Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 30. septembra 2022 7:35
OTS: Xinhua Silk Road: V Šanghaji bol predstavený dokument Globálny index módneho priemyslu – správa o indexe vitality týždňov módy
Peking 30. septembra (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Čínska ekonomická informačná služba (CEIS) tlačovej agentúry Xinhua vo štvrtok vo východočínskom Šanghaji predstavila dokument Globálny index módneho priemyslu – správa o indexe vitality týždňov módy za rok 2021.
Podľa správy o indexoch sa Parížsky týždeň módy, Milánsky týždeň módy, Londýnsky týždeň módy a Šanghajský týždeň módy umiestnili na prvých štyroch miestach, zatiaľ čo Newyorský týždeň módy sa v porovnaní so svojím umiestnením v roku 2020 posunul na piate miesto a Čínsky týždeň módy, Tokijský týždeň módy a Soulský týždeň módy sa umiestnili na šiestom až ôsmom mieste.
Dokument Globálny index módneho priemyslu – správa o indexe vitality týždňov módy, ktorý bol prvýkrát vydaný v marci 2018, sa zameriava na sprostredkovanie hlasu Číny globálnemu módnemu priemyslu prostredníctvom kvantitatívnej analýzy, ktorú tvoria hodnotiace modely zo súhrnu faktorov, mediálneho prenosu a priemyselného vyžarovania.
Pokiaľ ide o hodnotený súhrnný faktor, ktorý odráža rozsah týždňa módy a súhrnný účinok zdrojov odvetvia, Šanghajský týždeň módy zaznamenal v roku 2021 nárast počtu zúčastnených značiek o 2,3 percenta v porovnaní s predchádzajúcim rokom, čím sa stal jediným týždňom módy vo vzorke, ktorý vzrástol a prekročil úroveň pred rokom 2019.
Podľa čiastkového indexu mediálneho prenosu, ktorý odráža informovanosť médií o týždňoch módy, sa Šanghajský týždeň módy v roku 2021 umiestnil na treťom mieste a prvýkrát prekonal v rebríčku Newyorský a Londýnsky týždeň módy.
V roku 2021 Šanghajský týždeň módy zvýšil svoju expozíciu v sociálnych médiách tým, že v spolupráci so spoločnosťou Tiktok spustil program podpory čínskych nezávislých dizajnérov a vytvoril nové podujatie s názvom „Shanghai Fashion & Lifestyle Carnival" (SHFLC) na podporu domácich značiek a dizajnérov.
Správa poukázala na to, že svetový módny priemysel sa v ére po pandémii postupne zotavuje a že uprostred pandémie COVID-19 sa zrýchlil digitálny proces v módnom priemysle, ktorý usmerňuje dlhodobé a hlboko zakorenené zmeny v odvetvovom reťazci.
V správe sa uvádza, že v budúcnosti bude spotreba v módnom priemysle kombináciou online a offline kanálov.
Pôvodný odkaz: https://en.imsilkroad.com/p/330353.html
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1910724/Fashion_week.jpg
KONTAKT: Silvia Su, +86-15117925061, silviasu07@163.com
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.