Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 19. mája 2022 9:00
OTS: Výrobky produktového radu Z lásky k tradícii opäť zabodovali vo Voľbe spotrebiteľov
Bratislava 19. mája (TASR-OTS) - Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii zvolili slovenskí spotrebitelia za Najlepšie novinky roka 2022 v kategóriách Párky a klobásy a Polotovary.
Marketingový program Voľba spotrebiteľov už 11. rok monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky alebo produktové rady uvedené na slovenský trh. Ocenené výrobky sú vyhlásené na základe prieskumu v SR uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
„V Kauflande ponúkame zákazníkom na jednom mieste široký sortiment za výhodné ceny a to, že naše produkty spotrebitelia ocenili ako Najlepšie novinky vo svojej kategórii, nás nesmierne teší. V produktovom rade Z lásky k tradícii prinášame výlučne slovenské výrobky vyrobené zo slovenských surovín. A hoci naši zákazníci skutočne radi skúšajú rôzne novinky v našej ponuke, zdá sa, že tradičné chute majú pre mnohých stále svoje čaro,“ konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Tohtoročné ocenenie produktov z radu Z lásky k tradícii nie je premiérové - pred dvoma rokmi získali víťazné umiestnenia Detský tvarohovo-smotanový dezert v kategórii Mliečne dezerty a mäkký zrejúci Syr s bielou plesňou v kategórii Syry. V roku 2019 tak isto bodovali nové produkty z radu Z lásky k tradícii, a to Smotanový jogurt a Slovenská šunka.
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.