OTS:Nová koncepcia obchodu:Karstadt otvára druhú predajňu K TOWN Store

TASR, 15. septembra 2012 12:00

Portál TASR.sk

COLOGNE, Nemecko, 18. septembra/PRNewswire/ (TASR-OTS) - Po úspechu pilotného projektu K Town v Göttingene otvorila 14. septembra spoločnosť Karstadt druhú predajňu K Town v Cologni. Táto nová koncepcia obchodu tvorí kľúčovú časť stratégie "Karstadt 2015". K Town prispeje k modernizácii a odlíšeniu spoločnosti Karstadt.

"S našou trendovou koncepciou K Town zameranou na životný štýl chceme osloviť úplne nových, moderných zákazníkov s veľmi mladým spôsobom života. Pilotný projekt K Town v Göttingene sa stretol s vynikajúcim ohlasom u zákazníkov a dodávateľov a teraz, po roku vzrušujúcich skúseností, je pripravený vstúpiť na trh. Preto nastal čas naplno uplatniť tento pilotný projekt a začať s expanziou K Town," povedal André Maeder, hlavný manažér maloobchodného predaja v spoločnosti Karstadt.

Koncepcia K Town kombinuje príťažlivé, trendové značky v oblasti módy, obuvi a doplnkov s trendovou a modernou atmosférou. Na rozdiel od Göttingenu nie je K Town v Cologni samostatnou predajňou, ale s rozlohou 2000 štvorcových metrov je začlenená do prízemia obchodného domu spoločnosti Karstadt v Cologni. "Spoločnosť Karstadt má veľký potenciál v oblasti modernej, mladej a trendovej módy a tento fenomén budeme využívať na rôznych úrovniach – pri nových predajniach a zmenách existujúcich predajní," hovorí André Maeder. "Je neuveriteľné, čo sa dá z obchodného domu urobiť."

Dizajn K TOWN v Cologni je pozostatkom modernej umeleckej galérie s plátnami, svetlami pod viac než 5 metrov vysokým stropom a výstavnými stánkami, ktoré pripomínajú umelecké diela, pričom všetko spolu navodzuje jedinečnú atmosféru. Srdcom predajne je priestor s pohovkami, kde si môžu zákazníci oddýchnuť so štýlovými nápojmi a občerstvením. Touch pady zabudované v stolíkoch ponúkajú zákazníkom počas prestávky v nakupovaní multimediálnu zábavu.

"Náš pilotný projekt K Town v Göttingene jasne ukázal, že zákazníci k nám prichádzajú nielen nakupovať produkty, ale aj preto, aby si vychutnali nákupnú skúsenosť. Splnenie tohto želania je našou najvyššou prioritou a K Town je veľmi dôležitým krokom, aby k tomu došlo," hovorí André Maeder.

Dámske módne značky v K TOWN v Cologni zahŕňajú Desigual, Mavi, One Green Elephant a modernú škandinávsku značku Gestuz. Muži si môžu vybrať spomedzi značiek ako sú G-Star, Blend, Scotch & Soda a Superdry. Oblasť obuvi odráža najnovšie trendy od spoločností Lacoste, Camper, UGG a iných vynikajúcich značiek a nakoniec zákazníci môžu nájsť k svojmu novému oblečeniu aj výborné doplnky značiek Pieces, Liebeskind alebo George, Gina & Lucy.

Prvá predajňa K TOWN bola otvorená ako pilotný projekt v  Göttingene v septembri 2011. V decembri 2011 jej časopis TM udelil ocenenie "Predajňa mesiaca" a bola nominovaná aj na ocenenie "Výročná cena pre medzinárodný obchodný dom" (International Department Store of the Year Award) od Retail Week.

Kontakt: Karstadt Corporate Communication presse@karstadt.de +49(0)201-727-2030 Zdroj: Karstadt Warenhaus GmbH

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt vs

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring