OTS: Veľtrh CHIC 2014: Smerujúc k veku „kanála OMNI“...

TASR, 18. marca 2014 11:01

OTS: Veľtrh CHIC 2014: Smerujúc k veku "kanála OMNI" - Najväčší a najvplyvnejší módny veľtrh v ázijsko-tichomorskom regióne sa bude konať v Pekingu

PEKING 18. marca (TASR-OTS) /PRNewswire/ - Od 26. do 29. marca sa v Pekingu v Číne uskutoční 22. ročník Čínskeho medzinárodného veľtrhu oblečenia a doplnkov (CHIC 2014), ktorý združuje zdroje potrebné na rozvoj spoločností.

Fotografia - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140317/CN83491

Veľtrh CHIC 2014 sa bude konať na 100.000 štvorcových metroch a predstaví sa na ňom viac ako 1000 značiek z 20 štátov a regiónov sveta. Celkovo tam bude 12 špecializovaných výstavných sál: Oblečenie pre mužov, Oblečenie pre ženy, Oblečenie na voľný čas, Oblečenie pre deti, Spodná bielizeň, Kožené odevy a kožušiny, Zimné odevy, Módne doplnky, Zdroje súvisiace s oblečením, Móda zo zámoria, Kolekcie módnych návrhárov a výstavná sála pre Módne trendy CHIC. Veľtrh je prvou výstavou módneho priemyslu v Číne, ktorá sa koná každý rok, na ktorom budú dôkladne preskúmané vedúce spôsoby obchodovania. Navyše sa na veľtrhu uskutoční viac ako 70 výborných seminárov, fór, príležitostí na vymieňanie kontaktov a ďalšia obchodná komunikácia, ktorá pomôže spoločnostiam získať nové nápady pre rozvoj ich značiek a expanziu na trhy.

Dlhá minulosť a vyspelé výrobné procesy medzinárodných značiek sú pre mnohých čínskych výrobcov veľmi atraktívne a mnohé známe značky zo zahraničia zároveň očakávajú, že na platforme, ktorú ponúka veľtrh CHIC, si nájdu podobne zmýšľajúcich partnerov, prostredníctvom ktorých lepšie preskúmajú možnosti čínskeho trhu. Odpoveďou CHIC 2014 na tento dopyt sú výstavné haly pre zahraničné značky, v ktorých budú dostupné služby na nadväzovanie partnerstiev, pokračujúc tak v tradícii obchodnej konferencie na nadväzovanie partnerstiev, ktorej cieľom bolo spájať spoločnosti s rovnakou obchodnou víziou.

Viac ako 400 zahraničných značiek z 19 krajín a regiónov ako napríklad Taliansko, Francúzsko, Nemecko, Spojené kráľovstvo, Spojené štáty americké, Kanada, Južná Kórea, Rakúsko, Turecko, Japonsko atď. nebude na veľtrhu CHIC iba prezentovať svoje medzinárodné zdroje, ale budú tiež vyhľadávať možnosti medzinárodnej spolupráce prostredníctvom rôznych aktivít, ktoré sa budú počas veľtrhu CHIC konať. Takými budú napríklad uvítacia večera spojená so seminárom pre zahraničných vystavovateľov, seminár o čínskom trhu, výstava medzinárodných návrhárov veľtrhu CHIC a mnoho ďalších.

"Očakávame, že sa nám podarí spojiť celú sieť dodávateľov," povedal organizátor. "Od nespracovaných materiálov, cez technológie, stroje, hotových odevov až po maloobchod, týmto pomôžeme výrobcom uvedomiť si každý článok tohto procesu a optimalizovať dodávateľský reťazec."

KONTAT: Kelly Cui, +86-10-65053213, cuiyue@cwtc.com

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

mš zll

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring