OTS: Značky patriace pod Procter & Gamble otvorili Celosvetový rodinný dom

TASR, 10. februára 2014 16:21

OTS: Značky patriace pod Procter & Gamble otvorili Celosvetový rodinný dom pre matky a rodiny olympionikov na Zimných olympijských hrách (ZOH) v Soči 2014

SOČI, Rusko 10. februára (TASR-OTS) (BUSINESS WIRE)- - Procter & Gamble (index NYSE:PG), celosvetový partner olympijských hier, oficiálne privítal matky a rodiny olympionikov v Rodinnom dome P&G Family Home pri príležitosti zahájenia Zimných olympijských hier 2014 v Soči. V Rodinnom dome P&G Family Home budú značky Pantene®, Gillette®, Bounty® a Olay® slúžiť rodinám olympionikov z celého sveta počas každého dňa konania Olympijských hier.

Športovec Nick Goepper (USA) podporovaný značkou Tide, športovkyňa Oksana Domnina (RUS) podporovaná značkou Pampers so svojimi matkami, spolu s Rosi Mittermaierovou, dvojnásobnou držiteľkou zlatej olympijskej medaily a matkou športovca Felixa Neureuthera (GER) podporovaného značkou Gillette a riaditeľom dizajnu v spoločnosti P&G Philom Duncanom sa zúčastnili na slávnostnom otvorení a privítaní matiek a rodín olympionikov z celého sveta v Rodinnom dome P&G Family Home na Zimných olympijských hrách 2014 v Soči. (Fotografia: Getty Images)

Rodinný dom P&G Family Home je samotným srdcom programu spoločnosti Thank You Mom (Ďakujeme, mami) pre Soči 2014, v ktorom sa značky patriace pod P&G snažia oceniť úlohu matiek, ktoré pomáhajú svojim deťom plniť ich sny. Na slávnostnom otvorení Rodinného domu v Soči sa zúčastnili napríklad športovec Nick Goepper (USA) podporovaný značkou Tide, športovkyňa Oksana Domnina (Rusko) podporovaná značkou Pampers a Rosi Mittermaierová, dvojnásobná držiteľka zlatej olympijskej medaily a matka športovca Felixa Neureuthera (Nemecko) podporovaného značkou Gillette. Na slávnostnom ceremoniáli pri príležitosti otvorenia tohto domu boli matkám športovcov, ktorí spolupracujú so značkami P&G na celom svete, odovzdané vstupenky do tohto domu.

„Naše značky sa snažia pomáhať matkám s deťmi na ich ceste životom,“ povedal Phil Duncan, riaditeľ dizajnu spoločnosti P&G, ktorý pomáhal pri vítaní matiek a rodín olympionikov pri príležitosti otvorenia Rodinného domu. „Pokiaľ spoločnosť P&G sponzoruje nejakého športovca, súčasne nevynecháme príležitosť poďakovať aj matke, ktorá mu pomohla dostať sa na Olympijské hry.“

Značky skupiny P&G poskytujú matkám a rodinám olympionikov v Soči každý deň viac než 1 200 hodín služieb, ktoré rodinám ďaleko od domova spríjemňujú celý pobyt.

Napríklad kozmetické značky P&G ponúkajú vo svojom salóne nasledujúce služby: · Umývanie vlasov a styling v štúdiu Pantene Studio · Kozmetické služby a dokonalú manikúru v štúdiu COVERGIRL® · Starostlivosť o pokožku zameranú na zjemnenie tela a rúk v štúdiu Olay Studio · Farbenie, strihanie a styling vlasov v štúdiu Wella® Značky P&G určené na starostlivosť o mužov ponúkajú tieto služby: · Holenie s napareným horúcim uterákom a masáže tváre v štúdiu Gillette · Relaxačné umývanie vlasov a styling v štúdiu Head & Shoulders® · Kozmetické služby pre mužov vrátane dokonalého oholenia od firmy Braun® Ďalšie značky P&G, ktoré v Soči poskytujú svoje služby matkám a rodinám olympionikov sú: · Bounty, Charmin® a Puffs®, ktoré do Rodinného domu dodávajú produkty týkajúce sa starostlivosti o domácnosť · Pampers ponúka prezliekacie centrum ako pomoc matkám s malými deťmi · Duracell® Powermats umožňuje hosťom nabiť si svoje mobilné zariadenia, pričom môžu počas toho odpočívať a sledovať Olympijské hry · Ariel® každý deň vyperie 30 000 súprav posteľnej bielizne a tiež pomáha matkám sponzorovaných športovcov pri každodennom praní počas celej doby trvania Olympijských hier · Prípravky značky Fairy® budú v olympijskej dedine používané na umývanie riadu · Crest®/Oral-B®/blend-a-med® sa spojili s firmou SOCOG a budú pre ZOH 2014 v Soči zabezpečovať služby zubnej kliniky. Toto zariadenie poskytuje v Soči pre športovcov a ich trénerov kontroly zubov, bežné zubárske ošetrenia, zubnú pohotovosť a prostriedky starostlivosti o chrup.

Jedným z prvých športovcov, ktorí využili služby poskytované Rodinným domom P&G Family Home bol Nick Goepper (USA). „Som hrdý na to, že patrím do rodiny športovcov sponzorovaných firmou P&G. A to nielen preto, lebo moja mama aj ja používame značky P&G, ako napríklad Tide, ale tiež preto, že moja firma mňa i moju mamu podporuje pri ceste na Olympijské hry. Keď viem, že o moju mamu bude tu v Rodinnom dome P&G Family Home dobre postarané, upokojuje ma to a môžem sa sústrediť na to, na čo tu som.”

„Rodinný dom pôsobí skutočne ako rodinný dom a teším sa, až sa stretnem s ostatnými rodinami olympionikov z celého sveta,“ povedala Rosi Mittermaier, držiteľka dvoch zlatých olympijských medailí. „Je skvelé, čo Gillette a ostatné značky P&G robia pre rodiny.“ „Značky P&G jednoducho len slúžia matkám a rodinám,“ povedala Lada Kudrova, marketingová riaditeľka P&G, ktorá sa tiež zúčastnila na otvorení Rodinného domu. „Aj preto je Rodinný dom P&G Family Home našou jedinou centrálnou aktivitou na Olympijských hrách. V predvečer otváracieho ceremoniálu Olympijských hier je pre nás poctou, že môžeme dnes večer i počas celého trvania Olympijských hier slúžiť matkám a rodinám olympionikov v Soči.“

Kampaň spoločnosti P&G s názvom Thank You Mom (Ďakujeme, mami) odštartovala v októbri filmovou sériou Raising an Olympian (Výchova olympionika), ktorá zobrazuje cestu 28 najlepších športovcov na Olympijské hry očami ich matiek. Tieto videá majú od svojho spustenia viac než 26 miliónov pozretí a stále si ich môžete pozrieť na: P&G Raising an Olympian. Spoločnosť P&G následne vytvorila svoj online film a reklamu s názvom „Pick Them Back Up“ (Pomôžte im znovu na nohy). V nadväznosti na film „Best Job“ (Najlepšia práca) pre olympiádu v Londýne, oslavuje film „Pick Them Back Up” spôsob, akým matky svoje deti podporujú a pomáhajú im skúšať to znova a znova. Tento televízny spot, ktorý má viac než 28 miliónov pozretí online, si celý môžete pozrieť tu: „Pick Them Back Up“.

Táto kampaň beží aj na niekoľkých ďalších mediálnych kanáloch a na 2 miliónoch obchodných miest, kde si zákazníci môžu pozrieť Zimné olympijské hry a kde sú k dispozícii produkty spoločnosti P&G a ďalšie predmety súvisiace s olympijskými hrami.

Kompletný zoznam aktív a informácií týkajúcich sa kampane P&G s názvom Thank You Mom vrátane fotografií a videa si môžete pozrieť na adrese www.image.net/pgolympicgames

O spoločnosti Procter & Gamble

Spoločnosť P&G poskytuje svoje značky približne 4,8 miliardám ľudí na celom svete. Spoločnosť má jedno z najsilnejších portfólií dôveryhodných kvalitných, vedúcich značiek vrátane Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Komunita P&G zahŕňa prevádzky v približne 70 krajinách sveta. Najnovšie správy a podrobné informácie o spoločnosti P&G a jej značkách môžete nájsť na http://www.pg.com. Fotografie/Multimediálna galéria sú k dispozícii na adrese: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140206006125/en/

Kontakty

P&G Central Press Office V Rusku, telefónne číslo: 8 (862) 44 72026 pgmediasochi.im@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

Multimediálna galéria

Fotografia

Športovec Nick Goepper (USA) podporovaný značkou Tide, športovkyňa Oksana Domnina (RUS) podporovaná značkou Pampers so svojimi matkami, spolu s Rosi Mittermaierovou, dvojnásobnou držiteľkou zlatej olympijskej medaily a matkou športovca Felixa Neureuthera (GER) podporovaného značkou Gillette a riaditeľom dizajnu v spoločnosti P&G Philom Duncanom sa zúčastnili na slávnostnom otvorení a privítaním matiek a rodín olympionikov z celého sveta v Rodinnom dome P&G Family Home na Zimných olympijských hrách 2014 v Soči. (Fotografia: Getty Images)

Túto tlačovú správu a multimédiá si môžete pozrieť online na adrese: http://www.businesswire.com/news/home/20140206006125/en

UPOZORNENIE:

Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

mš dod

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring