OTS: Tommy Hilfiger v druhom ročníku súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier...

TASR, 17. februára 2020 14:05

Tommy Hilfiger v druhom ročníku súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oslavuje tie najlepšie projekty v oblasti trvalej udržateľnosti v módnom priemysle

Víťaza vybrala odborná porota v zložení Tommy Hilfiger, Daniel Grieder (generálny riaditeľ firmy Tommy Hilfiger Global a PVH Europe) a Noor Tagouri, novinárka, aktivistka a rečníčka.

Amsterdam 13. februára (TASR/OTS/BUSINESS WIRE) - Značka Tommy Hilfiger, ktorú vlastní firma PVH Corp, [index NYSE: PVH], oznámila, že víťazom súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge za rok 2019 sa stali projekty Apon Wellbeing a A Beautiful Mess. Do druhého ročníka tohto globálneho programu, ktorého cieľom je podporovať začínajúcich podnikateľov a nováčikov a podnikateľské projekty, ktoré jedinečným, neobvyklým a pozitívnym spôsobom zlepšujú a podporujú trvalú udržateľnosť vo svete módy, sa prihlásilo viac ako 400 uchádzačov.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

Shannon Keith (Sudara), Lisa Flynn (Sudara), Katrin Ley, Yasir Arafat (Apon Wellbeing), Steven Serneels, Saif Rashid (Apon Wellbeing), Daniel Grieder, Tommy Hilfiger, Martijn Hagman, Naz Kawan (A Beautiful Mess), Fleur Bakker (A Beautiful Mess) a Noor Tagouri (Fotografia: Business Wire)

"V spoločnosti Tommy Hilfiger sa snažíme všetkým pomáhať a nič nevyhadzovať. Táto talentovaná skupina spoločensky prospešných podnikateľov ma inšpirovala od začiatku do konca súťaže, a to vďaka svojim inováciám v oblasti trvalej udržateľnosti pre módny priemysel," povedal Tommy Hilfiger.

"Je mi cťou zablahoželať víťazom tohto ročníka súťaže, firmám Apon Wellbeing a A Beautiful Mess. Pre týchto nováčikov je to len začiatok a aj naďalej budeme týmto podnikateľom, ktorí sa tak snažia priniesť pozitívne zmeny do nášho odboru, pomáhať a podporovať ich."

"Víťazi druhého ročníka súťaže Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge predstavujú budúcnosť módneho priemyslu," povedal Daniel Grieder, generálny riaditeľ firmy Tommy Hilfiger Global a PVH Europe.

"Náš odbor pokračuje v rýchlom rozvoji a je dôležité spolupracovať so subjektmi z nášho priemyselného sektoru, ako aj mimo neho pri zavádzaní inovácií, ktoré majú potenciál navždy zmeniť k lepšiemu módny priemysel. Blahoželáme všetkým víťazom aj finalistom!"

Apon Wellbeing získal 75 tisíc Eur. Tento bangladéšsky startup otvára v továrňach obchody, ktoré za poctivé ceny ponúkajú predmety každodennej potreby so zľavou až desať percent oproti cenám v ostatných obchodoch a navyše pre svojich zákazníkov vytvoril špeciálny program, v rámci ktorého zbierajú body, za ktoré môžu získať zdravotné poistenie a služby zadarmo.

"Keď podnikáte v sektore módy, je ocenenie od značky ako je TOMMY HILFIGER neoceniteľné a pomôže nám nielen k ďalšiemu rastu, ale aj k rozšíreniu povedomia o našom startupe," povedal Saif Rashid, zakladateľ a generálny riaditeľ firmy Apon Wellbeing. "Avšak najdôležitejšou vecou je strategická podpora a rady, ktoré súťaž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ponúka. Podpora od značky Tommy Hilfiger nám už pomohla upraviť náš obchodný model, stratégiu a komunikáciu a tiež zmenila spôsob, akým premýšľame o budúcnosti."

Holandský startup, firma A Beautiful Mess, takisto získala čiastku 75 tisíc Eur. Firma A Beautiful Mess prevádzkuje kreatívne projekty, ktoré pomáhajú utečencom získať spoločenskú a ekonomickú nezávislosť vďaka vytváraniu trvalo udržateľných módnych výrobkov.

"Potrebujeme, aby nám veľkí hráči v módnom priemysle pomohli so zavedením cirkulárnej (obehovej) výroby a súťaž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge presne toto umožňuje," povedal Naz KAWANA, riaditeľ výroby vo firme A Beautiful Mess. "Kolaboratívny a integrovaný prístup je nevyhnutne potrebný, ak chceme zmeniť dodávateľský reťazec v módnom sektore. S pomocou tohto globálneho programu tak môžeme zlepšiť módny priemysel a zaviesť doň transparentný, obehový výrobný systém."

Víťazi tiež získavajú ročné poradenské a mentorské služby od popredných odborníkov z firiem Tommy Hilfiger a INSEAD a navyše členstvo v podnikateľskom programe sociálnej zodpovednosti INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP).

Tretí startup, firma sudar, získala "Cenu publika" a dostala 10 tisíc Eur. Firma sídli v Indii a v Spojených štátoch amerických a vyrába pyžamá a posteľnú bielizeň, na ktorých výrobe sa podieľajú krajčírky a odborníci z radov žien, ktoré unikli sexuálnemu násiliu alebo sú ním ohrozené.

"Súťaž Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge je pre všetkých, ktorí chcú využívať módu pre konanie dobra, čo je presne v súlade s poslaním našej značky," povedala Shannon Keith, zakladateľka a generálna riaditeľka firmy sudar Inc.

"Veľmi nás teší, že sme získali Cenu publika (Audience Favorite Vote), pretože je to dôkaz, že to čo robíme, oceňujú aj tímy v značke TOMMY HILFIGER, ktorá je známa svojimi snahami zlepšovať módny priemysel."

Počas výberovej fázy, ktorá trvala niekoľko mesiacov a začala už v máji 2019, bolo v niekoľkých kolách zo 420 prihlásených uchádzačov vybraných šesť finalistov, ktorí mali pripraviť svoje podnikateľské plány za podpory a pomoci špeciálneho tímu odborníkov na sociálne podnikanie. V priebehu finálového kola, ktoré sa uskutočnilo v kampuse budúcnosti značky Tommy Hilfiger v holandskom Amsterdame (Campus of the Future) predstavilo šesť finalistov 13. februára 2020 svoje projekty porote, zloženej z renomovaných odborníkov. Členmi poroty boli Tommy Hilfiger, Daniel Grieder (generálny riaditeľ firmy Tommy Hilfiger Global a PVH Europe), Noor Tagouri (novinárka, aktivistka a rečníčka), Martijn Hagman (finančný riaditeľ Tommy Hilfiger Global a prevádzkový riaditeľ firiem Tommy Hilfiger Global a PVH Europ), Willemijn Verloop (zakladajúci partner firmy Social Impact Venture), Steven Serneels (generálny riaditeľ a predseda predstavenstva firmy EVPA) a Katrin Ley (generálna riaditeľka firmy Fashion for Good).

Tommy Hilfiger sa snaží vytvárať módu ktorá všetkých spája a negeneruje žiadny odpad. Viac informácií o projektoch našej značky v oblasti trvalej udržateľnosti nájdete na webových stránkach https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Priatelia našej značky sa s nami môžu spojiť sociálnych sietí pomocou hashtagu #TommyHilfiger a @TommyHilfiger

O spoločnosti Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jedným z najvýznamnejších svetových návrhárov v oblasti životného štýlu. Jeho portfólio zahŕňa značky TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS. Zameriava sa na navrhovanie a marketing vysoko kvalitného pánskeho a športového oblečenia, kolekcií dámskeho a športového oblečenia, detského oblečenia, džínsových kolekcií, spodného prádla (vrátane toaliet, posteľnej bielizne a odpočinkového oblečenia), obuvi a doplnkov. Prostredníctvom vybraných držiteľov licencie ponúka Tommy Hilfiger doplnkové produkty životného štýlu, ako napríklad okuliare, hodinky, vône, atletické oblečenie (pre golf a plávanie), ponožky, drobný kožený tovar, domáci tovar a batožinu. Produktová rada TOMMY JEANS sa skladá z džínsových odevov a obuvi pre mužov a ženy, príslušenstva a vôní. Tovar značiek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS je k dispozícii zákazníkom po celom svete prostredníctvom rozsiahlej maloobchodnej siete TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, popredných špecializovaných a obchodných predajní, výberových online predajcov, a ďalej na adrese tommy.com.

O spoločnosti PVH Corp.

PVH udáva štandardy štýlu ako jedna z najobdivovanejších spoločností v oblasti módy a životného štýlu na svete. My vlastníme značky, ktoré poháňajú módu vpred - navždy. Naše portfólio zahŕňa kultové značky TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a značky Geoffrey Beene, ako aj digitálne orientovanú značku True & Co.. Ponúkame na trh rôzne tovary pod týmito a medzinárodne známymi značkami, ktoré vlastníme alebo na ne máme licenciu. PVH má viac ako 38 000 spolupracovníkov pôsobiacich vo viac ako 40 krajinách a 9,7 miliardy USD v ročných výnosoch. To je sila PVH.

* Značka Speedo je trvalo licencovaná pre Severnú Ameriku a karibskú oblasť spoločnosťou Speedo International, Limited.About PVH Corp.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

Kontakty

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Sr. Director, Communications and Earned Media

E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

Zdroj: PVH Corp.

Multimédiá

Fotografia

Shannon Keith (Sudara), Lisa Flynn (Sudara), Katrin Ley, Yasir Arafat (Apon Wellbeing), Steven Serneels, Saif Rashid (Apon Wellbeing), Daniel Grieder, Tommy Hilfiger, Martijn Hagman, Naz Kawan (A Beautiful Mess), Fleur Bakker (A Beautiful Mess) and Noor Tagouri (Fotografia: Business Wire)

Fotografia

Tommy Hilfiger a Daniel Grieder (Fotografia: Business Wire)

Fotografia

Martijn Hagman, Katrin Ley, Daniel Grieder, Tommy Hilfiger, Noor Tagouri, Willemijn Verloop a Steven Serneels (Fotografia: Business Wire)

Logo

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring