OTS: TUMI uvádza kampaň „Icons Tested

TASR, 4. septembra 2025 15:35

OTS: TUMI uvádza kampaň „Icons Tested" s účasťou globálnych ambasádorov značky Landa Norrisa a Nelly Korda

Oslava osobnej excelentnosti a rozvíjajúceho sa dizajnu, ktorú oživujú dva z najikonickejších produktových radov spoločnosti TUMI.

New York 4. septembra (TASR/OTS) - /PRNewswire/ – Medzinárodná značka cestovného ruchu, životného štýlu a doplnkov TUMI dnes spúšťa kampaň pod názvom „Icons Tested" (Testované ikony), ktorá skúma, čo vlastne znamená byť ikonou. Kampaň sa pozerá cez optiku jazdca tímu McLaren Formula 1 Landa Norrisa a profesionálnej golfistky Nelly Korda. Predstavuje disciplínu, precíznosť a neúnavné trénovanie, ktoré definujú ich snahu o dokonalosť – a vykresľuje paralelu s prísnosťou, akú TUMI uplatňuje na každý svoj dizajn. Rovnako ako títo športovci vynakladajú maximálne úsilie k najvyšším výkonom, ikonické produkty TUMI sú navrhnuté tak, aby dosahovali to isté: sú testované na hranici možností, aby sa zaistil výkon bez kompromisov.

V rámci osláv 50. výročia značky sa kampaň zameriava na dve najikonickejšie siluety TUMI: batoh Navigation Backpack z kolekcie Alpha Bravo a batoh Celina Backpack z kolekcie Voyageur. Každý dizajn, navrhnutý pre výkon a starostlivo prepracovaný prísnym testovaním, spája funkčnosť s modernou sofistikovanosťou a je vyrobený tak, aby ľahko a prakticky spĺňal požiadavky dynamického životného štýlu.

Dvojica filmov v réžii Kiku Ohe, doplnené pôsobivými portrétmi fotografovanými Simonom Lipmanom, sleduje Landa a Nelly v momentoch sústredenia, opakovania a prípravy. Ponúka nefiltrovaný pohľad na disciplínu, ktorá sa skrýva za ich každodenným režimom. Ich cesty odzrkadľuje precízny proces tvorby každého produktu TUMI, kde sa dizajn, testovanie a zdokonaľovanie posúvajú na rovnako vysokú úroveň.

„Nedá sa stať ikonou v jedinom okamihu, jedine opakovaným úsilím a vývojom v tomto procese," povedal Victor Sanz, globálny kreatívny riaditeľ. „V spoločnosti TUMI to nie je len cieľ – je to náš štandard." Každý produkt značky TUMI je navrhnutý tak, aby bol otestovaný, dôveryhodný a rástol spolu so zákazníkmi, ktorí ho nosia. Naše produkty nie sú stavaní len pre výkon alebo estetiku, ale aj preto, aby vyhovovali našim zákazníkom tam, kde sú, a pohybovali sa s nimi, nech idú kamkoľvek."

V jadre sa program „Icons Tested" netýka len elitného výkonu – ide o neustálu snahu o rast a disciplínu, potrebné na vývoj. Odráža to záväzok spoločnosti TUMI posúvať hranice dizajnu neustálym zdokonaľovaním a testovaním v reálnom svete, s vedomím, že veľkoleposť nie je samozrejmá, treba ju zaslúžiť. Viac než len oslava úspechu, je to skôr pocta cestovaniu a produktom vyrobeným tak, aby pri ňom obstáli.

„Dôslednosť je na prvom mieste. Práca sa v skutočnosti nikdy nekončí, bez ohľadu na remeslo," povedal Lando Norris. „Vidím to v tom, ako si počínam na trati a ako so mnou moje vybavenie TUMI udrží krok, nech idem kamkoľvek."

„Postavenie ikony nedefinuje dokonalosť. „Ide o to, aby sme si zachovali odhodlanie a nachádzali zmysel v okamihoch, ktoré sa časom objavujú," povedala Nelly Korda. „Cesta sa neustále mení a pripomína mi, prečo je v takýchto chvíľach skutočne nevyhnutné mať dôveryhodných spoločníkov."

Opakovaním k zdokonaľovaniu, kampaň „Icons Tested" oceňuje tých, ktorí prídu, tvrdo pracujú a posúvajú hranice výkonu. Spoločnosť TUMI naďalej navrhuje dynamické a prepracované produkty, ktoré obstoja v každej situácii a podporia váš pocit ikony.

HLAVNÉ VLASTNOSTI PRODUKTU

• Batoh Celina Backpack (Voyageur)

Ľahký a vodoodolný Celina Backpack spája moderný dizajn s inteligentnými funkciami, ktoré uľahčujú prechod od každodenných rutín k ďalekým cestám. Maloobchod: 350 – 595 USD

• Batoh Navigation Backpack (Alpha Bravo)

Navigation Backpack, prepracovaný v novom materiáli s potiahnutým plátnom v námorníckej farbe, prináša osvedčenej siluete TUMI modernú odolnosť. Je navrhnutý na každodenné použitie a vyrobený pre funkčný pohyb. Maloobchod: 550 – 750 USD

Medzi ďalšie ikony, ktoré sa objavili počas kampane, patria:

• Kapsula TUMI | McLaren vo farbe Super Grey, inšpirovaná striebornou Supernova Silver od McLarenu

• 19 Degree Lite, doteraz najľahšia batožina s pevnou bočnicou značky TUMI

• Charakteristická kolekcia 19 Degree Aluminum

• Skladacia a všestranná kolekcia Just In Case™

Spoznajte kolekcie Voyageur a Alpha Bravo dostupné TUMI.com a v predajniach TUMI po celom svete.

Sledujte @TUMITravel a získajte exkluzívny obsah zo zákulisia kampane.

O spoločnosti TUMI

Spoločnosť TUMI vytvára od roku 1975 luxusné doplnky svetovej triedy pre podnikanie, cestovanie a výkon, ktoré sú navrhnuté tak, aby vylepšili, zjednodušili a skrášlili všetky aspekty života na cestách. Spájaním bezchybnej funkčnosti s duchom vynaliezavosti sa zaväzujeme poskytovať podporu na cestách ako celoživotný partner aktívnych ľudí, ktorí nasledujú svoje vášne. Viac informácií o TUMI nájdete na stránke TUMI.com a sledujte nás na Instagrame, TikToku, Facebooku a YouTube.

TUMI a logo TUMI sú registrované ochranné známky spoločnosti Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.

Kontakty TUMI pre médiá

Jerad Hulse | Jerad.Hulse@tumi.com

Karla Otto pre TUMI | tumi@karlaotto.com

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2742143/Tumi_INC_Lando_Norris.jpg

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2742144/Tumi_INC_Nelly_Korda.jpg

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring