OTS: Spoločnosť Stora Enso prezradila kľúče k úspechu v oblasti obalových...

TASR, 22. januára 2014 11:00

Spoločnosť Stora Enso prezradila kľúče k úspechu v oblasti obalových materiálov v roku 2016 a nasledujúcich rokoch

Helsinki 22. januára (TASR-OTS), (BUSINESS WIRE) - Spoločnosť Stora Enso, svetový zhodnocovateľ v oblasti papiera, biomateriálov, drevených výrobkov a obalov, dnes zverejnila dve informácie odhaľujúce budúce trendy a vývoj hodnotového reťazca v odvetví obalov potravín a elektroniky – a ako sa zodpovedajúco zmenia požiadavky majiteľov značiek na obaly. Podľa týchto informácií medzi niektoré z najdôležitejších trendov v odvetví obalov patria: - Významný rast objemu maloobchodného predaja cez internet - Rastúci význam inovácie pri tvorbe dizajnu, aby obal vynikol na policiach - Zvyšovanie konkurencie v hodnotovom reťazci so zameraním na náklady - Rýchlejšie vývojové cykly a viac nových výrobkov - Lepšia informovanosť o otázkach udržateľnosti Na základe týchto trendov sa očakáva, že v roku 2016 a nasledujúcich rokoch budú medzi kľúčové faktory úspechu majiteľov značiek, ktoré budú rozhodujúce pri formovaní odvetvia obalov, patriť: - Podpora budovania hodnoty značky. Obaly budú čoraz dôležitejšie pri budovaní značky off-line a on-line, pri raste predaja, rovnako ako aj pri snahe o odlíšenie tovarov a ich vyniknutie na policiach. Obaly musia byť schopné prilákať zákazníkov tak v predajniach, ako aj na internetových portáloch. - Sprostredkovanie udržateľnosti. Pri rozhodnutiach kupujúcich majú stále častejšie vplyv úvahy o udržateľnosti a majitelia značiek musia dať jasne najavo svoje záväzky k životnému prostrediu. - Znižovanie nákladov. Majitelia značiek musia neustále zlepšovať svoje celkové obalové riešenia v snahe znížiť náklady vrátane optimalizácie nakladania, plnenia a paletizovania. - Optimalizácia procesov. Výkonnejšie a flexibilnejšie baliace linky budú rozhodujúce pri prispôsobovaní sa zvýšenému dopytu po zmenách produktov. Zvýši sa aj potreba obalov predpripravených na maloobchodný predaj, ktoré zvýšia efektívnosť v obchodoch.

"Z týchto informácií jasne vidíme, že dodávatelia obalov musia majiteľom značiek iniciatívne navrhovať inovatívne a udržateľné riešenia," povedal Hannu Alalauri, viceprezident spoločnosti Stora Enso pre obnoviteľné obaly.

Dňa 28. januára predstaví Hannu Alalauri na Európskom summite o obaloch v Berlíne ďalšie informácie o úspechoch v odvetví obalových materiálov na rok 2016 a nasledujúcich rokoch. Bude diskutovať aj o očakávaných budúcich zmenách, ktoré budú mať globálny vplyv na majiteľov značiek, maloobchodníkov a dodávateľov obalov. Úplné znenia informácií nájdete na stránke: http://www.storaensopack.com/press-media

Kontakt: Stora Enso Renewable Packaging Björn Thunström viceprezident pre marketing a vernosť zákazníkov +358406481836 E-mail: bjorn.thunstrom@storaenso.com Zdroj: Stora Enso

Upozornenie: Originál tohto textu je oficiálna záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.

Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

lt zll

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring