Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 4. septembra 2025 15:35
OTS: TUMI uvádza kampaň „Icons Tested" s účasťou globálnych ambasádorov značky Landa Norrisa a Nelly Korda
Oslava osobnej excelentnosti a rozvíjajúceho sa dizajnu, ktorú oživujú dva z najikonickejších produktových radov spoločnosti TUMI.
New York 4. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Medzinárodná značka cestovného ruchu, životného štýlu a doplnkov TUMI dnes spúšťa kampaň pod názvom „Icons Tested" (Testované ikony), ktorá skúma, čo vlastne znamená byť ikonou. Kampaň sa pozerá cez optiku jazdca tímu McLaren Formula 1 Landa Norrisa a profesionálnej golfistky Nelly Korda. Predstavuje disciplínu, precíznosť a neúnavné trénovanie, ktoré definujú ich snahu o dokonalosť – a vykresľuje paralelu s prísnosťou, akú TUMI uplatňuje na každý svoj dizajn. Rovnako ako títo športovci vynakladajú maximálne úsilie k najvyšším výkonom, ikonické produkty TUMI sú navrhnuté tak, aby dosahovali to isté: sú testované na hranici možností, aby sa zaistil výkon bez kompromisov.
V rámci osláv 50. výročia značky sa kampaň zameriava na dve najikonickejšie siluety TUMI: batoh Navigation Backpack z kolekcie Alpha Bravo a batoh Celina Backpack z kolekcie Voyageur. Každý dizajn, navrhnutý pre výkon a starostlivo prepracovaný prísnym testovaním, spája funkčnosť s modernou sofistikovanosťou a je vyrobený tak, aby ľahko a prakticky spĺňal požiadavky dynamického životného štýlu.
Dvojica filmov v réžii Kiku Ohe, doplnené pôsobivými portrétmi fotografovanými Simonom Lipmanom, sleduje Landa a Nelly v momentoch sústredenia, opakovania a prípravy. Ponúka nefiltrovaný pohľad na disciplínu, ktorá sa skrýva za ich každodenným režimom. Ich cesty odzrkadľuje precízny proces tvorby každého produktu TUMI, kde sa dizajn, testovanie a zdokonaľovanie posúvajú na rovnako vysokú úroveň.
„Nedá sa stať ikonou v jedinom okamihu, jedine opakovaným úsilím a vývojom v tomto procese," povedal Victor Sanz, globálny kreatívny riaditeľ. „V spoločnosti TUMI to nie je len cieľ – je to náš štandard." Každý produkt značky TUMI je navrhnutý tak, aby bol otestovaný, dôveryhodný a rástol spolu so zákazníkmi, ktorí ho nosia. Naše produkty nie sú stavaní len pre výkon alebo estetiku, ale aj preto, aby vyhovovali našim zákazníkom tam, kde sú, a pohybovali sa s nimi, nech idú kamkoľvek."
V jadre sa program „Icons Tested" netýka len elitného výkonu – ide o neustálu snahu o rast a disciplínu, potrebné na vývoj. Odráža to záväzok spoločnosti TUMI posúvať hranice dizajnu neustálym zdokonaľovaním a testovaním v reálnom svete, s vedomím, že veľkoleposť nie je samozrejmá, treba ju zaslúžiť. Viac než len oslava úspechu, je to skôr pocta cestovaniu a produktom vyrobeným tak, aby pri ňom obstáli.
„Dôslednosť je na prvom mieste. Práca sa v skutočnosti nikdy nekončí, bez ohľadu na remeslo," povedal Lando Norris. „Vidím to v tom, ako si počínam na trati a ako so mnou moje vybavenie TUMI udrží krok, nech idem kamkoľvek."
„Postavenie ikony nedefinuje dokonalosť. „Ide o to, aby sme si zachovali odhodlanie a nachádzali zmysel v okamihoch, ktoré sa časom objavujú," povedala Nelly Korda. „Cesta sa neustále mení a pripomína mi, prečo je v takýchto chvíľach skutočne nevyhnutné mať dôveryhodných spoločníkov."
Opakovaním k zdokonaľovaniu, kampaň „Icons Tested" oceňuje tých, ktorí prídu, tvrdo pracujú a posúvajú hranice výkonu. Spoločnosť TUMI naďalej navrhuje dynamické a prepracované produkty, ktoré obstoja v každej situácii a podporia váš pocit ikony.
HLAVNÉ VLASTNOSTI PRODUKTU
• Batoh Celina Backpack (Voyageur)
Ľahký a vodoodolný Celina Backpack spája moderný dizajn s inteligentnými funkciami, ktoré uľahčujú prechod od každodenných rutín k ďalekým cestám. Maloobchod: 350 – 595 USD
• Batoh Navigation Backpack (Alpha Bravo)
Navigation Backpack, prepracovaný v novom materiáli s potiahnutým plátnom v námorníckej farbe, prináša osvedčenej siluete TUMI modernú odolnosť. Je navrhnutý na každodenné použitie a vyrobený pre funkčný pohyb. Maloobchod: 550 – 750 USD
Medzi ďalšie ikony, ktoré sa objavili počas kampane, patria:
• Kapsula TUMI | McLaren vo farbe Super Grey, inšpirovaná striebornou Supernova Silver od McLarenu
• 19 Degree Lite, doteraz najľahšia batožina s pevnou bočnicou značky TUMI
• Charakteristická kolekcia 19 Degree Aluminum
• Skladacia a všestranná kolekcia Just In Case™
Spoznajte kolekcie Voyageur a Alpha Bravo dostupné TUMI.com a v predajniach TUMI po celom svete.
Sledujte @TUMITravel a získajte exkluzívny obsah zo zákulisia kampane.
O spoločnosti TUMI
Spoločnosť TUMI vytvára od roku 1975 luxusné doplnky svetovej triedy pre podnikanie, cestovanie a výkon, ktoré sú navrhnuté tak, aby vylepšili, zjednodušili a skrášlili všetky aspekty života na cestách. Spájaním bezchybnej funkčnosti s duchom vynaliezavosti sa zaväzujeme poskytovať podporu na cestách ako celoživotný partner aktívnych ľudí, ktorí nasledujú svoje vášne. Viac informácií o TUMI nájdete na stránke TUMI.com a sledujte nás na Instagrame, TikToku, Facebooku a YouTube.
TUMI a logo TUMI sú registrované ochranné známky spoločnosti Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.
Kontakty TUMI pre médiá
Jerad Hulse | Jerad.Hulse@tumi.com
Karla Otto pre TUMI | tumi@karlaotto.com
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2742143/Tumi_INC_Lando_Norris.jpg
Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2742144/Tumi_INC_Nelly_Korda.jpg
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.