Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 28. septembra 2022 14:50
OTS: Spoločnosť NielsenIQ BASES predstavuje BASES Creative Product AI, nový spôsob testovania, preverovania a optimalizácie zloženia produktov.
Nová umelá inteligencia je najväčším pokrokom v testovaní zloženia výrobkov za posledných 70 rokov
Chicago 28. septembra (TASR-OTS) - (BUSINESS WIRE) - Spoločnosť NielsenIQ BASES, svetový líder v oblasti vývoja nových produktov a inovácií, s potešením oznamuje prielom v spôsobe testovania, preverovania a optimalizácie produktov pomocou kreatívnej produktovej umelej inteligencie BASES. Systém BASES Creative Product AI bol vytvorený na základe viac ako 100 modelov a algoritmov, čím vznikol mechanizmus umelej inteligencie, ktorý dokáže predpovedať výkon a identifikovať nové spôsoby optimalizácie produktov.
Spustenie BASES Creative Product AI je významným krokom vpred v novej generácii nástrojov umožňujúcich klientom vyvíjať nové zaujímavé produkty pre spotrebiteľov. BASES Creative Product AI bola vytvorená pomocou špecializovaného spotrebiteľského testovania v 35 krajinách, pri ktorom bolo posúdených viac ako 11 000 produktov na trhu, aby boli zistené spotrebiteľské nálady, zmyslové profily a demografické údaje. Spoločnosť NielsenIQ pokračuje v tréningu BASES Creative Product AI a každý týždeň doň pridáva nové produkty.
"Kreatívna produktová umelá inteligencia BASES je najväčším pokrokom vo vývoji produktov za posledných 60 rokov," povedal globálny vedúci optimalizácie produktov v spoločnosti NielsenIQ BASES Chris Sinclair. "Naši klienti objavujú nové kreatívne spôsoby, ako vylepšiť zloženie výrobkov, ktoré predchádzajúci výskum nedokázal. Je to múdrejší, pružnejší, nákladovo efektívnejší a kreatívnejší prístup k tvorbe produktových formulácií, ktoré potešia spotrebiteľov."
Štúdie optimalizácie BASES Creative Product AI môžu byť spustené len na 20 vzorkách testovaného produktu, čím sa šetria náklady na výskum a vývoj a zvyšuje sa efektivita, pričom sa využívajú poznatky z globálnych kategórií potravín a nápojov. Okrem toho možno optimalizáciu spustiť pre jednotlivé produkty až v 35 krajinách, čím sa odstráni rozsiahla fáza výskumu s výsledkami už za dva týždne.
Úspech na dnešnom trhu vyžaduje dynamické poznatky, aby bolo možné konkurovať v rýchlo sa rozvíjajúcom maloobchodnom odvetví. Vďaka viac ako 40 rokom skúseností je BASES zlatým štandardom na tvorbu koncepcií, hodnotenie produktov a ich následnú optimalizáciu.
O spoločnosti NielsenIQ
NielsenIQ, globálna spoločnosť poskytujúca informačné služby a predstavuje zlatý štandard v oblasti spotrebiteľských a maloobchodných meraní, a to prostredníctvom najprepojenejšieho, najúplnejšieho a najužitočnejšieho porozumenia vyvíjajúcemu sa globálnemu, všestrannému spotrebiteľovi. NielsenIQ je zdrojom istôt pre odvetvie, ktorým poskytujeme služby, a priekopníkom definujúcim budúce storočie spotrebiteľského a maloobchodného merania. Naše údaje, prepojené poznatky a predikčné analýzy optimalizujú výkonnosť spoločností z oblasti CPG a maloobchodu, približujú ich komunitám, ktorým slúžia, a pomáhajú im podporiť ich rast.
NielsenIQ, spoločnosť z portfólia Advent International, pôsobí na viac ako 90 trhoch a pokrýva viac ako 90 % svetovej populácie. Ďalšie informácie nájdete na stránkach NielsenIQ.com.
Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/
Kontakty
Vzťahy s médiami
Severná Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Latinská Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com)
Ázia a Tichomorie: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com)
Európa: Julia Mayer (julia.mayer@nielseniq.com).
Čína: Hana Hu (hana.hu@nielseniq.com)
Zdroj: NielsenIQ
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.