OTS: VDX.tv spúšťa globálnu digitálnu video iniciatívu PSA s cieľom informova...

TASR, 3. apríla 2020 16:08

VDX.tv spúšťa globálnu digitálnu video iniciatívu PSA s cieľom informovať verejnosť o COVID-19

Nová iniciatíva je založená na spolupráci s poprednými firmami, značkami, agentúrami, vydavateľmi a celebritami

EMERYVILLE, Calif.--(BUSINESS WIRE)(TASR-OTS)-- VDX.tv, globálna reklamná technologická firma, ktorá mení spôsob, akým sa značky spájajú so spotrebiteľmi a svojimi zákazníkmi, vo štvrtok spustila iniciatívu PSA (Public Service Annoucement - Oznamy pre verejnosť), ktorej cieľom je rozšíriť povedomie a informácie o COVID-19 a pomôcť svetu vysporiadať sa so šírením nového koronavírusu. Táto kampaň umožní spoluprácu medzi firmami, značkami, vydavateľmi, obchodníkmi a celebritami.

Vzhľadom k tomu, že tento vírus postihuje globálnu spoločnosť ako celok, čoho si je táto iniciatíva vedomá, budú videoreklamy firmy VDX.tv prekladané do niekoľkých jazykov, aby zasiahli čo najviac ľudí zo všetkých častí sveta. Navyše firma VDX.tv na maximum využije svoju platformu a bude pre každé mesto vytvárať osobné personalizované správy a ponúkať tak najaktuálnejšie a najrelevantnejšie informácie.

"V tejto nepredvídateľnej situácii musíme konať a pomôcť tak ako vieme najlepšie: spojiť sa s našimi divákmi prostredníctvom oznámenia vo videách a ďalších formátoch," povedal Dilip DaSilva, generálny riaditeľ firmy VDX.tv. "Video je pre značky ten najlepší formát, ako komunikovať s potenciálnymi zákazníkmi, a najefektívnejší formát, ako informovať ľudí po celom svete o tom, ako bojovať a vysporiadať sa s dôsledkami, ktoré tento vírus môže mať na ich rodiny i celú spoločnosť."

Formát firmy VDX.tv sa volá "Video Driven Experience - Informácie sprostredkované prostredníctvom videa" a začína vždy videom, ale navyše umožňuje zákazníkom získať ďalšie informácie, ktoré je možné upraviť podľa konkrétnych miest. Napríklad je do videoreklamy možné zakomponovať informáciu o najbližších testovacích alebo triediacich strediskách. Do reklamy možno tiež zakomponovať odkazy na informácie Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) alebo Úradu pre kontrolu a prevenciu chorôb (Centers for Disease Control and Prevention - CDC).

"Hľadáme ďalšie firmy, značky, agentúry, vydavateľstvá a osobnosti na spolupráci. Ak chceme informácie dostať k čo najväčšiemu počtu ľudí, potrebujeme príspevky a finančné prostriedky na nákup reklamného priestoru a tiež osobnosti a hovorcov v jednotlivých krajinách, ktoré by tieto správy pomohli šíriť," povedal DaSilva. "Osobne na rozjazd tejto kampane dávam 100 tisíc dolárov. Naša firma poskytne zadarmo všetky svoje zdroje. Máme zhruba 500 zamestnancov a väčšina z nich nám s touto iniciatívou pomôže a zapojí sa do nej."

Viac informácií o tejto iniciatíve nájdete na webovej stránke covid-19.vdx.tv.

O spoločnosti VDX.tv

VDX.tv je globálna reklamná a technologická spoločnosť, ktorá mení spôsob, akým sa značky spájajú so svojimi zákazníkmi prostredníctvom videa. Tvoríme značkové televízne videá a spoty, ktoré firmám umožňujú získať nových divákov, podnecujú k akcii a umožňujú prejsť od informovania k činom. Vytvárame komunikačné mosty medzi ľuďmi, technologickými zariadeniami a domácnosťami a ponúkame kvalitný značkový obsah na prepojených televíznych prijímačoch a osobných zariadeniach. Náš multidimenzionálny prístup k zacieleniu na domácnosti pomáha zaistiť prístup značiek do domácností, rozšíriť povedomie a pretaviť konzumentov obsahu na zákazníkov.

VDX.tv je divízia firmy Exponential Interactive, Inc. Viac informácií získate na webovej stránkewww.vdx.tv.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200402005220/en/

Kontakty

Kite Hill PR for VDX.tv

Moira Shannon

moira@kitehillpr.com

Zdroj: VDX.tv

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring