Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 31. januára 2014 14:29
-- Posilnenie medzinárodnej viditeľnosti a popularity prostredníctvom účasti na globálnom veľtrhu
HONG KONG, 30. januára 2014 (TASR-OTS) /PRNewswire/ -- Spoločnosť Peak Sport odštartovala svoju medzinárodnú marketingovú kampaň na rok 2014 predstavením nového radu profesionálnych produktov účastníkom medzinárodného veľtrhu športového tovaru v Mníchove ISPO. Spoločnosť Peak využila príležitosť predstaviť svoje významné schopnosti v oblasti výskumu a dizajnu medzinárodnému publiku. Veľtrh ISPO v Mníchove sa považuje za jednu z najdôležitejších a najväčších udalostí v oblasti priemyslu, keďže často ukazuje nové trendy v segmente športového oblečenia.
Spoločnosť na veľtrhu vystavovala svoje športové oblečenie pre basketbal, beh, tenis a ostatné profesionálne športové oblečenie vrátane obuvi značky 'Team Lightning TP9' so systémom "Gradient Dual Tech", ktoré v roku 2013 portál Counterkicks vybral do prvej desiatky najlepšej basketbalovej obuvi a ktoré sa stali jedným z najlepšie predávaných produktov pre basketbal v Európe. Okrem toho tu spoločnosť vystavovala aj obuv značky 'Ghill 3', ktoré obchod Complexsneaker vybral ako jednu z desiatich najpredávanejších značiek basketbalovej obuvi v sezóne NBA 2012-2013. Spoločnosť Peak využila túto príležitosť aj na to, aby prezentovala spotrebiteľom z celého sveta svoje vysoko kvalitné služby.
Ako oficiálny partner NBA, FIBA, WTA a ostatných popredných medzinárodných športových organizácií má spoločnosť Peak vynikajúce skúsenosti s navrhovaním profesionálneho športového oblečenia. Vďaka úzkej spolupráci s basketbalovými federáciami Nemecka a Srbska a niekoľkých ďalších krajín, ktoré sú členmi „Olympijského výboru“ vrátane Slovinska, rozšírila spoločnosť Peak svoju pôsobnosť na európsky trh a predstihla ostatné čínske značky. V roku 2014 bude spoločnosť Peak pokračovať v investovaní a tvorbe dlhotrvajúcich partnerstiev s prestížnymi udalosťami NBA (All-Star Game), majstrovstvami sveta vo futbale FIFA, majstrovstvami sveta FIBA v basketbale a všetkými štyrmi grandslamovými turnajmi na rozšírenie povedomia o značke v globálnom meradle.
Zhihua Xu, generálny riaditeľ spoločnosti Peak Sport, povedal: "Keďže v Európe existuje mnoho zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitné športové oblečenie, vidíme v tomto veľkú príležitosť. Spoločnosť Peak si už v Európe vytvorila solídne základy pre svoj ďalší rast. V roku 2014 sa bude konať mnoho dôležitých športových udalostí a v Európe pripravujeme uvedenie nových produktov na ďalšie zvýšenie dosahu značky spoločnosti Peak vo svete."
KONTAKT: Michael Zhang, mobil: +86-137-1657-1308, Email: zhangml@chinapeak.com
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.