Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 7. januára 2014 11:30
Hongkong 7. januára (TASR-OTS)(PRNewswire) – Prvého januára sa na námestí Times Square v New Yorku objavil Peak, prvá čínska značka športového oblečenia. V súlade so svojou víziou vytvorenia medzinárodnej značky firma Peak rozbehla novú reklamu s Tony Parkerom a Shane Battierom oblečenými do tradičného čínskeho odevu, ktorí posielajú novoročné priania. Reklamu uvidia tisíce Newyorčanov a turistov z celého sveta, ktorí prejdú cez slávne námestie Times Square. Kampaň potrvá do začiatku čínskeho nového lunárneho roku, teda do 31. januára 2014.
Deň pred začatím kampane spoločnosť Peak oslávila svoje 25. výročie. Jingnan Xu, zakladateľ spoločnosti Peak, povedal, že "v roku 2014 chce Peak realizovať svoje medzinárodné ambície".
Po 25 rokoch vytrvalého úsilia firma Peak splnila množstvo svojich dôležitých cieľov, vrátane názvu značky, jej obchodnej registrácie, zvýšenia štandardnej kvality, upevnenia imidžu značky a uvedenia na medzinárodný trh. Po úspechu v NBA Peak expandoval a stal sa oficiálnym partnerom FIBA, WTA a ďalších medzinárodných športových organizátorov. Spoločnosť podpísala sponzorskú zmluvu s viac ako 10 NBA hráčmi vrátane Tony Parkera, Shane Battiera a s takmer 30 hráčkami WTA ako napríklad Galina Voskoboeva.
V súčasnosti Peak pôsobí vo viac ako 80 krajinách sveta, vrátane USA, Nemecka a Austrálie. V prvej polovici roku 2013 tržby na medzinárodnom trhu dosiahli 14,8 % z celkového predaja, čím sa Peak stal najväčšou spoločnosťou v Číne s dosahom na medzinárodný trh.
O spoločnosti Peak Sport Products Co., Limited
Peak Sport Products Co., Limited (Burzový kód: 1968.HK) je najväčšou spoločnosťou v oblasti športového oblečenia a od 29. septembra sa dostala na hlavný trh burzy v Hongkongu. Skupina sa zameriava v prvom rade na dizajn, vývoj, výrobu, distribúciu a reklamu športových potrieb (teda športovej obuvi, oblečenia a doplnkov) pod značkou "PEAK". 30. júna 2013 vlastnila Peak 6194 maloobchodných predajní v Číne. Momentálne sa spoločnosť zameriava na zahraničný trh a od októbra 2007 sa stala oficiálnym marketingovým partnerom basketbalovej ligy NBA. Spoločnosť rozvíja dlhodobú spoluprácu s rôznymi renomovanými organizátormi športových podujatí, akými sú napríklad Medzinárodná basketbalová federácia (FIBA), Ženská tenisová asociácia (WTA) a Stankovic kontinentálny pohár.
Kontakt: Michael Zhang P.R. Deputy Manager Peak Sport Products Co., Limited +86-137-1657-1308 zhangml@chinapeak.com
UPOZORNENIE:
Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lk gl