OTS: Starbucks povýšil Belindu Wong na generálnu riaditeľku Starbucks Čína...

TASR, 20. októbra 2016 12:40

OTS: Starbucks povýšil Belindu Wong na generálnu riaditeľku Starbucks Čína; má cieľ prevádzkovať 5 000 obchodov v pevninskej časti Číny do roku 2012. Posilňuje svoj dlhodobý záväzok voči Čine vymenovaním Lea Tsoia za výkonného prevádzkového riaditeľa Starbucks Čína.

Šanghaj 20. októbra (TASR-OTS)(BUSINESS WIRE) - Kávová spoločnosť Starbucks (NASDAQ: SBUX) dnes oznámila povýšenie Belindy Wong z prezidentky na generálnu riaditeľku Starbucks Čína. Wong pomáhala v bezprecedentnom raste Starbucks v Čine zo 400 obchodov v roku 2011 na viac než 2 300 obchodov dnes - vedením podľa základných hodnôt misie Starbucks a poháňaním zmysluplnej inovácie pre partnerov (zamestnancov) Starbucks a lokálnych zákazníkov v Čine. V tejto úlohe bude Wong dohliadať na plán Starbucks zdvojnásobiť svoju škálu a prevádzkovať 5 000 obchodov v Čine do roku 2012. Bude naďalej priamou podriadenou Johna Culvera, prezidenta skupiny Starbucks Global Retail.

Táto tlačová správa Smart News obsahuje multimédiá. Zobraziť plnú verziu: http://www.businesswire.com/news/home/20161019005502/en/

„Počas posledných päť rokov Belindina vízia, skúsenosti a tlak na inovácie povýšili Starbucks v srdciach a mysliach Číňanov a vytvorili silný základ pre rast Starbucks v Číne“, povedal John Culver, prezident skupiny Starbucks Global Retail. „Belinda stelesňuje misiu a hodnoty našej spoločnosti a jej povýšenie pomôže ďalej poháňať snahy Starbucks v budovaní partnerských a zákazníckych zážitkov na čínskom trhu po dlhú dobu.“

„Je to privilégium a česť byť navrhnutá do vedenia Starbucks v  počas tohto dôležitého času,“ povedala Wong. „V Číne sú stále obrovské príležitosti pre Starbucks a teším sa na ďalšie povýšenie misie a hodnôt našej spoločnosti prostredníctvom rastu a inovácie pre našich čínskych partnerov a zákazníkov.“

Wong vstúpila do Starbucks v januári 2 000 a mala rôzne vedúce pozície v Starbucks Čína a regióne Ázia a Tichomorie. Vo svojej roli sa Wong zameria na celkovú dlhodobú rastovú stratégiu a bude viesť inovácie v Starbucks Čina. Bude zodpovedná za kľúčové oblasti vrátane obrovských digitálnych príležitostí a príležitostí v elektronickom obchode po celom trhu a bude dohliadať na otvorenie prvej Starbucks Reserve™ pražiarne v Šanghaji v roku 2017.

Wong ako prezidentka Starbucks Čína viedla evolúciu Starbucks zážitku v Číne, kde boli otvorené štyri unikátne vlajkové obchody, ktoré posunuli kávovú vášeň a remeslo baristov na čelo zákazníckeho zážitku. Počas posledných piatich rokov Starbucks taktiež spustil niekoľko iniciatív, ktoré pozdvihujú partnerský zážitok Starbucks, čo odráža základnú vieru spoločnosti v dôležitosť investovania do budúcnosti partnerov a podporu ich rastu a profesionálnych ašpirácií. Partnerské iniciatívy zahŕňajú príspevok na bývanie pre baristov pracujúcich na plný úväzok a vedúcich zmien, pretrvávajúci tréning a rozvoj možností prostredníctvom univerzitného programu Starbucks Čína a úplne prvého Partnerského rodinného fóra, ktoré predstavuje hlbokú kultúru Starbucks a hodnotu pre rodičov partnerov Starbucks, kde sa môžu naučiť niečo o spoločnosti.

V septembri 2016 bola Wong medzi 50 prijímateľmi ceny Magnolia od Šanghajskej obecnej vlády za jej mimoriadne prínosy a podporu v rozvoji Šanghaju. Wong bola taktiež zapísaná ako jedna z 50 ľudí, ktorí formujú budúcnosť vzťahu medzi Spojenými štátmi a Čínou prostredníctvom zahraničnej politiky a medzi Top 100 čínskymi obchodníčkami podľa Forbes Čína v roku 2015. Od roku 2012 bola Wong hodnotená ako jedna z 25 najvplyvnejších obchodníčok v Čine podľa prestížneho výročného zoznamu Fortune Čína.

Leo Tsoi, ktorý nedávno pracoval ako viceprezident rozvoja a dizajnu obchodov v Starbucks Čína bol taktiež povýšený na pozíciu prevádzkového riaditeľa Starbucks Čína. Ako prevádzkový riaditeľ bude pokračovať v prehlbovaní prítomnosti Starbucks obchodov, transformovaní infraštruktúry na trhu, implementovaní kľúčových prevádzkových systémov a vyvíjaní obchodu s jedlom, aby pozdvihol zákaznícky zážitok v Číne. Ako viceprezident rozvoja a dizajnu obchodov, on a jeho tím zrýchlili rast obchodov Starbucks na 550 obchodov, vrátane vlajkových obchodov, veľmi dôležitých kávových obchodov a 75 Starbucks Reserve™ barov a viac než 380 Pour Over barov pre zákazníkov Starbucks.

Od svojho vstupu do spoločnosti v roku 2012 Tsoi viedol niekoľko kľúčových oblastí obchodu ako výkonný riaditeľ pre marketing a viceprezident v Severnej Čine, čím pevne definoval vedúcu pozíciu kávy Starbucks na trhu.

Pozície Wong a Tsoia sú okamžite platné.

O Starbucks

Od roku 1971 bola kávová spoločnosť Starbucks zaviazaná k etickému získavaniu a praženiu vysoko kvalitnej kávy Arabica. Dnes je spoločnosť vďaka obchodom po celom svete vedúcou pražiarňou a predajcom špeciálnej kávy vo svete. Vďaka nášmu neklesajúcemu záväzku voči dokonalosti a našim hlavným zásadám prinášame unikátny Starbucks zážitok do života každého zákazníka prostredníctvom každej šálky. Ak chcete zdieľať zážitok, prosím, navštívte nás v našich obchodoch alebo online na www.starbucks.com.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161019005502/en/

Zdroj: Starbucks Coffee Company

Kontakt:

Starbucks Coffee Company

Marianne Duong

mail: mduong@starbucks.com

UPOZORNENIE: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

her

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring