OTS: Young Living Essential Oils víta Waynea Mooreheada v pozícii výkonného...

TASR, 21. januára 2019 10:52

Young Living Essential Oils víta Waynea Mooreheada v pozícii výkonného viceprezidenta marketingu

Nový viceprezident marketingu spoločnosti Young Living bude dohliadať na to, aby značka naďalej plnila svoje vízie, poslanie a účel

Lehi, Utah 19. januára (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Spoločnosť Young Living Essential Oils, svetový líder v oblasti éterických olejov, dnes oznámila, že prijala Waynea Mooreheada na pozíciu výkonného viceprezidenta marketingu. Wayne prichádza do manažmentu firmy Young Living s rozsiahlymi skúsenosťami v oblasti marketingu a stratégií značiek a pomôže udržiavať úspešné napredovanie značky Young Living ako významného hráča vo sfére zdravia a wellness.

„Wayne prichádza do spoločnosti Young Living s mnohoročnými skúsenosťami v rôznych sférach, od marketingovej stratégie a umiestňovania obchodných značiek až po maloobchod a priame obchodovanie. Bude hrať zásadnú úlohu v neustálom snažení o rozvoj značky and posilnenie marketingovej stratégie, ako aj pri napĺňaní záväzku 5×5," uviedol Jared Turner, prezident a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Young Living. „Ako najnovší člen manažmentu spoločnosti Young Living má Wayne pred sebou úlohu posilniť našu pozíciu svetového lídra v oblasti éterických olejov dohľadom nad marketingovými stratégiami, aby sa značka Young Living Essential Oils dostala do každej domácnosti na svete."

V minulosti Wayne investoval svoju vášeň a poznatky do budovania značiek rôznych spoločností. Pomáhal pri ich definovaní, komunikovaní a aktivácii. Zastával funkcie riaditeľa marketingu vo veľkých, verejne obchodovaných spoločnostiach s prírodnými doplnkami a na tomto poste pracoval aj pre spoločnosť zo zoznamu INC 500, v ktorej pomáhal pri budovaní miliardovej značky.

Wayne viedol kampaň budovania stratégie značky v kreatívnej agentúre v New Yorku a v Salt Lake City, kde pracoval s mnohými ikonickými značkami vrátane Johnson & Johnson, Fender, Whole Foods a Intel. V poslednej dobe Wayne pôsobil ako riaditeľ pre značku v jednej z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich digitálne natívnych vertikálnych značiek (DNVB). Je držiteľom titulu MBA z Marriott School of Business.

„Som veľmi rád, že som sa mohol stať súčasťou takej úžasnej a ambicióznej spoločnosti," uviedol Wayne. „Ľudia a produkty spoločnosti Young Living stoja v pozadí neuveriteľného úspechu a rastu. Dokázali z nej urobiť poprednú značku v oblasti wellness a už teraz sa teším, ako budeme spoločne budovať jej budúcnosť."

O spoločnosti Young Living Essential Oils

Young Living Essential Oils, LC so sídlom v Lehi, v štáte Utah, je svetovým lídrom v oblasti éterických olejov ponúkajúci najvyššiu kvalitu produktov. Young Living neustále bojuje o prvenstvo v odvetví aj pomocou prísnych štandardov a nastavenia výrobného procesu Seed to Seal® stojaceho na troch podstatných pilieroch: zdrojoch, vede a normách. Tieto princípy pomáhajú spoločnosti Young Living ochraňovať planétu a zabezpečiť čisté esenciálne oleje, ktoré môže každý používať s pokojom v duši a zdieľať s priateľmi či rodinou. Produkty značky Young Living pochádzajú z vlastných alebo partnerských fariem spoločnosti alebo od dodávateľov s certifikátmi Seed to Seal a podporujú nielen zdravý životný štýl, ale poskytujú aj možnosť viac ako piatim miliónom členov na celom svete nájsť zmysel, účel a celoživotnú pohodu prepojením práce, hodnôt a vášne. 

Viac informácií nájdete na YoungLiving.com, sledujte nás na@younglivingeo na Twitteri alebo nám dajte „like" na Facebook.

Kontakt pre médiá

Otázky zo strany médií prosím adresujte na:

prinquiries@youngliving.com. Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring