Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 29. novembra 2018 19:42
Vďaka svojim zákazníkom realizuje Lidl každý rok spoločensky zodpovedné projekty v hodnote miliónov eur
Bratislava 29. novembra (TASR-OTS) - Koniec roka je tradične obdobím bilancovania a ľudského tepla, Lidl sa preto rozhodol poďakovať svojim zákazníkom za to, že každý deň pomáhajú robiť zo Slovenska robiť lepšie miesto pre život. Ústrednou postavou komunikácie je malé dievčatko, ktoré v predajni vníma bežné činnosti ostatných nakupujúcich, z ktorých však každá má presah do rozprávkového, lepšieho sveta.
https://www.youtube.com/watch?v=hCr4GBwEjYs
Milión stromčekov v Tatrách vďaka projektu "Voda pre stromy", pomoc desiatkam chorých detí prostredníctvom kampane "Od začiatku v dobrých rukách", tridsať fantastických detských ihrísk "Žihadielok" v hodnote 2,6 milióna eur a stovky život zachraňujúcich prístrojov pre novorodencov v hodnote 3,5 milióna eur pre všetky slovenské nemocnice umožňujúce bezplatný pôrod v iniciatíve "Dobré rozprávky". To všetko sú dlhodobé projekty Lidla, do ktorých sú priamo zapojení jeho zákazníci. "Za každú predanú fľašu minerálnej vody Saguaro venujeme jeden cent na výsadbu stromčekov v Tatrách, za každé predané balenie plienok Lupilu putuje desať centov na pomoc vážne chorým deťom vo veku do troch rokov, hlasy ľudí rozhodujú o tom kde každý rok vyrastie desať detských ihrísk Žihadielok a všetkým slovenským nemocniciam venujeme život zachraňujúce prístroje pre novorodencov v hodnote celého výnosu z akcie Dobré rozprávky," uviedol Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika, a dodal: "Všetky tieto aktivity realizujeme vďaka ľuďom a pre ľudí. Sme radi, že naši zákazníci sa zapájajú do našich projektov a spoločne pomáhame tam, kde to je najpotrebnejšie."
Najvýraznejšou časťou komunikácie je televízny spot odohrávajúci sa v predajni Lidl. Rozprávačkou a hlavnou hrdinkou je malé dievčatko, ktoré v predajni pozoruje ostatných nakupujúcich a nazýva ich "zázračnými ľuďmi". Na svet sa totiž pozerá cez ďalekohľad a vďaka nemu vidí skutočnosť s presahom do kreslenej rozprávky. Jedna nakupujúca si do košíka vkladá minerálnu vodu Saguaro a v tom momente okolo nej začne rásť les. Maminka jedného chlapčeka vloží do košíka plienky Lupilu a okolo neho začnú šantiť deti. Keď zákazník na svojom smartfóne zahlasuje na webe Žihadielka, predajňa sa premení na jedno veľké ihrisko. A keď v záverečnom zábere podá hlavnej hrdinke mama audiorozprávku, rytier porazí draka a dobro zvíťazí nad zlom. A prečo detský pohľad? Cieľom spoločnosti Lidl je totiž ponúknuť deťom možnosť vyrastať v zdravšom, kvalitnejšom a bezpečnejšom svete.
"Chceli sme sa poďakovať našim zákazníkom za to, že sa zapájajú do našich projektov a spolu s nami pomáhajú robiť svet lepším. V spote sme prepojili skutočný svet s tým rozprávkovým cez pohľad malého dievčatka, ktoré vidí ako sa vďaka bežným aktivitám dejú zázračné veci," povedal o spote Branislav Brzula, vedúci úseku reklamy a marketingu diskontného reťazca. "Dievčatko sa na svet pozerá čarovným ďalekohľadom a svojim detským vnímaním sveta nám ukazuje aké skvelé veci dokážu naši zákazníci," uzavrel Branislav Brzula.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.