OTS: V nákupnom centre Slnečnice Market pribudne lokálny Trch.

TASR, 6. apríla 2018 12:05

Bratislava 6. apríla (TASR-OTS) - Farmárske výrobky, sezónna zelenina či ovocie, lokálne kaviarne aj známe bistrá budú od štvrtka 12. apríla 2018 dostupné pre návštevníkov nákupného centra Slnečnice Market v bratislavskej Petržalke. V centre totiž pribudne farmárska časť s názvom Trch. Okrem trhovníkov budú v Trch.u aj lokálne gastro prevádzky ako napríklad KafeHaus Fertucha, EDO-KIN či Food 2.0. Centrum Slnečnice Market so spádovou oblasťou vyše 115-tisíc obyvateľov je súčasťou novovzniknutej mestskej štvrte Slnečnice, projektu najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku CRESCO GROUP.

Prvú etapu nákupného centra Slnečnice Market na ploche 4 242 m2 s tradičnými značkami ako Billa, JYSK či 101 Drogerie otvoril developer v novembri minulého roka. Vo štvrtok 12. apríla 2018 brány otvorí aj tržnica s názvom Trch. Otvorených bude väčšina prevádzok trhovníkov aj gastroznačiek, postupne budú pribúdať ďalšie. V sobotu 26. mája 2018 sa návštevníci môžu tešiť na celodenné podujatie a vychutnať si naplno širokú škálu otvorených prevádzok pri bohatom programe.

„Pri tvorbe mixu nájomníkov sme vychádzali nielen z aktuálnych trendov, ale aj požiadaviek obyvateľov Slnečníc a okolia, ktorým chýbala v Petržalke ponuka lokálnych farmárov. Chceli sme ponuku tradičných značiek, ako je BILLA, JYSK či 101 Drogerie, doplniť aj o lokálne výrobky a značky, ktoré sú aktuálne veľmi vyhľadávané. Obyvatelia Slnečníc, Petržalky aj priľahlých obcí ako napríklad Jaroviec, Rusoviec či Rajky tak získajú nové nákupné miesto na rýchle aj veľké rodinné nákupy i na trávenie voľného času pri kvalitnej káve či chutnom jedle s rodinou alebo susedmi,“ povedala Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z CRESCO GROUP.

Názov tržnice je Trch. - foneticky prepísané H na CH symbolizuje „Chutný“. Zároveň v zmysle „píš, ako počuješ“ prezentuje poctivosť: všetko je také, ako to vidíte a cítite - skutočné, priznané, pravé. Bodka za názvom akcentuje sebavedomie a hrdosť.

Vo farmárskej tržnici si môžu návštevníci vybrať lokálne produkty napríklad v predajniach Vaša Špajza, Culka Fruit či Dobré syry. K dispozícii budú návštevníkom aj zaujímavé a kvalitné gastro prevádzky ako KafeHaus Fertucha, I Love Pasta, NAAM Thai Food či EDO-KIN.

Svoj prvý spoločný koncept vytvorí v Trch.u aj sieť kaviarní KafeHaus Barzzuz a predajňa vlastných domácich koláčov Fertucha. "Pre návštevníkov Slnečnice Marketu otvoríme kaviareň KafeHaus, kde budeme ponúkať aj našu gurmánsku kávu Barzzuz praženú na Slovensku spolu s domácimi koláčmi z pekárne Fertuchy. Naši zákazníci sú ochotní pricestovať autom za našou ponukou, na ktorú sú zvyknutí z iných prevádzok. Preto je pre nás dôležitá dostupnosť a možnosť parkovania. Ľudia si u nás radi vychutnávajú kvalitnú kávu s čerstvým koláčom. Veríme, že náš marketový koncept spojenia dvoch značiek Kafehaus a Fertucha si obľúbia aj obyvatelia Slnečníc a okolia. Ak sa náš spoločný koncept osvedčí, zvážime jeho rozšírenie aj do iných lokalít,“ uviedol Michal Štefanovič, spolumajiteľ KafeHausu a Barzzuzu.

Frekventovaná lokalita, ľahká dostupnosť aj blízkosť Petržalky rozhodli o otvorení prevádzky v Slnečnice Markete pre známu značku sushi EDO-KIN. „Už dlho sme uvažovali nad lokalitou v Petržalke alebo v jej blízkosti, aj preto sme sa rozhodli pre Slnečnice Market. V samotnom projekte Slnečníc, ktorý neustále rastie, vidím veľký potenciál pre náš nový koncept EDO-KIN Wok,“ prezradil Karol Gálik, konateľ spoločnosti EDO-KIN sushi z Bratislavy, ktorá má vyše 40 zamestnancov. EDO-KIN Wok ponúkne zákazníkom okrem čerstvého baleného sushi aj teplé jedlá pripravené rýchlejšie ako v reštauráciách. „Chceme ľuďom ukázať, že aj v takzvaných fastfoodoch sa môžu najesť na úrovni a kvalitne za primeranú cenu a dokonca tak, aby mal zákazník z jedla aj zážitok,“ dodal Karol Gálik.

Nákupné centrum Slnečnice Market:

Predajne: BILLA, JYSK, PLANEO Elektro, PEPCO, 101 Drogerie, SUPER ZOO, GG tabak a lekáreň GREEN PHARMA.

195 parkovacích miest pre zákazníkov, 2 hodiny parkovania zadarmo, pri parkovaní nad 2 hodiny je platba možná kartou.

Otváracie hodiny: pondelok až nedeľa 9.00 - 20.00 hod., BILLA: pondelok - sobota 7:00 - 21:00 hod., nedeľa 8:00 - 20:00 h, gastro zóna: pondelok až nedeľa 11.00 - 21.00 hod., tržnica: pondelok až piatok 9.00 až 19.00 hod., sobota: 9.00 - 17.00 hod., nedeľa zatvorené.

V centre bude celkovo vyše 30 obchodov, lokálnych gastro prevádzok, špecializovaných predajní a predajných miest malých farmárov na ploche vyše 8 300 m2.

Návštevníci môžu využiť bankomaty od Slovenskej sporiteľne a Tatra banky.

V blízkej budúcnosti bude súčasťou Slnečnice Marketu aj rodinné športové centrum LEON a centrum LEON Jungle Park. Aké prevádzky budú v novootvorenej časti Trch.:

Tržnica:

Trhovníci - pultový predaj čerstvého ovocia a zeleniny

Vaša Špajza - Poctivé potraviny - farmárske potraviny

Víno Hruška - predaj vína

Village Farm - produkty z vlastného chovu

Culka Fruit - ovocie a zelenina

Davídkovo koření - koreniny

Dobré syry - syry a mliečne výrobky, potraviny bez obalu

Sun flowers - kvetinárstvo

Gastro zóna:

Brew bar Cafe - kaviareň, predajňa výberovej kávy

Mníchovské Bistro - rýchle občerstvenie

I Love Pasta – pasta & risotto

Tel Aviv - hummus & falafel

EDO-KIN sushi - panázijská kuchyňa

NoBell Craft Beer - remeselné pivo & pivotéka & street food

Food 2.0 - Healthy Fastfood - pre všetky dietetické preferencie

Perzská chuť - perzská kuchyňa

KEBAB/Pide - turecké špeciality

NAAM Thai Food - thajská kuchyňa a potraviny

KafeHaus, Fertucha - kaviareň a pekáreň

Teriyaki & Fresh

O CRESCO GROUP

Od svojho vzniku v roku 1992 slovenská spoločnosť CRESCO GROUP realizovala mnoho úspešných developerských projektov. Hoci väčšina z nich je lokalizovaná v Bratislave, spoločnosť postupne rozširuje svoje aktivity aj na ďalšie územie Slovenska a do zahraničia. Za roky svojej existencie sa CRESCO GROUP stalo významnou a rešpektovanou spoločnosťou podpísanou pod odvážnymi investíciami ako napríklad III Veže alebo obytná štvrť Slnečnice, ktoré menia tvár hlavného mesta a spoluvytvárajú nové, vyššie štandardy pre svojich užívateľov. Kladieme dôraz na estetickú hodnotu budovy, na jej logické zasadenie do prostredia, praktickú funkčnosť priestorov a okolia, pričom veľmi dbáme na bezpečnosť. Neoddeliteľnou súčasťou realizácie každého projektu je splnenie vysokých požiadaviek na technologické zhotovenie. Vždy je naším cieľom vytvoriť plnohodnotný priestor, pričom kritériá dizajnu, kvality, funkčnosti a bezpečnosti sú rovnocenné. Viac na www.cresco.sk.

Kontakt:

Pavel Baslík, marketingový riaditeľ, CRESCO GROUP

baslik@crescogroup.sk

+421 908 902 669

Katarína Šutarová, PR agentúra LIKE

ksutarova@agency-like.com

+421 917 654 603

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring