Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 9. júna 2025 9:18
Paríž 9. júna (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Spoločnosť Haier, svetová jednotka v oblasti veľkých spotrebičov, podniká odvážny krok k podpore inkluzívneho rastu a zapojenia mladšej generácie, keď oficiálne spustila v Paríži Haier Fans Cup. Pre Haier ide o strategický moment v rozvíjajúcej sa vízii globálneho športového marketingu spoločnosti.
Haier Fans Cup, ktorý sa konal súčasne so svetoznámym turnajom Roland-Garros (French Open), prilákal nádejných tenistov do 14 rokov z celého Francúzska na deň plný živých súťaží a kultúrnych osláv. Táto iniciatíva nebola len obyčajným turnajom pre mládež, ale zároveň prezentovala víziu spoločnosti Haier využívať šport ako most medzi generáciami, geografickými oblasťami a spoločnými ambíciami.
Podujatie vyvrcholilo exkluzívnou príležitosťou pre víťazov stretnúť sa s bývalou šampiónkou WTA Anou Ivanovičovou vo fanúšikovskej dedinke Haier Roland-Garros, inšpirovať ich k snom a skontaktovať mladých športovcov s globálnymi ikonami.
Strategické sponzorstvo založené na úmysloch
Haier Fans Cup, ktorý spoločne organizujú Haier a Open Stade Français, nadväzuje na odkaz jedného z najuznávanejších juniorských tenisových turnajov vo Francúzsku. Open Stade Français, založený v roku 1983 ako súčasť juniorského okruhu ITF, už dlho slúži ako súťažná a rozvojová platforma pre začínajúce tenisové talenty.
Partnerstvo podporuje mladých športovcov z rôzneho prostredia tým, že im poskytuje príležitosť umiestniť sa v rebríčku, zažiť kultúrnu výmenu a osobný rast. Táto spolupráca odráža rastúci dôraz globálnych značiek na budovanie trvalého sociálneho vplyvu prostredníctvom iniciatív zameraných na mladých ľudí.
ESG v praxi: Premena úmyslov na hmatateľný vplyv
Haier Fans Cup vychádza z presvedčenia, že šport môže slúžiť ako most, spájajúci jednotlivcov s komunitami a pestujúci spoločné túžby medzi rôznymi generáciami. Táto filozofia je v súlade so širšou víziou spoločnosti Haier v oblasti ESG, kde šport nie je len príležitosťou na budovanie značky, ale stáva nástrojom inkluzívneho rozvoja.
Spoločnosť Haier v Európe prekračuje rámec podnikania a presadzuje sociálne a environmentálne ciele. Na milánskom štafetovom maratóne bola spoločnosť Haier Europe jedným z hlavných prispievateľov podujatia a poskytla podporu na rozšírenie dvoch centier Spazi Donna v Miláne, čím zaistila bezpečnejšiu a lepšiu budúcnosť pre ženy v ťažkej situácii.
V oblasti životného prostredia sa spoločnosť Haier Europe zamerala na znižovanie odpadu a postupy obehového hospodárstva. V roku 2025 dosiahlo jeho výrobné centrum v tureckom Eskişehire mieru recyklácie 99 % a získalo certifikáciu Zero Waste to Landfill podľa normy DIN SPEC 91436. V celom regióne dosiahla spoločnosť Haier Europe priemernú mieru recyklácie odpadu 98 %. Tento výsledok podčiarkuje jej praktický záväzok k udržateľnosti. Na podporu obehového hospodárstva, kultúry recyklácie a opätovného použitia spoločnosť Haier nadviazala partnerstvo so spoločnosťou Esosport, ktorá sa zaoberá odpadovým hospodárstvom, a poskytla svojim zamestnancom možnosť odovzdať staré topánky a tenisové loptičky. Z topánok a tenisových loptičiek sa následne stanú nové ihriská pre deti a dráhy pre športovcov.
Sociálna angažovanosť značky sa rozširuje aj na pracovisko. V roku 2025 bola spoločnosť Haier Europe označená ako top zamestnávateľ v Spojenom kráľovstve a Írsku a získala ocenenie „Spoločnosť pre generáciu Z", ktoré udeľuje Radar Academy. Svedčí to o jej záväzku podporovať inkluzívne a podporujúce pracovisko.
Spoločnosť Haier je pevne presvedčená, že šport slúži ako dôležitý most, ktorý spája jednotlivcov so spoločnosťou aj životným prostredím. Táto filozofia je hlboko zakorenená v DNA značky Haier, kde princípy ESG nie sú len doplnkom, ale neoddeliteľnou silou, ktorá poháňa každý krok až za hranice limitu.
Šport a zámer: Budovanie zmysluplných vzťahov
Dlhodobá angažovanosť spoločnosti Haier v globálnom športe odráža strategický prístup k budovaniu značky. Zameriava sa na kultúrny význam, vplyv na komunitu a udržateľný rast.
Prostredníctvom partnerstiev v tenise, basketbale, maratónoch a novších oblastiach, ako sú e-športy, využíva Haier šport nielen ako komunikačný kanál, ale aj ako platformu na podporu inovácií, postavenia mládeže a zodpovedného rozvoja.
Športová stratégia Haier presahuje viditeľnosť. Od ekologických spotrebičov na medzinárodných podujatiach až po inkluzívne mládežnícke turnaje, ako je Haier Fans Cup, každé úsilie prispieva k širším cieľom ESG a prezentuje šport ako nástroj inklúzie, dobra a environmentálneho povedomia.
Pohľad do budúcnosti: Budovanie odkazu inšpirácie a rastu
Haier chce do budúcnosti ďalej prehlbovať svoje postavenie na priesečníku športu, inovácií a spoločenských hodnôt. Investovaním do platforiem, ktoré presadzujú vytrvalosť, rovnosť a dlhodobý pokrok, sa značka snaží pestovať pozíciu, ktorá je globálne uznávaná a má spoločenský vplyv.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2705730/haier__fans.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.