OTS: Spoločnosť Suning.com získala 1. miesto medzi najhodnotnejšími...

TASR, 27. júna 2019 9:55

OTS: Spoločnosť Suning.com získala 1. miesto medzi najhodnotnejšími maloobchodnými značkami v Číne

Nanjing, Čína 26. júna (TASR-OTS)(PRNewswire) - 26. júna publikovala agentúra World Brand Lab už po šestnásty raz zoznam „najhodnotnejších značiek v Číne". Suning.com, maloobchodná dcérska spoločnosť firmy Suning Holdings Group („Suning"), sa už po druhý raz umiestnila na trinástom mieste a na rebríčku maloobchodných spoločností získala prvenstvo s celkovou hodnotou značky dosahujúcou 269.198 miliárd juanov (pribl. 39.093 miliárd USD), čo v porovnaní s minulým rokom znamená nárast o 17 %.

Spoločnosť Suning vznikla v roku 1990 a je jedným z popredných obchodných podnikov v Číne. Spočiatku sa sústredila na svoju hlavnú obchodnú činnosť, ktorou je maloobchod a neskôr posilnila a rozšírila svoj záber aj do ôsmich vertikálnych odvetví: Suning.com, Logistika, Finančné služby, Technológia, Nehnuteľnosti, Médiá a zábava, Šport a Investície, v rámci ktorých sa platforma Suning.com v rokoch 2017 a 2018 umiestnila na rebríčku Global Fortune 500.

Spoločnosť Suning.com začala svoju internetovú transformáciu v roku 2009. V uplynulých desiatich rokoch prešla z „+ Internet" na „Internet +" a neskôr na „inteligentný maloobchod", aby nakoniec  dokončila vlastnú internetovú transformáciu a vytvorila súbor modelov inovácií v maloobchode, ktoré tvoria teoretickú základňu odvetvia. V porovnaní s rokom 2009 sa hodnota značky Suning.com zvýšila 6-násobne.

V uplynulom roku spoločnosť Suning.com oznámila prevádzkové výnosy vo výške 244,96 miliárd RMB (36,479 miliardy USD), čo predstavuje medziročný nárast o 30,35 %. Objem tržieb dosiahol 336 miliárd RMB (50,16 miliardy USD), čo predstavuje nárast o 38,39 %. Do konca marca 2019 spoločnosť vlastnila 12 329 offline kamenných obchodov v Číne, Hongkongu, Macau a Japonsku, pokrývajúcich rôzne scenáre spotreby vrátane Suning Retail Cloud Franchise Store, SuFresh (supermarkety s čerstvými potravinami), Suning Xiaodian (lokálne produkty a služby) a Redbaby (obchody s materskými a detskými potrebami).

V posledných rokoch sa spoločnosť Sunning.com, ako popredný multikanálový inteligentný predajca v Číne, zaviazala budovať komplexný maloobchodný ekosystém online aj offline počnúc mestami až po okresy, aby vytvorila dobre viditeľné a rozmanité portfólio možností nakupovania kedykoľvek a kdekoľvek. Vo februári 2019 spoločnosť oznámila akvizíciu 37 obchodných domov Wanda v celej krajine a v júni zas zverejnila svoju transakciu s Carrefour China, ktorej cieľom bola akvizícia 80-percentného podielu zo základného imania a ďalšie zlepšenie ekosystému kompletných služieb, rozšírenie maloobchodu o tovar všetkých kategórií a posilnenie konkurencieschopnosti v segmente rýchloobrátkového spotrebného tovaru (FMCG).

Od roku 2018 spoločnosť Suning.com urýchlila budovanie globálneho dodávateľského reťazca. Počas prvého Medzinárodného dovozného veľtrhu v Číne v roku 2018 spoločnosť oznámila svoj „plán obstarávania v hodnote 10 miliárd eur" sľubujúci dovoz kvalitného tovaru a služieb z celého sveta. V roku 2019 spoločnosť Suning podpísala strategickú dohodu s Talianskou obchodnou agentúrou s cieľom posilniť obchodnú komunikáciu s talianskymi firmami s cieľom pomôcť značkám a výrobkom vyrobeným v Taliansku vstúpiť na čínsky trh a poskytnúť nové možnosti zákazníkom v Číne.

„Digitalizácia a inovácia zohrávajú kľúčovú úlohu v stratégii inteligentného maloobchodného predaja spoločnosti Suning. V nasledujúcich rokoch sa naša spoločnosť bude opierať o vývoj maloobchodných technológií, pričom zvýši efektívnosť svojich služieb a podporí transformáciu maloobchodu. Suning je pripravený podať ruku globálnym maloobchodným značkám a spoločne budovať a zlepšovať ekosystém tohto odvetvia na celom svete,"  hovorí Zhang Jindong, prezident spoločnosti Suning Holding Group.

O spoločnosti Suning Holdings Group

Spoločnosť Suning vznikla v roku 1990 a je jedným z popredných obchodných podnikov v Číne s dvoma verejnými spoločnosťami v Číne a Japonsku. V roku 2017 sa spoločnosť Suning Holdings umiestnila na druhom mieste medzi 500 najvýznamnejšími neštátnymi podnikmi v Číne s ročným obratom 65,7 miliardy USD (412,95 miliardy RMB). S ambíciou „dostať sa na čelo ekosystému v rôznych odvetviach podporovaním vysokej kvality života pre všetkých" posilnila a rozšírila spoločnosť Suning svoju základnú činnosť prostredníctvom rôznorodých vertikálnych priemyselných odvetví: Suning.com, Logistika, Finančné služby, Technológia, Realitné služby, Šport, Médiá a Zábava a investície. Spoločnosť Suning.com je uvedená na rebríčku Fortune Global 500 za rok  2017 aj 2018. Viac informácií nájdete na webovej stránke: www.suningholdings.com

Viac informácií nájdete na: www.suningholdings.com 

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/929311/Suning_China_Most_Valuable_Brand_in_Retail_Industry.jpg

Kontakt:

Edd Ross, H+K Strategies (London), +44 207 973 4470, Edd.Ross@HKstrategies.com

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring