prehliadkach. V roku 1992 ukončil štúdium na Vysokej škole umenia a dizajnu Central Saint Martins v Londýne a rozhodol sa cestovať a získavať skúsenosti v rozličných módnych domoch. Dva roky strávil spoluprácou s francúzskym módnym návrhárom Jeanom Charlesom De Castelbajacom, a potom sa vrátil späť do Londýna, kde začal pracovať pre prestížne módne domy. V tom čase sa Giles stretol s majiteľom módnej značky Bottega Veneta a od roku 1998 do roku 2002 bol hlavným návrhárom v Bottega Veneta a Gucci Group. V roku 2004 Deacon predstavil svoju vlastnú značku GILES na Londýnskom týždni módy, za čo zožal veľké uznanie. Jeho kolekcia získala niekoľko ocenení, vrátane Britského návrhára roka na British Fashion Awards v roku 2006 a prestížne francúzske ocenenie za módu ANDAM v roku 2009. Značka GILES oslávi v roku 2014 svoje 10. výročie.

# # #

Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Lenka Bosá

Neopublic Porter Novelli

M +421 903 780 698

lenka.bosa@neo.sk

Juraj Králik

Procter & Gamble Czech Republic, s.r.o.

M: +420 724 606 212

kralik.j@pg.com

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

zsl

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring