OTS: Správa o farbách HONOR 20: ´Pozitivita´ v časopise Vogue v hlavných...

TASR, 18. júna 2019 12:14

OTS: Správa o farbách HONOR 20: "Pozitivita" v časopise Vogue v hlavných mestách módy Londýne a Miláne

65 % obyvateľov Milána a Londýna sa zhodlo na tom, že farba ich oblečenia a doplnkov odráža ich momentálne citové rozpoloženie

Viac než polovica (53 %) respondentov si myslí, že druhí ľudia si o nich tvoria názor na základe farieb, ktoré majú na sebe

Odborník na farby Jules Standish tvrdí, že farby sú nevyužitou príležitosťou pre nové zážitky a spolu so značkou HONOR vyzýva ľudí, aby si vychutnali pozitívny vplyv farieb na život

Nová séria HONOR 20 vyzýva zákazníkov, aby „zachytili zázrak" s profesionálnym fotoaparátom a prvým dynamickým holografickým dizajnom na svete vo farbách Phantom Black a Phantom Blue - vytvorených pomocou technológie Triple 3D Mesh.

Miláno a Londýn, 18. júna (TASR-OTS)(PRNewswire) - Viac ako tri štvrtiny (81 %) ľudí v módnych metropolách sveta, v Miláne a Londýne, verí, že farby, ktoré vidia a nosia každý deň, majú vplyv na ich náladu a aby z toho vyťažili, s najväčšou pravdepodobnosťou si vyberú modré oblečenie a doplnky, aby sa cítili pozitívne.

Napriek pozitívnej sile farieb si ich však často okolo seba nevšímame, pretože sme príliš zaneprázdnení, uponáhľaní alebo rozptýlení. Menej ako 1 z 3 (30 %) ľudí v Miláne a Londýne si vždy všíma odtiene, ktoré zlepšujú náladu počas prehliadky. Správa o farbách HONOR 20 sa zaoberá práve touto problematikou a vyzýva ľudí, aby zachytili zázrak farieb okolo seba, využili špičkovú technológiu profesionálneho fotoaparátu série HONOR 20 a využili jej schopnosť pozitívne ovplyvniť vlastný život. Správa o farbách HONOR 20 uvádza, že dve tretiny (66 %) ľudí verí, že farby, ktoré nosia, môžu vytvoriť prvý dojem, a viac ako polovica (53 %) z nich si myslí, že iní ľudia si o nich vytvárajú názory na základe farieb, ktoré nosia.

Odborník na farby Jules Standish, uznávaná autorita v oblasti farebných trendov, vysvetľuje, že vo farbách sa skrýva sila, pretože vyvolávajú emocionálne a nie racionálne reakcie mozgov:

„Prvý dojem je dôležitý a ako môžete dať svetu lepšie najavo, kto ste, ako prostredníctvom módy. Modré oblečenie a doplnky vám pomôžu vytvoriť dojem dôvery, diplomacie a spoľahlivosti - čo je ideálne pre pracovné pohovory. Čierna farba na prvom rande vysiela signál tajomstva, a udržiava vaše emócie pod kontrolou s úmyslom odhaliť viac zo svojej skutočnej podstaty neskôr. Naproti tomu, ak si oblečiete na prvé rande červenú, znamená to vášeň a vzrušenie priťahujúce pozornosť.

HONOR sa rozhodol vyzvať ľudí, aby si všímali a zachytili zázraky okolo seba a včera v noci odhalil sériu HONOR 20. Táto nová technológia vybudovaná na báze smartfónu s najlepším Quad fotoaparátom vo svojej triede s umelou inteligenciou, funguje ako digitálne zrkadlovky, ale s pohodlím a štýlom smartfónu. So štyrmi rôznymi objektívmi fotoaparátu umožňuje používateľom premeniť magický moment na fotografiu alebo video cez deň aj v noci.

Prezident spoločnosti HONOR George Zhao uviedol: „V spoločnosti HONOR vieme, aká dôležitá je farba. Séria HONOR 20 použila najmodernejšiu technológiu, ktorá pomáha používateľom zažiť zázraky sveta ako nikdy predtým. HONOR chápe, že farba nie je len vec, ktorú vidíte, ale niečo, čo cítite, a tento postreh je rozhodujúci pre dizajn a výkon nového smartfónu.

Princíp dizajnu značky HONOR „Vždy lepšie" sa premieta do inovatívneho dizajnu a unikátnych farieb nového smartfónu HONOR 20 - Phantom Black a Phantom Blue. Tieto nádherné farby sú zvýraznené zázrakom dynamického holografického dizajnu. Dynamický holografický zadný kryt je výsledkom dvojstupňového procesu, ktorý umožnila prvá technológia Triple 3D Mesh od spoločnosti HONOR. Hĺbková vrstva vznikla pomocou presnej techniky a miliónov miniatúrnych hranolov, ktoré pripomínajú kúsky diamantov. Výsledkom je optický efekt naznačujúci hĺbku, ktorý odlišuje sériu HONOR 20 od jej predchodcov.

O značke HONOR

Honor je popredná e-značka smartfónov vytvorená pre potreby generácie digitálnych domorodcov prostredníctvom produktov optimalizovaných pre internet s dokonalou užívateľskou skúsenosťou, ktorá inšpiruje aktivity, podporuje kreativitu a nabáda mladých k napĺňaniu svojich snov. Na tejto ceste sa HONOR odlíšil od ostatných značiek svojou vlastnou statočnosťou, ktorá ho priviedla k najnovšej technológii a inováciám pre svojich zákazníkov. Viac informácií nájdete o spoločnosti HONOR na webovej stránke www.hihonor.com alebo nás sledujte na:

https://www.facebook.com/honorglobal/ 

https://twitter.com/Honorglobal 

https://www.instagram.com/honorglobal/ 

https://www.youtube.com/honorglobal

O Julesovi Standishovi

Jules Standish je poradca v oblasti farieb, odborník na osobný štýl, lektor na London College of Style, profesionálny rečník, komentátor v médiách a autor bestsellerov na Amazone „How NOT to Wear Black" (Ako nenosiť čiernu) a „The Essential Guide to Mindful Dressing" (Základný sprievodca k uvedomelému obliekaniu). Viac informácií získate na: http://www.colourconsultancy.co.uk/about.html

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/923801/HONOR.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/923802/Jules_Standish.jpg

Kontakt:

Mindy Gold

+442073312329

Mindy.Gold@bcw-global.com

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring