OTS: Spoločnosti IHG Hotels & Resorts a NOVUM ...

TASR, 18. apríla 2024 12:21

OTS: Spoločnosti IHG Hotels & Resorts a NOVUM Hospitality podpísali dohodu, ktorá zdvojnásobuje prítomnosť hotelov IHG v Nemecku, otvára spoluprácu Holiday Inn – the niu a debutuje so značkami Garner a Candlewood Suites

Londýn 18. apríla (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - IHG Hotels & Resorts (IHG) a NOVUM Hospitality oznamujú uzavretie dlhodobej dohody, ktorá zdvojnásobí prítomnosť IHG v Nemecku na viac ako 200 hotelov v takmer 100 mestách prostredníctvom vzrušujúcej spolupráce medzi Holiday Inn – the niu a európskych debutov značiek IHG Garner a Candlewood Suites.

Dohoda s NOVUM Hospitality, jedným z najväčších nemeckých prevádzkovateľov súkromných hotelov, vo vlastníctve Davida Etmenana, prinesie spoločnosti IHG postavenie jedného z popredných hráčov v strednej a vyššej strednej triede a obsahuje tieto kľúčové prvky:

• Očakáva sa, že v rokoch 2024 až 2028 sa do systému spoločnosti IHG pripojí až 108 otvorených hotelov NOVUM Hospitality (15 334 izieb) a 11 hotelov vo výstavbe (2 369 izieb). Konverzia hotelov na systém IHG bude prebiehať vo fázach, ktoré sa začnú v roku 2024, pričom väčšina z nich sa uskutoční počas nasledujúcich 24 mesiacov. Tým sa v nadchádzajúcich rokoch zvýši globálny rozsah systému IHG až o 1,9 %.

• Celkovo sa pripojí 52 otvorených a plánovaných hotelov k IHG prostredníctvom širokej spolupráce medzi Holiday Inn a the niu, štýlovou vlajkovou loďou spoločnosti NOVUM Hospitality vyššej strednej triedy. Spojí sa tak domáca pôsobnosť the niu s osvedčenou reputáciou a globálnym povedomím značky Holiday Inn, ktoré spoločne vybudujú vedúcu pozíciu na kľúčovom cieľovom trhu. Ďalšie značky spoločnosti NOVUM Hospitality, Yggotel, Select a Novum s 56 otvorenými a plánovanými hotelmi, sa zmenia na novú značku IHG strednej triedy, Garner, a acora Living the City s 11 otvorenými a plánovanými hotelmi sa zmení na značku predĺžených pobytov IHG strednej triedy, Candlewood Suites.

• Podľa dohody bude spoločnosť IHG dostávať franšízové poplatky po postupnej konverzii existujúcich nehnuteľností a po otvorení hotelov vo výstavbe. Okrem toho sa budú do systémového fondu spoločnosti IHG prijímať štandardné dávky vrátane poplatkov na pokrytie prevádzky systému IHG One Rewards, marketingových a rezervačných služieb. Spoločnosť IHG prispeje kľúčovými peňažnými kapitálovými výdavkami, ktoré budú odrážať postupnú konverziu a načasovanie otvorenia tohto rozsiahleho portfólia hotelov.

• Dohoda zahŕňa dohodu o exkluzivite pre budúce hotely NOVUM Hospitality, ktoré sa pripoja k vedúcim značkám a podnikovému systému IHG, s ambíciou časom spoločne rozvíjať ďalšie hotely.

• Zmluva je uzavretá na 30 rokov s možnosťou predĺženia o ďalšie obdobia.

Celkovo 111 nehnuteľností NOVUM Hospitality sa nachádza v Nemecku, zvyšných osem v Rakúsku, Holandsku a Spojenom kráľovstve. Nemecko je jedným z najväčších európskych hotelových trhov so silným domácim dopytom, prichádzajúcim a odchádzajúcim turizmom. V roku 2022 bolo v Nemecku zaznamenaných viac ako 450 miliónov prenocovaní, čo je druhý najvyšší počet v Európe, a z krajiny vyšiel najvyšší počet medzinárodných cestujúcich do zahraničia na celom svete, približne 100 miliónov.

Rast spoločnosti IHG v Nemecku bude mať podporu priebežných investícií do budovania lokalizovaných obchodných platforiem, ako je napríklad nedávne zriadenie vernostných partnerstiev a vylepšených rezervačných systémov. Spoločnosť IHG očakáva, že väčší rozsah prinesie spoločnosti NOVUM Hospitality a ďalším vlastníkom IHG významné výhody vrátane vyššieho povedomia o značke, priamych rezervácií a zapojenia klientov do vernostných programov, s cieľom zachytiť domáci dopyt aj nemecký zahraničný obchod. Okrem toho bude hnacou silou rozvoja značiek spoločnosti IHG vo viacerých lokalitách. NOVUM Hospitality prevezme značky a systémy IHG pre celé toto portfólio, čím sa stane jedným z najväčších franšízantov IHG na svete s prístupom k výkonnému obchodnému motoru a technologickým platformám IHG na podporu výkonnosti hotelov, efektívnej hotelovej prevádzky a zákazníckej skúsenosti.

Elie Maalouf , generálny riaditeľ spoločnosti IHG Hotels & Resorts, povedal:

„Sme radi, že môžeme spolupracovať s takou renomovanou skupinou, ako je NOVUM Hospitality a zdvojnásobiť pôsobnosť IHG v Nemecku, na jednom z najväčších hotelových trhov v Európe a rastovou prioritou pre naše podnikanie. Táto dohoda preukazuje príťažlivosť pre majiteľov nášho silného podniku a úspech spoločnosti IHG pri získavaní vynikajúcich príležitostí na konverziu s cieľom rozšíriť náš systém. Vytvára tiež silnú domácu nemeckú platformu na zvýšenie dopytu a povedomia o značke, ako aj na získanie väčšieho podielu z miliónov odchádzajúcich ciest, ktoré sa každoročne uskutočnia v celej Európe aj mimo nej.

S nadšením prinášame na trh moderný, odvážny a dynamický zážitok vďaka spolupráci Holiday Inn – the niu, ktorá spája našu svetoznámu značku Holiday Inn s vysokokvalitnou miestnou značkou s vynikajúcimi, prevažne novovybudovanými nehnuteľnosťami. Príchod značky Garnera do Európy na taký kritický trh, akým je Nemecko, je tak isto skvelým momentom, ako aj prvé uvedenie Candlewood Suites mimo Ameriky. IHG aj NOVUM Hospitality zdieľajú hlboký záväzok voči skutočnej pohostinnosti, kvalite a rastu a tešíme sa na spoločné rozširovanie v nadchádzajúcich rokoch."

David Etmenan, generálny riaditeľ a majiteľ spoločnosti NOVUM Hospitality, uviedol:

„Partnerstvo so spoločnosťou IHG, jednou z popredných svetových hotelových spoločností, dodáva nášmu rodinnému podniku energiu potrebnú na posilnenie našej pôsobnosti na trhu v celej Európe. Táto spolupráca nám umožňuje sústrediť sa na poskytovanie výnimočných hotelových zážitkov a zároveň ťažiť z celosvetovo uznávanej značky IHG. Pri vytváraní spoločnej značky medzi the niu a Holiday Inn sa spájajú dve značky, ktoré sa dokonale dopĺňajú, čo zvyšuje našu príťažlivosť pre hostí v celosvetovom meradle. Prístup k najmodernejšej globálnej distribučnej sieti IHG nám poskytuje rozšírené možnosti predaja a výnosov, čím získame trvalý obchodný úspech a zároveň si zachovávame plnú flexibilitu a nezávislosť NOVUM Hospitality, pretože spoločnosť zostáva úplne v našom vlastníctve. Okrem strategických výhod podčiarkuje zladenie našich hodnôt a zásad počas celého procesu vyjednávania so spoločnosťou IHG kompatibilitu nášho partnerstva. Hlboko si ceníme rešpekt a pozornosť voči našej značke the niu a netrpezlivo očakávame sľubnú budúcnosť, ktorá nás čaká v našom spoločnom úsilí."

Ďalšie podrobnosti o značkách:

• Holiday Inn je oceňovaná ikona, ktorá bola zvolená za najdôveryhodnejšiu značku hotelov v USA. Holiday Inn poskytuje turistom, obchodným cestujúcim a rodinám skvelé ubytovanie už od roku 1952. Ponúka viac ako 1 200 hotelov na celom svete a ďalších 250 nehnuteľností je vo výstavbe.

• Holiday Inn – the niu je spolupráca zakotvená v osobitom dizajne a nezabudnuteľnej pohostinnosti. Značka the niu, preslávená svojimi domáckymi službami a individuálne navrhnutými hotelmi prispôsobenými okolitému prostrediu, mestským umením a pop-kultúrou, je svieža značka so silnou reputáciou. Kombinácia s Holiday Inn, popri ocenenom vernostnom programe IHG One Rewards a efektívnou podnikovou platformou IHG ešte viac umocní zážitok z pobytu, zvýši podiel na trhu oslovením nových turistov aj obchodných cestujúcich a urýchli expanziu do nových lokalít.

• Prvý hotel Garner v USA bol otvorený v Seattli koncom roka 2023 do troch mesiacov od prípravy značky na franšízu a odvtedy bola značka uvedená na trh v Japonsku, Mexiku a Kanade. Po dnešnom oznámení je značka Garner pripravená na franšízu v celom regióne IHG v Európe, na Strednom východe, v Ázii a Afrike (EMEAA). Hotel Garner je určený pre cestujúcich všetkých vekových kategórií, ktorí hľadajú spoľahlivý a uvoľnený zážitok za prijateľnú cenu. Stáva sa poprednou voľbou pre hostí, ktorí chcú pobyty s veľkou hodnotou vo vysokokvalitných objektoch, a pre majiteľov, ktorí hľadajú vyššiu návratnosť v strednej triede. Spoločnosť IHG očakáva, že značka Garner dosiahne počet viac ako 500 otvorených hotelov v najbližších 10 rokoch a do 1 000 hotelov v najbližších 20 rokoch len v USA.

• Candlewood Suites je značka strednej triedy pre dlhšie pobyty spoločnosti IHG, ktorá poskytuje neformálne a priateľské prostredie so všetkým, čo hostia potrebujú na to, aby mohli žiť, pracovať a relaxovať mimo domova. Táto značka poskytuje hosťom už viac ako 25 rokov vysokú hodnotu a zároveň umožňuje majiteľom využívať vysoko efektívny prevádzkový model. Značka Candlewood Suites má spolu otvorených a plánovaných viac ako 520 hotelov v Severnej a Južnej Amerike.

O spoločnosti IHG Hotels & Resorts

IHG Hotels & Resorts [LON:IHG, NYSE:IHG (ADR)] je globálna spoločnosť v odvetví ubytovacích a stravovacích služieb, zameraná na poskytovanie skutočnej pohostinnosti navždy.

So skupinou 19 hotelových značiek a programom IHG One Rewards, jedným z najväčších hotelových vernostných programov na svete, prevádzkuje IHG viac ako 6 300 otvorených hotelov vo viac ako 100 krajinách a vo výstavbe ďalších viac ako 2 000 nehnuteľností.

– Luxury & Lifestyle: Six Senses Hotels Resorts Spas, Regent Hotels & Resorts, InterContinental Hotels & Resorts, Vignette Collection, Kimpton Hotels & Restaurants, Hotel Indigo

– Premium: voco hotels, HUALUXE Hotels & Resorts, Crowne Plaza Hotels & Resorts, EVEN Hotels

– Essentials: Holiday Inn Express, Holiday Inn Hotels & Resorts, Garner hotels, avid hotels

– Suites:Atwell Suites, Staybridge Suites, Holiday Inn Club Vacations, Candlewood Suites

– Exkluzívni partneri: Iberostar Beachfront Resorts

InterContinental Hotels Group PLC je holdingová spoločnosť skupiny a je založená a registrovaná v Anglicku a Walese. V hoteloch a firemných kanceláriách spoločnosti IHG na celom svete pracuje približne 345 000 ľudí.

Navštívte nás online a dozviete sa viac o našich hoteloch a rezerváciách a vernostnom programe IHG One Rewards. Ak si chcete stiahnuť aplikáciu IHG One Rewards, navštívte obchody Apple App alebo Google Play.

Najnovšie správy nájdete v našej Newsroom a môžete nás sledovať aj na LinkedIn.

O spoločnosti NOVUM Hospitality

S významným portfóliom viac ako 150 hotelov (vrátane pripravovaných), ktoré zahŕňa viac ako 20 000 izieb v 60 popredných lokalitách v celej Európe, sa NOVUM Hospitality radí medzi najväčšie rodinné hotelové skupiny v Nemecku. Spoločnosť NOVUM Hospitality, založená v roku 1988, sa od roku 2004 zameriava na rast a úspešne sa rozširuje pod vizionárskym vedením generálneho riaditeľa a majiteľa Davida Etmenana. Portfólio hotelov zahŕňa hotely strednej a vyššej strednej triedy v centrálnych lokalitách pod uznávanými značkami ako the niu, Select Hotels, Novum Hotels, Yggotel a acora Living the City. NOVUM Hospitality navyše hrdo slúži ako franšízant pre mená ako InterContinental Hotels Group, Accor a Hilton. Renomovaný rebríček Treugast Investment Ranking, ktorý každoročne hodnotí popredné hotelové spoločnosti v Nemecku, udeľuje spoločnosti NOVUM Hospitality hodnotenie „A", čím podčiarkuje záväzok k excelentnosti a vedúcemu postaveniu v odvetví. www.novum-hospitality.com

Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2387257/David_Etmenan_and_Elie_Maalouf.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring