Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. februára 2020 12:14
Značka BOSIDENG zažiarila počas londýnskeho týždňa módy: vedie celosvetovú kampaň na podporu Číny
LONDÝN, 17. februára (TASR/OTS/PRNewswire) -- Prvá prehliadka čínskej značky páperových búnd BOSIDENG počas týždňa módy v Londýne sa premenila na dramatické vyjadrenie podpory Číne. "ČÍNA, DO TOHO!" znel odkaz podporovaný priateľmi Číny z celého sveta, ktorí sa zúčastnili podujatia. Tento akt vyvolal obrovský záujem globálnych médií na internete aj na sociálnych médiách.
BOSIDENG sa podľa oficiálneho harmonogramu módnej prehliadky v Londýne predstavil po prvý raz v tejto sezóne. Ide o historický okamih pre túto významnú čínsku módnu značku. Po obavách z koronavírusu v Číne sa mnohí čínski návrhári a médiá v tejto sezóne stiahli zo scény a zahraničné médiá uviedli, že "čínske značky chýbajú na medzinárodných týždňoch módy 2020". Módna značka BOSIDENG však demonštrovala dôveru v silu čínskej módy a odolnosť čínskeho ľudu, čo viedlo všetkých zahraničných priateľov k povzbudeniu Číny v tejto ťažkej dobe.
Ako jeden zo štyroch hlavných medzinárodných týždňov módy je London Fashion Week známy svojim inovatívnym a avantgardným duchom. Priťahuje medzinárodné značky a návrhárov, čím sa stáva prirodzenou platformou kreatívnej energie. Skutočnosť, že sa táto čínska značka objavila na scéne, bola jedným z najdiskutovanejších momentov tohtoročného módneho týždňa v Londýne.
Prehliadka značky BOSIDENG bola plná odkazov na Čínu. Modely páperových búnd na novú sezónu mali na prednej strane nálepky s čínskou vlajkou. Vetrovky sa pýšili žiarivými farbami, ako napríklad ovocná zelená, neónová žltá a Van Goghova modrá, spolu s módnymi prvkami typu reflexná digitálna kamufláž a farby dazzle. Táto veľkolepá fúzia módnej tvorivosti a remeselného technického spracovania udáva tempo čínskej móde dneška.
Prehliadka skončila v priaznivom a nebojácnom naladení, keď sa 54 modeliek v červených páperových bundách pripojilo vo finále k dizajnérovi. Hostia z celého sveta skandovali "Čína, do toho!" v čínštine a angličtine na podporu Číny a čínskych značiek. Po prehliadke sa hostia z domova i zo zahraničia snažili osobne vyjadriť svoju podporu a priania len toho najlepšieho Číne. Jeden člen publika z Veľkej Británie povedal: „Toto je najvýnimočnejší týždeň módy, akého som sa kedy zúčastnil. Do toho Čína!" Ďalší čínsky návštevník zo zahraničia povedal: "Som veľmi hrdý na to, že v Londýne počas týždňa módy vidím našu národnú vlajku. Do toho Čína!"
Viaceré popredné médiá informovali o tom, ako vyjadrenie značky BOSIDENG počas týždňa módy v Londýne inšpirovalo Čínu v tejto náročnej dobe k celosvetovej podpore.
BOSIDENG je značka, ktorá sa už 43 rokov sústredí na výrobu páperových búnd a počas týždňa módy v Londýne prezentovala významné gesto, keď priniesla kvalitu svojej značky globálnemu publiku. Okrem vynikajúcej kvality a dizajnu výrobkov spoločnosť BOSIDENG upútala aj svojim sebavedomým prejavom na medzinárodnej scéne. V posledných rokoch si značka BOSIDENG v rámci celkovej stratégie "zamerania sa na hlavný kanál a na hlavnú značku" získala veľkú obľubu u mladých ľudí a dva roky po sebe dosiahla pôsobivý rast. BOSIDENG predstavuje potenciál čínskej módy prosperovať tvárou v tvár globálnej konkurencii. Keď Čína a najmä oblasť Wu-chan čelila v chladnom období výrazným výzvam, spoločnosť BOSIDENG venovala 150.000 páperových búnd v hodnote 300 miliónov jüanov na podporu pracovníkov v prvej línii a všetkých, ktorí takúto pomoc potrebujú. Na medzinárodnej scéne táto skvelá značka páperových búnd inšpirovala svet, aby Číne vyjadril globálne posolstvo pozitívnej energie. A vďaka prítomnosti značky BOSIDENG nechýbala Čína v Londýne počas týždňa módy.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1091054/WechatIMG2827_London_Fashion_week.jpg
KONTAKT: Ye Yuan, 18616065860, lyuan@winpr.cn
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.