Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 16. septembra 2020 11:23
Spoločnosť Mary Kay sa zaradila medzi top značky v rebríčku Purpose Power Index™ sily
Štúdia, ktorú uskutočnili organizácie Reputation Institute a StrawberryFrog merala, ako spotrebitelia skutočne cítia a myslia o účele značky
DALLAS 16. septembra --(TASR/OTS/BUSINESS WIRE)-- Purpose Power Index™, štúdia uskutočnená organizáciami Reputation Institute a StrawberryFrog o tom, ako zákazníci vnímajú a čo si v skutočnosti myslia a o účele značky, zaradila spoločnosť Mary Kay medzi najsilnejšie značky v krajine, ktoré majú účel. Štúdia, ktorá zhromaždila viac ako 17 500 hodnotení od viac ako 5 700 jedinečných respondentov, sa zamerala na ukázanie toho, ktoré spoločnosti najviac napĺňajú svoje poslanie v očiach amerických spotrebiteľov.
"Od samého začiatku bola značka Mary Kay vytvorená s účelom," uviedla Julia Simon, hlavná právna riaditeľka a vedúca oddelenia pre rozmanitosť spoločnosti Mary Kay Inc. "Preto sme sa nikdy nevzdialili od nášho úsilia posilniť postavenie žien a udržateľnosť vo výskume rakoviny a boji za ukončenie rodovo podmieneného násilia voči ženám a dievčatám. Výskum ukazuje, že dnešní spotrebitelia sa nezaujímajú o spoločnosti, ktoré sa zameriavajú výlučne na zisk - má zmysel mať účel."
Podiel na tom, že spoločnosti dosiahli priaznivé skóre v indexe Purpose Power Index™, malo niekoľko prvkov, medzi ktoré patrí aj to, že majú vyšší zmysel, ktorý je väčší než zarábanie peňazí, zameriava sa na zlepšenie života ľudí a ich komunít, mení svet k lepšiemu a robí správnu vec pre spoločnosť ako celok.
"Za značky s najsilnejším účelom sa považujú také, ktoré konali podľa svojich zámerov - a to vo všetkých oblastiach, od toho ako odmeňujú svojich zamestnancov až po správanie sa v spoločnosti - a nielen o tom hovoria," povedal Scott Goodson, generálny riaditeľ spoločnosti StrawberryFrog. "Tieto značky sú tiež zapálené pre spoločnosť a zúčastňujú sa na spoločenských hnutiach."
Medzi ďalšie spoločnosti na čele zoznamu spolu s Mary Kay patria: The North Face, Kellogg Company, Unilever, UPS, Etsy, Disney, Microsoft, IBM, Netflix, Canon, Chick-fil-A, Amazon a Tesla.
Podľa Kylie Wright-Fordovej, výkonnej riaditeľky spoločnosti The RepTrak Company, "spoločnosti, ktoré autenticky aktivujú účel vo všetkom, čo robia a hovoria, tak získajú odmenu v podobe silnejšej reputácie". Podľa Kylie Wright-Fordovej, výkonnej riaditeľky spoločnosti The RepTrak Company, "spoločnosti, ktorých výhody sú vierohodne účelné, sa prejavia vo zvýšenej podpore správania medzi zainteresovanými stranami vrátane zámeru nakupovať, ochoty pracovať a potenciálu investovať".
Zahrnutie do indexu Purpose Power Index™ je pre spoločnosť Mary Kay Inc. najnovšou poctou v oblasti jej záväzku k zodpovednému podnikaniu. Nedávno bol David Holl, generálny riaditeľ spoločnosti Mary Kay, spoločnosťou RepTrak® - Reputation Institute zaradený medzi 10 generálnych riaditeľov s najlepšou reputáciou na svete a spoločnosť Mary Kay obsadila 42. miesto v rebríčku Global Workplace 100 za rok 2019, ktorý vydala organizácia Reputation Institute.
O spoločnosti Mary Kay
Originálna žena boriaca mýty, Mary Kay Ashová, založila svoju kozmetickú firmu pred viac ako 56 rokmi s tromi cieľmi: ponúknuť ženám skvelé príležitosti, ponúkať neodolateľné produkty a urobiť zo sveta lepšie miesto pre život. Z tohto sna nakoniec vznikla nadnárodná spoločnosť s obratom niekoľko miliárd dolárov, ktorá má milióny nezávislých predajcov v takmer 40 krajinách sveta. Firma Mary Kay sa snaží venovať výskumu na poli kozmetiky a vyrába špičkové produkty pre starostlivosť o pokožku, kozmetiku na farbenie vlasov, doplnky stravy a vône. Mary Kay sa zaviazala posilňovať postavenie žien a ich rodín prostredníctvom partnerstiev s organizáciami z celého sveta, so zameraním na podporu výskumu rakoviny, ochranu obetí domáceho násilia, skrášlenie našich spoločenstiev a povzbudzovanie detí, aby sledovali svoje sny. Pôvodná vízia pani Mary Kay Ashovej - "postupne zlepšovať jeden rúž denne" tak aj naďalej platí. Viac sa dozviete na MaryKay.com.
Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/
Kontakty
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com
Zdroj: Mary Kay
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.