OTS: Voľby priniesli TA3 mimoriadnu sledovanosť

TASR, 31. marca 2014 14:33

Tlačová konferencia ÚVK v živom vysielaní TA3 bola v nedeľu jednotkou na trhu

Bratislava 31. marca (TASR-OTS) – Televízia TA3, ktorá voľbám nového prezidenta SR venovala spomedzi všetkých televízií najviac vysielacieho času, dosiahla počas ich víkendového vyvrcholenia mimoriadnu sledovanosť. Spravodajská televízia priniesla už v nedeľu aj prvú debatu s novým slovenským prezidentom Andrejom Kiskom na slovenských obrazovkách vysielanú naživo o 20.00 h v relácii V politike.

Televízia TA3 priniesla divákom už v nedeľnom vysielaní prvé povolebné debaty. Reláciu V politike o 11.00 h spolu s jej reprízou a premiérou diskusie s novým prezidentom Andrejom Kiskom o 20.00 h videlo spolu 1,041 mil. divákov. Premiéru prvého živého televízneho vystúpenia nového prezidenta na televíznych obrazovkách videlo 374 tisíc divákov s podielom 6,8 %. V kategórii manažérov s vysokoškolským vzdelaním dosiahol podiel 13,6 %.

Televízia TA3 sa s tlačovou konferenciou Ústrednej volebnej komisie k vyhláseniu oficiálnych výsledkov volieb vysielanou naživo stala s podielom 21,4 % jednotkou na trhu. Konferenciu vysielanú o 9.00 h si pozrelo 288 tisíc divákov, v kategórii manažérov s vysokoškolským vzdelaním dosiahol podiel 24,5 %.

Celkovo si nedeľné vysielanie TA3 pozrelo 1,744 mil. ľudí s podielom 4,5 %.

Sobotné volebné štúdiu, ktoré televízia TA3 vysielala od 21.50 h do 00.34 h, si pozrelo 812 tisíc divákov s 9-% podielom na trhu. Celkovo si sobotné vysielanie TA3 pozrelo 1,456 mil. divákov s podielom 4,5 %.

Voľby zvýšili sledovanosť TA3 aj počas celého týždňa. Priemerne si vysielanie TA3 pozrelo v 13. týždni denne až 1,161 mil. divákov s 3-% priemerným podielom.

*Poznámka: Uvedené čísla pochádzajú z elektronického merania televízií formou peoplemetrov (zdroj: PMT/TNS.sk).

O televízii TA3

Televízia TA3 je prvá spravodajská televízia, ktorá na slovenskom trhu pôsobí od septembra roku 2001. Denne prináša aktuálne spravodajstvo, pričom základom jej vysielania sú hodinové spravodajské bloky. Programovú štruktúru dopĺňajú publicistické relácie a špeciálne projekty, ktoré pokrývajú všetky oblasti spoločenského života. Primárnymi cieľovými skupinami televízie sú obyvatelia Bratislavy starší ako 18 rokov, obyvatelia miest s viac ako 50-tisícmi obyvateľov, ako aj profesionáli s vysokoškolským vzdelaním a vysokým socioekonomickým štatútom. Prevádzkovateľom televízie je spoločnosť C.E.N., s.r.o.

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt gl

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring