Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 6. apríla 2018 12:05
Bratislava 6. apríla (TASR-OTS) - Farmárske výrobky, sezónna zelenina či ovocie, lokálne kaviarne aj známe bistrá budú od štvrtka 12. apríla 2018 dostupné pre návštevníkov nákupného centra Slnečnice Market v bratislavskej Petržalke. V centre totiž pribudne farmárska časť s názvom Trch. Okrem trhovníkov budú v Trch.u aj lokálne gastro prevádzky ako napríklad KafeHaus Fertucha, EDO-KIN či Food 2.0. Centrum Slnečnice Market so spádovou oblasťou vyše 115-tisíc obyvateľov je súčasťou novovzniknutej mestskej štvrte Slnečnice, projektu najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku CRESCO GROUP.
Prvú etapu nákupného centra Slnečnice Market na ploche 4 242 m2 s tradičnými značkami ako Billa, JYSK či 101 Drogerie otvoril developer v novembri minulého roka. Vo štvrtok 12. apríla 2018 brány otvorí aj tržnica s názvom Trch. Otvorených bude väčšina prevádzok trhovníkov aj gastroznačiek, postupne budú pribúdať ďalšie. V sobotu 26. mája 2018 sa návštevníci môžu tešiť na celodenné podujatie a vychutnať si naplno širokú škálu otvorených prevádzok pri bohatom programe.
„Pri tvorbe mixu nájomníkov sme vychádzali nielen z aktuálnych trendov, ale aj požiadaviek obyvateľov Slnečníc a okolia, ktorým chýbala v Petržalke ponuka lokálnych farmárov. Chceli sme ponuku tradičných značiek, ako je BILLA, JYSK či 101 Drogerie, doplniť aj o lokálne výrobky a značky, ktoré sú aktuálne veľmi vyhľadávané. Obyvatelia Slnečníc, Petržalky aj priľahlých obcí ako napríklad Jaroviec, Rusoviec či Rajky tak získajú nové nákupné miesto na rýchle aj veľké rodinné nákupy i na trávenie voľného času pri kvalitnej káve či chutnom jedle s rodinou alebo susedmi,“ povedala Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z CRESCO GROUP.
Názov tržnice je Trch. - foneticky prepísané H na CH symbolizuje „Chutný“. Zároveň v zmysle „píš, ako počuješ“ prezentuje poctivosť: všetko je také, ako to vidíte a cítite - skutočné, priznané, pravé. Bodka za názvom akcentuje sebavedomie a hrdosť.
Vo farmárskej tržnici si môžu návštevníci vybrať lokálne produkty napríklad v predajniach Vaša Špajza, Culka Fruit či Dobré syry. K dispozícii budú návštevníkom aj zaujímavé a kvalitné gastro prevádzky ako KafeHaus Fertucha, I Love Pasta, NAAM Thai Food či EDO-KIN.
Svoj prvý spoločný koncept vytvorí v Trch.u aj sieť kaviarní KafeHaus Barzzuz a predajňa vlastných domácich koláčov Fertucha. "Pre návštevníkov Slnečnice Marketu otvoríme kaviareň KafeHaus, kde budeme ponúkať aj našu gurmánsku kávu Barzzuz praženú na Slovensku spolu s domácimi koláčmi z pekárne Fertuchy. Naši zákazníci sú ochotní pricestovať autom za našou ponukou, na ktorú sú zvyknutí z iných prevádzok. Preto je pre nás dôležitá dostupnosť a možnosť parkovania. Ľudia si u nás radi vychutnávajú kvalitnú kávu s čerstvým koláčom. Veríme, že náš marketový koncept spojenia dvoch značiek Kafehaus a Fertucha si obľúbia aj obyvatelia Slnečníc a okolia. Ak sa náš spoločný koncept osvedčí, zvážime jeho rozšírenie aj do iných lokalít,“ uviedol Michal Štefanovič, spolumajiteľ KafeHausu a Barzzuzu.
Frekventovaná lokalita, ľahká dostupnosť aj blízkosť Petržalky rozhodli o otvorení prevádzky v Slnečnice Markete pre známu značku sushi EDO-KIN. „Už dlho sme uvažovali nad lokalitou v Petržalke alebo v jej blízkosti, aj preto sme sa rozhodli pre Slnečnice Market. V samotnom projekte Slnečníc, ktorý neustále rastie, vidím veľký potenciál pre náš nový koncept EDO-KIN Wok,“ prezradil Karol Gálik, konateľ spoločnosti EDO-KIN sushi z Bratislavy, ktorá má vyše 40 zamestnancov. EDO-KIN Wok ponúkne zákazníkom okrem čerstvého baleného sushi aj teplé jedlá pripravené rýchlejšie ako v reštauráciách. „Chceme ľuďom ukázať, že aj v takzvaných fastfoodoch sa môžu najesť na úrovni a kvalitne za primeranú cenu a dokonca tak, aby mal zákazník z jedla aj zážitok,“ dodal Karol Gálik.
Nákupné centrum Slnečnice Market:
Predajne: BILLA, JYSK, PLANEO Elektro, PEPCO, 101 Drogerie, SUPER ZOO, GG tabak a lekáreň GREEN PHARMA.
195 parkovacích miest pre zákazníkov, 2 hodiny parkovania zadarmo, pri parkovaní nad 2 hodiny je platba možná kartou.
Otváracie hodiny: pondelok až nedeľa 9.00 - 20.00 hod., BILLA: pondelok - sobota 7:00 - 21:00 hod., nedeľa 8:00 - 20:00 h, gastro zóna: pondelok až nedeľa 11.00 - 21.00 hod., tržnica: pondelok až piatok 9.00 až 19.00 hod., sobota: 9.00 - 17.00 hod., nedeľa zatvorené.
V centre bude celkovo vyše 30 obchodov, lokálnych gastro prevádzok, špecializovaných predajní a predajných miest malých farmárov na ploche vyše 8 300 m2.
Návštevníci môžu využiť bankomaty od Slovenskej sporiteľne a Tatra banky.
V blízkej budúcnosti bude súčasťou Slnečnice Marketu aj rodinné športové centrum LEON a centrum LEON Jungle Park. Aké prevádzky budú v novootvorenej časti Trch.:
Tržnica:
Trhovníci - pultový predaj čerstvého ovocia a zeleniny
Vaša Špajza - Poctivé potraviny - farmárske potraviny
Víno Hruška - predaj vína
Village Farm - produkty z vlastného chovu
Culka Fruit - ovocie a zelenina
Davídkovo koření - koreniny
Dobré syry - syry a mliečne výrobky, potraviny bez obalu
Sun flowers - kvetinárstvo
Gastro zóna:
Brew bar Cafe - kaviareň, predajňa výberovej kávy
Mníchovské Bistro - rýchle občerstvenie
I Love Pasta – pasta & risotto
Tel Aviv - hummus & falafel
EDO-KIN sushi - panázijská kuchyňa
NoBell Craft Beer - remeselné pivo & pivotéka & street food
Food 2.0 - Healthy Fastfood - pre všetky dietetické preferencie
Perzská chuť - perzská kuchyňa
KEBAB/Pide - turecké špeciality
NAAM Thai Food - thajská kuchyňa a potraviny
KafeHaus, Fertucha - kaviareň a pekáreň
Teriyaki & Fresh
O CRESCO GROUP
Od svojho vzniku v roku 1992 slovenská spoločnosť CRESCO GROUP realizovala mnoho úspešných developerských projektov. Hoci väčšina z nich je lokalizovaná v Bratislave, spoločnosť postupne rozširuje svoje aktivity aj na ďalšie územie Slovenska a do zahraničia. Za roky svojej existencie sa CRESCO GROUP stalo významnou a rešpektovanou spoločnosťou podpísanou pod odvážnymi investíciami ako napríklad III Veže alebo obytná štvrť Slnečnice, ktoré menia tvár hlavného mesta a spoluvytvárajú nové, vyššie štandardy pre svojich užívateľov. Kladieme dôraz na estetickú hodnotu budovy, na jej logické zasadenie do prostredia, praktickú funkčnosť priestorov a okolia, pričom veľmi dbáme na bezpečnosť. Neoddeliteľnou súčasťou realizácie každého projektu je splnenie vysokých požiadaviek na technologické zhotovenie. Vždy je naším cieľom vytvoriť plnohodnotný priestor, pričom kritériá dizajnu, kvality, funkčnosti a bezpečnosti sú rovnocenné. Viac na www.cresco.sk.
Kontakt:
Pavel Baslík, marketingový riaditeľ, CRESCO GROUP
baslik@crescogroup.sk
+421 908 902 669
Katarína Šutarová, PR agentúra LIKE
ksutarova@agency-like.com
+421 917 654 603
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.