OTS: Spoločnosť NielsenIQ BASES predstavuje BASES Creative Product AI, nový ...

TASR, 28. septembra 2022 14:50

OTS: Spoločnosť NielsenIQ BASES predstavuje BASES Creative Product AI, nový spôsob testovania, preverovania a optimalizácie zloženia produktov.

Nová umelá inteligencia je najväčším pokrokom v testovaní zloženia výrobkov za posledných 70 rokov

Chicago 28. septembra (TASR-OTS) - (BUSINESS WIRE) - Spoločnosť NielsenIQ BASES, svetový líder v oblasti vývoja nových produktov a inovácií, s potešením oznamuje prielom v spôsobe testovania, preverovania a optimalizácie produktov pomocou kreatívnej produktovej umelej inteligencie BASES. Systém BASES Creative Product AI bol vytvorený na základe viac ako 100 modelov a algoritmov, čím vznikol mechanizmus umelej inteligencie, ktorý dokáže predpovedať výkon a identifikovať nové spôsoby optimalizácie produktov.

Spustenie BASES Creative Product AI je významným krokom vpred v novej generácii nástrojov umožňujúcich klientom vyvíjať nové zaujímavé produkty pre spotrebiteľov. BASES Creative Product AI bola vytvorená pomocou špecializovaného spotrebiteľského testovania v 35 krajinách, pri ktorom bolo posúdených viac ako 11 000 produktov na trhu, aby boli zistené spotrebiteľské nálady, zmyslové profily a demografické údaje. Spoločnosť NielsenIQ pokračuje v tréningu BASES Creative Product AI a každý týždeň doň pridáva nové produkty.

"Kreatívna produktová umelá inteligencia BASES je najväčším pokrokom vo vývoji produktov za posledných 60 rokov," povedal globálny vedúci optimalizácie produktov v spoločnosti NielsenIQ BASES Chris Sinclair. "Naši klienti objavujú nové kreatívne spôsoby, ako vylepšiť zloženie výrobkov, ktoré predchádzajúci výskum nedokázal. Je to múdrejší, pružnejší, nákladovo efektívnejší a kreatívnejší prístup k tvorbe produktových formulácií, ktoré potešia spotrebiteľov."

Štúdie optimalizácie BASES Creative Product AI môžu byť spustené len na 20 vzorkách testovaného produktu, čím sa šetria náklady na výskum a vývoj a zvyšuje sa efektivita, pričom sa využívajú poznatky z globálnych kategórií potravín a nápojov. Okrem toho možno optimalizáciu spustiť pre jednotlivé produkty až v 35 krajinách, čím sa odstráni rozsiahla fáza výskumu s výsledkami už za dva týždne.

Úspech na dnešnom trhu vyžaduje dynamické poznatky, aby bolo možné konkurovať v rýchlo sa rozvíjajúcom maloobchodnom odvetví. Vďaka viac ako 40 rokom skúseností je BASES zlatým štandardom na tvorbu koncepcií, hodnotenie produktov a ich následnú optimalizáciu.

O spoločnosti NielsenIQ

NielsenIQ, globálna spoločnosť poskytujúca informačné služby a predstavuje zlatý štandard v oblasti spotrebiteľských a maloobchodných meraní, a to prostredníctvom najprepojenejšieho, najúplnejšieho a najužitočnejšieho porozumenia vyvíjajúcemu sa globálnemu, všestrannému spotrebiteľovi. NielsenIQ je zdrojom istôt pre odvetvie, ktorým poskytujeme služby, a priekopníkom definujúcim budúce storočie spotrebiteľského a maloobchodného merania. Naše údaje, prepojené poznatky a predikčné analýzy optimalizujú výkonnosť spoločností z oblasti CPG a maloobchodu, približujú ich komunitám, ktorým slúžia, a pomáhajú im podporiť ich rast.

NielsenIQ, spoločnosť z portfólia Advent International, pôsobí na viac ako 90 trhoch a pokrýva viac ako 90 % svetovej populácie. Ďalšie informácie nájdete na stránkach NielsenIQ.com.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/

Kontakty

Vzťahy s médiami

Severná Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)

Latinská Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com)

Ázia a Tichomorie: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com)

Európa: Julia Mayer (julia.mayer@nielseniq.com).

Čína: Hana Hu (hana.hu@nielseniq.com)

Zdroj: NielsenIQ

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring