OTS: Suning.com oznamuje akvizíciu reťazca Carrefour China v rámci...

TASR, 24. júna 2019 16:51

Suning.com oznamuje akvizíciu reťazca Carrefour China v rámci naštartovania rozvoja maloobchodných prevádzok rýchloobrátkového spotrebného tovaru

Nanjing 24. júna (TASR-OTS) - /PRNewswire/ - Suning.com (spoločnosť), maloobchodná spoločnosť z rebríčka Fortune Global 500 vo vlastníctve skupiny Suning Holdings Group a jedna z najväčších komerčných firiem v Číne dnes oznámila, že kúpi 80-percentný podiel v Carrefour China za 620 miliónov EUR (4,8 miliardy RMB). Po dokončení transakcie sa Suning.com stane kontrolujúcim akcionárom reťazca Carrefour China.

Po strategickej akvizícii 37 obchodov čínskeho obchodného realitného giganta Wanda Group začiatkom tohto roka transakcia s Carrefour China urýchli obchodnú expanziu spoločnosti Suning.com v maloobchode s tovarom všetkých kategórií a posilní jeho konkurencieschopnosť na trhu rýchloobrátkového spotrebného tovaru. (FMCG). Posilnenie kamenných obchodov tiež zlepší nákupné skúsenosti miestnych spotrebiteľov.

Suning.com ako popredný multikanálový inteligentný maloobchodný predajca v Číne bol vždy odhodlaný budovať maloobchodný ekosystém s komplexným portfóliom online aj offline, v mestách aj na vidieku, s cieľom poskytnúť rozmanité nákupné zážitky viditeľné a pripravené pre spotrebiteľov kedykoľvek a kdekoľvek. Vysoká miera komplementarity aktivít značiek Suning.com a Carrefour v Číne by mohla priniesť spoločnosti efektívnu akumuláciu kvalitných zdrojov komplexného supermarketu, ako napríklad domácej siete predajní a globálnych dodávateľských reťazcov pri skvalitňovaní špecializovanej prevádzky spoločnosti Suning.com a preskúmaní nových obchodných možností v kategórii spotrebného tovaru.

Skupina Carrefour je jedným z popredných svetových predajcov. V Číne je prítomná od roku 1995 a dnes prevádzkuje sieť 210 hypermarketov a 24 obchodných domov, ktoré pokrývajú 51 veľkých a stredne veľkých miest v Číne s 30 miliónmi registrovaných zákazníkov. V roku 2018 dosiahla čisté tržby vo výške 3,6 mld. EUR (28,5 mld. RMB) a EBITDA vo výške 66 mil. EUR (516 mil. RMB). Nachádza sa medzi špičkou 10 reťazcov roka v Číne v rámci rýchloobrátkového spotrebného tovaru (supermarket/samoobsluha).

V roku 2019 dosiahla dcérska spoločnosť firmy Suning.com zameraná na rýchloobrátkový spotrebný tovar pozoruhodný vývoj v oblasti vytvárania dodávateľských reťazcov a tvorby nákupných scenárov. Počas nedávneho nákupného festivalu 6/18 sa počet objednávok v kategórii rýchloobrátkového tovaru platformy Suning.com zvýšil o 245 %, čo sa považuje za vynikajúci výsledok. Akvizícia spoločnosti Carrefour China okrem iného umožní integrovať skúsenosti s riadením a obstarávaním v supermarketoch spoločnosti Carrefour prostredníctvom modelu maloobchodného predaja spoločnosti Suning.com, multidimenzionálnej logistickej distribučnej siete a priekopníckych digitálnych platforiem s cieľom posilniť online aj offline stratégiu platformy Suning v oblasti rýchloobrátkového tovaru a zvýšiť celkovú konkurencieschopnosť a ziskovosť oboch strán.

Platforma Suning.com má hlavnú výhodu v podobe inteligentného maloobchodu a v budúcnosti bude ďalej podporovať digitalizáciu existujúcich obchodov Carrefour v Číne pre posilnenie inovatívneho zážitku z nakupovania v supermarketoch. Kombináciou siete viac ako 6 000 obchodov Suning Xiaodian s predajňami Carrefour China bude dodávka skupiny Suning na „poslednom kilometri" schopná slúžiť väčšiemu počtu spotrebiteľov pri nižších nákladoch a vyššej efektivite.

Tian Rui, viceprezident platformy Suning.com uviedol: „V budúcnosti pravdepodobne sprístupníme rôzne obchodné modely spoločnosti Suning, ako je predaj domácej elektroniky, Redbaby, JIWU, Suning Financial Services, SuFresh a okamžité dodávky spoločnosti Suning Xiaodian aj v obchodoch China Carrefour v centrálnych administratívnych a obytných oblastiach miest prvého a druhého stupňa v Číne. Pomôže nám to uspokojovať potreby spotrebiteľov vďaka posilneniu základných schopností prostredníctvom inovácií v maloobchodných predajniach. So 400 miliónmi registrovaných zákazníkov maloobchodného segmentu spoločnosti bude ekosystém spoločnosti Suning.com dopĺňať aj systém členstva v Carrefour v Číne, ktorý ešte zvýši hodnotu pre zákazníkov.

O platforme Suning.com

Suning.com je poprednou online-to-offline (O2O) inteligentnou maloobchodnou spoločnosťou s prevádzkami v Číne. V ére internetu, internetu vecí a veľkých dát spoločnosť Suning pokračuje vo svojom dlhodobom záväzku podporovať integráciu inteligentného maloobchodu a služieb O2O, tvorbu prevádzok kompletnej kategórie, viackanálových prevádzok, globálnu expanziu, logistické cloudové služby, cloud dát a finančné cloudové služby, ktoré umožňujú jednorazové nákupné riešenia prostredníctvom kamenných obchodov, počítačov, mobilných zariadení a televízorov v domácnosti.

Ku koncu roka 2018 vlastní spoločnosť Suning.com viac ako 11 000 predajní vo svojej lokálnej a zámorskej maloobchodnej sieti, medzi ktoré patrí Suning.com Plaza, Suning Cloud Store, SuFresh, Redbaby, JIWU, Motor Company, Direct-sales Store Suning.com a Suning CVS. Internetový obchod spoločnosti Suning.com bol svedkom rýchlejšieho rastu v porovnaní s inými webovými stránkami elektronického obchodu prostredníctvom priameho predaja a otvorených prevádzok na viacerých platformách, čím sa spoločnosť Suning zaradila medzi tri najlepšie čínske platformy B2C. Spoločnosť Suning.com je uvedená na zozname 2018 Fortune Global 500.

Viac informácií nájdete na: www.suning.cn.

O spoločnosti Carrefour

S multiformátovou sieťou viac ako 12 000 predajní vo viac ako 30 krajinách je skupina Carrefour jedným z popredných svetových maloobchodných reťazcov s potravinami. Spoločnosť Carrefour v roku 2018 obsluhuje 105 miliónov zákazníkov na celom svete a v roku 2018 dosiahla tržby vo výške 84,9 miliárd eur. Skupina má viac ako 360 000 zamestnancov, ktorí prispievajú k tomu, aby sa Carrefour stal svetovým lídrom v predaji potravín pre všetkých, ktorý každý deň ponúka kvalitné jedlo, prístupné všade a za rozumnú cenu. Viac informácií nájdete na: www.carrefour.com, Twitter (@CarrefourGroup) a LinkedIn (Carrefour). 

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/927214/Suning_com_Headquater.jpg  

Kontakt: Otázky zo strany médií adresujte prosím na: Edd Ross, H+K Strategies (London), Edd.Ross@HKstrategies.com, +44 207 973 4470; Lyrin Lin, International Communication of Suning Holdings Group, lyrin.lin@suninggroup.com, +86 185 6166 7227

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring
Zóna verejného záujmu