Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 12. apríla 2016 9:22
Bratislava 12. apríla (TASR-OTS) – Zákaznícka linka SPP za 10 rokov svojho fungovania vybavila viac ako 6 miliónov požiadaviek zákazníkov. V call centre SPP kladú dôraz na ústretovú, profesionálnu komunikáciu a na spokojnosť zákazníka. Podľa prieskumov až 97 % je s operátormi Zákazníckej linky SPP spokojných a viac ako 80 % z nich vybaví svoju požiadavku na základe jedného kontaktu.
V roku 2016 oslavuje Zákaznícka linka SPP už desiate výročie svojho založenia. SPP zamestnáva vo svojom call centre viac ako 100 špičkovo vyškolených pracovníkov. „Fluktuácia zamestnancov je u nás na minimálnej úrovni – viacero zamestnancov u nás pracuje od spustenia call centra. Rady sa sem vracajú napríklad aj mamičky po rodičovskej dovolenke. Zamestnanci call centra totiž majú vytvorené vynikajúce pracovné podmienky, pripravujeme pre nich množstvo rozvojových i motivačných programov a samozrejmosťou sú rôzne školenia,“ komentovala prácu svojich kolegov Katarína Lucinová, riaditeľka sekcie starostlivosti o zákazníka SPP.
Zákaznícka linka SPP v Košiciach v súčasnosti obsluhuje požiadavky takmer 1,2 milióna zákazníkov SPP zo segmentu domácností a maloodberu, ktoré súvisia s dodávkou plynu a elektriny. Operátori využívajú na komunikáciu so zákazníkmi tri komunikačné kanály, a to telefonické spojenie prostredníctvom zvýhodneného telefónneho čísla 0850 111 363, elektronickú poštu na adrese zakaznickalinka@spp.sk a od roku 2015 aj Web chat SPP na komunikáciu so zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom internetu. Profesionáli Zákazníckej linky SPP sú verejnosti k dispozícii každý pracovný deň od 07.00 do 20.00 h. Medzi najčastejšie podnety, ktoré riešia, patria napríklad informácie o platbách a zmenách spôsobu platby, informácie k vyúčtovacej faktúre alebo zmena výšky či periodicity preddavkov. „Naši operátori sa vo svojej práci stretávajú aj s úsmevnými príhodami. Napríklad namiesto zákazníckeho čísla diktujú svoj dátum narodenia, alebo ako doklad o zmene priezviska poslali fotku zo svadby,“ popisuje zážitky operátorov Jana Šuhyová, vedúca call centra. Denne vykoná jeden operátor takmer 60 aktivít súvisiacich s požiadavkami zákazníkov SPP z celého Slovenska, prípadne s ponukou produktov. V roku 2015 vybavili zamestnanci call centra prostredníctvom Zákazníckej linky SPP úctyhodných 650.000 požiadaviek, z toho takmer 80 % telefonicky.
V apríli 2006 SPP uviedol do prevádzky Zákaznícku linku SPP (0850 111 363) na vybavovanie servisných požiadaviek zákazníkov súvisiacich s dodávkou plynu. O tri roky neskôr SPP úspešne spustil aj Biznis linku (0850 111 565) pre malých a stredných podnikateľov. V roku 2013 reagoval SPP na nekalé praktiky niektorých nových dodávateľov energií zriadením bezplatnej Férovej linky (0800 126 076), prostredníctvom ktorej si zákazníci môžu overiť výhodnosť podpísanej zmluvy a taktiež získať bližšie informácie o možnosti odstúpenia od nevýhodnej zmluvy.
Slovenský plynárenský priemysel, a. s., (SPP) je najväčším dodávateľom energií na Slovensku, ktorý v oblasti dodávky plynu priamo nadväzuje na 160-ročnú tradíciu slovenského plynárenstva a od roku 2012 úspešne pôsobí aj na trhu dodávky elektriny. SPP zabezpečuje spoľahlivé, bezpečné a konkurencieschopné dodávky plynu a elektriny a s nimi spojené služby. Spoločnosť dodáva elektrinu už viac ako stotisíc zákazníkom. Od roku 2014 je vlastníkom 100 % akcií spoločnosti Slovenská republika, ktorá svoje akcionárske práva vykonáva prostredníctvom Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky.
Kontakt: Michal Holeš hovorca mobil: +421 917 716 077 e-mail: press@spp.sk
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk sat