Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 21. januára 2019 10:52
Young Living Essential Oils víta Waynea Mooreheada v pozícii výkonného viceprezidenta marketingu
Nový viceprezident marketingu spoločnosti Young Living bude dohliadať na to, aby značka naďalej plnila svoje vízie, poslanie a účel
Lehi, Utah 19. januára (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Young Living Essential Oils, svetový líder v oblasti éterických olejov, dnes oznámila, že prijala Waynea Mooreheada na pozíciu výkonného viceprezidenta marketingu. Wayne prichádza do manažmentu firmy Young Living s rozsiahlymi skúsenosťami v oblasti marketingu a stratégií značiek a pomôže udržiavať úspešné napredovanie značky Young Living ako významného hráča vo sfére zdravia a wellness.
„Wayne prichádza do spoločnosti Young Living s mnohoročnými skúsenosťami v rôznych sférach, od marketingovej stratégie a umiestňovania obchodných značiek až po maloobchod a priame obchodovanie. Bude hrať zásadnú úlohu v neustálom snažení o rozvoj značky and posilnenie marketingovej stratégie, ako aj pri napĺňaní záväzku 5×5," uviedol Jared Turner, prezident a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Young Living. „Ako najnovší člen manažmentu spoločnosti Young Living má Wayne pred sebou úlohu posilniť našu pozíciu svetového lídra v oblasti éterických olejov dohľadom nad marketingovými stratégiami, aby sa značka Young Living Essential Oils dostala do každej domácnosti na svete."
V minulosti Wayne investoval svoju vášeň a poznatky do budovania značiek rôznych spoločností. Pomáhal pri ich definovaní, komunikovaní a aktivácii. Zastával funkcie riaditeľa marketingu vo veľkých, verejne obchodovaných spoločnostiach s prírodnými doplnkami a na tomto poste pracoval aj pre spoločnosť zo zoznamu INC 500, v ktorej pomáhal pri budovaní miliardovej značky.
Wayne viedol kampaň budovania stratégie značky v kreatívnej agentúre v New Yorku a v Salt Lake City, kde pracoval s mnohými ikonickými značkami vrátane Johnson & Johnson, Fender, Whole Foods a Intel. V poslednej dobe Wayne pôsobil ako riaditeľ pre značku v jednej z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich digitálne natívnych vertikálnych značiek (DNVB). Je držiteľom titulu MBA z Marriott School of Business.
„Som veľmi rád, že som sa mohol stať súčasťou takej úžasnej a ambicióznej spoločnosti," uviedol Wayne. „Ľudia a produkty spoločnosti Young Living stoja v pozadí neuveriteľného úspechu a rastu. Dokázali z nej urobiť poprednú značku v oblasti wellness a už teraz sa teším, ako budeme spoločne budovať jej budúcnosť."
O spoločnosti Young Living Essential Oils
Young Living Essential Oils, LC so sídlom v Lehi, v štáte Utah, je svetovým lídrom v oblasti éterických olejov ponúkajúci najvyššiu kvalitu produktov. Young Living neustále bojuje o prvenstvo v odvetví aj pomocou prísnych štandardov a nastavenia výrobného procesu Seed to Seal® stojaceho na troch podstatných pilieroch: zdrojoch, vede a normách. Tieto princípy pomáhajú spoločnosti Young Living ochraňovať planétu a zabezpečiť čisté esenciálne oleje, ktoré môže každý používať s pokojom v duši a zdieľať s priateľmi či rodinou. Produkty značky Young Living pochádzajú z vlastných alebo partnerských fariem spoločnosti alebo od dodávateľov s certifikátmi Seed to Seal a podporujú nielen zdravý životný štýl, ale poskytujú aj možnosť viac ako piatim miliónom členov na celom svete nájsť zmysel, účel a celoživotnú pohodu prepojením práce, hodnôt a vášne.
Viac informácií nájdete na YoungLiving.com, sledujte nás na@younglivingeo na Twitteri alebo nám dajte „like" na Facebook.
Kontakt pre médiá
Otázky zo strany médií prosím adresujte na:
prinquiries@youngliving.com. Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.