Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 14. marca 2018 8:59
Spoločnosti Xiaozhu.com a agoda vstupujú do globálneho strategického partnerstva s cieľom skvalitniť zážitok zo zdieľaného bývania
Peking 14. marca (TASR/OTS/PRNewswire) - Najrýchlejšie rastúca čínska platforma pre zdieľanie domácností Xiaozhu.com oznámila, že vstúpila do globálneho strategického partnerstva s celosvetovou internetovou rezervačnou platformou agoda, členom spoločnosti Booking Holdings. Spolupráca týchto dvoch spoločností bude zameraná na oblasť registrácie, inovácie technológií a služieb či propagáciu značiek a marketing. Obe spoločnosti tak využijú skúsenosti a poznatky z rôznych trhov, aby mohli priniesť svojim zákazníkom na celom svete novú skúsenosť z pobytov a zo zdieľania domácností. V počiatočnej fáze tejto spolupráce budú obaja partneri zdieľať svoj inventár, čo obohatí každú platformu o 100 000 položiek zoznamu.
Platforma agoda je jednou z najrýchlejšie rastúcich internetových cestovných agentúr ponúkajúca 1,8 milióna ubytovacích možností svojim zákazníkom na celom svete. Od vstupu na čínsky trh v roku 2015 sa agoda prepracovala na jednu z primárnych pozícií pri výbere rezervácie ubytovania pre čínskych turistov cestujúcich do zahraničia a naopak aj zahraničných turistov navštevujúcich Čínu.
Spencer Low, riaditeľ pre región širšej Číny, vysvetľuje: "Toto partnerstvo ponúkne alternatívu k tradičnému hotelovému ubytovaniu v Číne a pomôže cestovateľom, ktorí očakávajú väčší výber ubytovacích možností. Spoločnosti Xiaozhu a agoda budú môcť spoločne ponúknuť jednoduchý prístup k ubytovaniu s rôznymi benefitmi. Jedným je flexibilita spoločného pobytu viacerých osôb v jednej väčšej lokalite, ak cestujete ako skupina priateľov alebo rodina a druhým je viac možností pre osoby na služobnej ceste, ktoré by si chceli užiť komfort domova. Tieto nové lokality sa tiež odlišujú aj cenovými reláciami, aby sme uspokojili cestovateľov s rôznymi finančnými možnosťami. Pevne veríme, že kombinácia bohatých skúseností spoločnosti Xiaozhu z čínskeho trhu a poznatky spoločnosti agoda ako globálnej internetovej cestovnej kancelárie posunú zážitky zákazníkov z pobytov s nami na vyššiu úroveň."
Chen Chi, spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Xiaozhu, tiež označil toto spojenie síl za obojstranne výhodnú spoluprácu. Celosvetový úspech firmy agoda, najmä jej skúsenosti z ázijských krajín, zvýšia dynamiku globalizácie Xiaozhu. "Vzhľadom na to, že sa aktívny aj pasívny cestovný ruch v Číne rýchlo rozrastá, musia byť platformy ponúkajúce pobyty schopné poskytovať vysokokvalitné služby spotrebiteľom na celom svete. Práve preto Xiaozhu rozvíja spoluprácu s partnermi v odvetví," vysvetľuje Chen.
Od začiatku svojho pôsobenia v zahraničí v roku 2017 dokázala spoločnosť Xiaozhu získať ubytovacie kapacity vo viac ako 100 zámorských mestách a obzvlášť silný rastúci trend zaznamenáva na rozvíjajúcich sa trhoch s ubytovaním v domácnostiach Japonska a Thajska. V dokumente s názvom "Správa z prieskumu zameraná na ekonomiku zdieľania v Číne v rokoch 2017-2018" vydanom agentúrami Nanfang Daily, Nanfang+ APP a iMedia Research vo februári tohto roku bol Xiaozhu zaradený na prvé miesto v rebríčku konkurencieschopnosti v odvetví zdieľania domácností.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/653639/Xiaozhu.jpg
KONTAKT: Panlan Shi, +86-185-2258-1743, shipanlan@xiaozhu.com
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.