Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 28. apríla 2025 15:23
OTS: Yutong Bus uvádza inovatívnu službu EnRoute+ a technologické riešenia, ktoré nanovo definujú štandardy hodnoty úžitkových vozidiel
Šesťbodový rámec služieb zvyšuje efektivitu a hodnotu pre zákazníka
Zhengzhou 28. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Yutong Bus (https://en.yutong.com/ ) („Yutong", SHA: 600066), výrobca úžitkových vozidiel z Ázie, nedávno usporiadal turné zamerané na preskúmanie hodnoty pre zákazníkov v Strednej Ázii v Zhengzhou, ktoré bolo zároveň debutom servisnej platformy Yutong EnRoute+, navrhnutej s cieľom zdokonaliť štandardy v odvetví uprednostňovaním technologických riešení a podporou dlhodobých partnerstiev namiesto transakčných cien.
„Vzhľadom na silnejúcu celosvetovú konkurenciu sa spoločnosť Yutong zaväzuje preorientovať svojich zákazníkov z prístupu „cena na prvom mieste" na komplexné partnerstvo založené na technológii a vynikajúcej kvalite služieb," uviedol Li Haifeng, generálny riaditeľ spoločnosti Yutong Bus pre strednú Áziu.
EnRoute+: Šesť pilierov neochvejnej podpory
Rámec EnRoute+ prináša komplexné riešenia na mieru podľa potrieb vozového parku:
• Priama podpora výrobcu: Zamestnanci Yutong sú k dispozícii lokálne 365 dní v roku a poskytujú profesionálnu, efektívnu a spoľahlivú podporu „ako komorník" počas celého životného cyklu vozidla.
• Rýchla odozva, efektívne riešenia: Ak zákazníci potrebujú pohotovostnú pomoc, môžu sa okamžite skontaktovať so spoločnosťou Yutong prostredníctvom platformy LINK+ alebo servisnej horúcej linky, čím sa zaistí rýchle a efektívne riešenie.
• Úplná transparentnosť: Sledovanie servisných požiadaviek v reálnom čase, aktualizácie priebehu a hodnotenia po ukončení servisu prostredníctvom digitálneho ekosystému Link+.
• Zaručenie originálnych dielov: Dvojvrstvová sieť náhradných dielov (centrálny sklad + predný sklad) zaisťuje rýchle dodanie značkových dielov, s podporou 15-ročného dodania bez starostí a komplexného zabezpečenia kvality.
• Zaistenie kritickej udalosti: Na zabezpečenie bezchybnej prevádzky počas kritických udalostí alebo súťaží sú nasadené špecializované servisné tímy, pohotovostné plány šité na mieru a prísne protokoly.
• Plány údržby na mieru: Proaktívne riešenia na mieru optimalizujú prevádzkovú dostupnosť vozového parku, znižujú prevádzkové náklady a poskytujú komplexnú podporu prostredníctvom preventívnej údržby a správy služieb na diaľku.
Prístup spoločnosti Yutong k lokalizovaným službám už priniesol merateľné úspechy. V kazašskom meste Astan spravuje mestský prevádzkovateľ verejnej dopravy 620 autobusov Yutong vrátane 120 elektrických vozidiel. Obavy z popredajnej podpory boli zmiernené prostredníctvom zahraničného balíka služieb spoločnosti Yutong, ktorý využíva inteligentnú diagnostiku na predpovedanie porúch a zníženie prevádzkových nákladov. V uzbeckom Taškente elektrobusy Yutong odolali extrémnym letným teplotám presahujúcim 40 °C pri zachovaní stabilného výkonu. Riešenia na mieru po celý životný cyklus a nepretržitá technická podpora umožnili prepravnému úradu Taškentu rozšíriť svoj vozový park.
Yutong využíva desaťročia odborných znalostí v oblasti konektivity a novej energie na poskytovanie riešení služieb založených na dátach. Integráciou globálnych sietí, pokročilej analýzy a inteligentných platforiem, ako sú LINK+, OVAS a Intelligent Vehicle Cloud, vytvára spoločnosť po celom svete ekosystémy zamerané na životný cyklus, ktoré zvyšujú efektivitu, inovácie a excelentnosť zameranú na zákazníka.
Viac informácií nájdete na stránke https://en.yutong.com/.
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2673327/Yutong_Bus.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.