Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 27. júna 2019 9:55
OTS: Spoločnosť Suning.com získala 1. miesto medzi najhodnotnejšími maloobchodnými značkami v Číne
Nanjing, Čína 26. júna (TASR-OTS)(PRNewswire) - 26. júna publikovala agentúra World Brand Lab už po šestnásty raz zoznam „najhodnotnejších značiek v Číne". Suning.com, maloobchodná dcérska spoločnosť firmy Suning Holdings Group („Suning"), sa už po druhý raz umiestnila na trinástom mieste a na rebríčku maloobchodných spoločností získala prvenstvo s celkovou hodnotou značky dosahujúcou 269.198 miliárd juanov (pribl. 39.093 miliárd USD), čo v porovnaní s minulým rokom znamená nárast o 17 %.
Spoločnosť Suning vznikla v roku 1990 a je jedným z popredných obchodných podnikov v Číne. Spočiatku sa sústredila na svoju hlavnú obchodnú činnosť, ktorou je maloobchod a neskôr posilnila a rozšírila svoj záber aj do ôsmich vertikálnych odvetví: Suning.com, Logistika, Finančné služby, Technológia, Nehnuteľnosti, Médiá a zábava, Šport a Investície, v rámci ktorých sa platforma Suning.com v rokoch 2017 a 2018 umiestnila na rebríčku Global Fortune 500.
Spoločnosť Suning.com začala svoju internetovú transformáciu v roku 2009. V uplynulých desiatich rokoch prešla z „+ Internet" na „Internet +" a neskôr na „inteligentný maloobchod", aby nakoniec dokončila vlastnú internetovú transformáciu a vytvorila súbor modelov inovácií v maloobchode, ktoré tvoria teoretickú základňu odvetvia. V porovnaní s rokom 2009 sa hodnota značky Suning.com zvýšila 6-násobne.
V uplynulom roku spoločnosť Suning.com oznámila prevádzkové výnosy vo výške 244,96 miliárd RMB (36,479 miliardy USD), čo predstavuje medziročný nárast o 30,35 %. Objem tržieb dosiahol 336 miliárd RMB (50,16 miliardy USD), čo predstavuje nárast o 38,39 %. Do konca marca 2019 spoločnosť vlastnila 12 329 offline kamenných obchodov v Číne, Hongkongu, Macau a Japonsku, pokrývajúcich rôzne scenáre spotreby vrátane Suning Retail Cloud Franchise Store, SuFresh (supermarkety s čerstvými potravinami), Suning Xiaodian (lokálne produkty a služby) a Redbaby (obchody s materskými a detskými potrebami).
V posledných rokoch sa spoločnosť Sunning.com, ako popredný multikanálový inteligentný predajca v Číne, zaviazala budovať komplexný maloobchodný ekosystém online aj offline počnúc mestami až po okresy, aby vytvorila dobre viditeľné a rozmanité portfólio možností nakupovania kedykoľvek a kdekoľvek. Vo februári 2019 spoločnosť oznámila akvizíciu 37 obchodných domov Wanda v celej krajine a v júni zas zverejnila svoju transakciu s Carrefour China, ktorej cieľom bola akvizícia 80-percentného podielu zo základného imania a ďalšie zlepšenie ekosystému kompletných služieb, rozšírenie maloobchodu o tovar všetkých kategórií a posilnenie konkurencieschopnosti v segmente rýchloobrátkového spotrebného tovaru (FMCG).
Od roku 2018 spoločnosť Suning.com urýchlila budovanie globálneho dodávateľského reťazca. Počas prvého Medzinárodného dovozného veľtrhu v Číne v roku 2018 spoločnosť oznámila svoj „plán obstarávania v hodnote 10 miliárd eur" sľubujúci dovoz kvalitného tovaru a služieb z celého sveta. V roku 2019 spoločnosť Suning podpísala strategickú dohodu s Talianskou obchodnou agentúrou s cieľom posilniť obchodnú komunikáciu s talianskymi firmami s cieľom pomôcť značkám a výrobkom vyrobeným v Taliansku vstúpiť na čínsky trh a poskytnúť nové možnosti zákazníkom v Číne.
„Digitalizácia a inovácia zohrávajú kľúčovú úlohu v stratégii inteligentného maloobchodného predaja spoločnosti Suning. V nasledujúcich rokoch sa naša spoločnosť bude opierať o vývoj maloobchodných technológií, pričom zvýši efektívnosť svojich služieb a podporí transformáciu maloobchodu. Suning je pripravený podať ruku globálnym maloobchodným značkám a spoločne budovať a zlepšovať ekosystém tohto odvetvia na celom svete," hovorí Zhang Jindong, prezident spoločnosti Suning Holding Group.
O spoločnosti Suning Holdings Group
Spoločnosť Suning vznikla v roku 1990 a je jedným z popredných obchodných podnikov v Číne s dvoma verejnými spoločnosťami v Číne a Japonsku. V roku 2017 sa spoločnosť Suning Holdings umiestnila na druhom mieste medzi 500 najvýznamnejšími neštátnymi podnikmi v Číne s ročným obratom 65,7 miliardy USD (412,95 miliardy RMB). S ambíciou „dostať sa na čelo ekosystému v rôznych odvetviach podporovaním vysokej kvality života pre všetkých" posilnila a rozšírila spoločnosť Suning svoju základnú činnosť prostredníctvom rôznorodých vertikálnych priemyselných odvetví: Suning.com, Logistika, Finančné služby, Technológia, Realitné služby, Šport, Médiá a Zábava a investície. Spoločnosť Suning.com je uvedená na rebríčku Fortune Global 500 za rok 2017 aj 2018. Viac informácií nájdete na webovej stránke: www.suningholdings.com
Viac informácií nájdete na: www.suningholdings.com
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/929311/Suning_China_Most_Valuable_Brand_in_Retail_Industry.jpg
Kontakt:
Edd Ross, H+K Strategies (London), +44 207 973 4470, Edd.Ross@HKstrategies.com
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.