Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 11. novembra 2015 9:01
Bratislava/Senec 11. novembra (TASR-OTS) - Najväčšia slovenská firma rodinného charakteru, ktorá podniká s kancelárskymi potrebami, podporuje a zamestnáva hendikepovaných ľudí, deti z detských domovov aj sociálne slabších. V duchu svojho mena finančne pomáha aj združeniu OZ Pes v núdzi.
Jedna veľká rodina
Malá rodinná firma TRIPSY Office Friendly s víziou pomáhať firmám, aby pohodlne fungovali a rástli, vznikla ešte pod názvom 3P (http://tripsy.sk/company/). Sama narástla a dnes si spolu s takmer 60 zamestnancami pripomína 10 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Profesionálny a lojálny tím s nízkou fluktuáciou si stále ctí pôvodné hodnoty. V duchu svojho názvu sú nimi vernosť, čestnosť a úprimnosť, teda vlastnosti, ktoré má aj najlepší priateľ človeka.
Pomáhame sociálne slabším a bezbranným
„Budujeme a rozvíjame firmu postupne, na pevných finančných základoch. Citlivo vnímame nielen potreby existujúcich a nových zákazníkov, ale aj želania komunity a spoločnosti, v ktorej pôsobíme. Vyberáme si a podporujeme slovenských dodávateľov. V roku 2011 sme založili chránenú dielňu, zamestnávame hendikepovaných ľudí, deti z detských domovov aj sociálne slabších,“ hovorí Martin Majerník, prevádzkový riaditeľ TRIPSY, s. r. o., a pokračuje: „Vytvorili sme cielený sociálny program, ktorý napomáha deťom v základných školách, detským domovom, knižnici a športovcom. Sme donorom a sponzorom Občianskeho združenia Pes v núdzi (http://pesvnudzi.sk/), ktoré pomáha nechceným a týraným psíkom nájsť rodiny, ktoré im vynahradia všetko zlé, čo prežili.“
Spokojnosť klientov na prvom mieste
Rodinné hodnoty, osobný prístup a sociálne cítenie sa prejavujú aj mimo oblasti spoločenskej zodpovednosti. Sú hlboko zakódované v DNA spoločnosti. Tím Tripsy Office Friendly rýchlo vyrieši aj špeciálne požiadavky klientov. Vie reagovať veľmi efektívne aj vďaka tomu, že želania neprechádzajú zdĺhavým viacúrovňovým schvaľovacím procesom. „Sme otvorení nápadom a myšlienkam a pre klientov spravíme všetko, čo je v našich silách a schopnostiach. Máme vlastné skladové priestory, kde sa bežne nachádza okolo 23.000 tovarových položiek. Dokážeme tak pružne a rýchlo reagovať na dopyty, veď približne 95 % objednávok dodávame do 24 hodín,“ uvádza Martin Majerník: „Mnohí si myslia, že dodávať kancelárske potreby, reklamné predmety alebo drogériu je nuda. Opak je pravdou. Aj popri poskytovaní profesionálneho servisu stále dokážeme prinášať niečo nové a zábavné. Organizujeme napríklad súťaže Kolegyňa roka (https://www.superkolegyna.sk/) alebo Autopes (http://www.hladasapes.sk/) ,“ dodáva.
UPOZORNENIE:
Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk gl