OTS: Spoločnosť Mary Kay sa zaradila medzi top značky v rebríčku Purpose ...

TASR, 16. septembra 2020 11:23

Spoločnosť Mary Kay sa zaradila medzi top značky v rebríčku Purpose Power Index™ sily

Štúdia, ktorú uskutočnili organizácie Reputation Institute a StrawberryFrog merala, ako spotrebitelia skutočne cítia a myslia o účele značky

DALLAS 16. septembra --(TASR/OTS/BUSINESS WIRE)-- Purpose Power Index™, štúdia uskutočnená organizáciami Reputation Institute a StrawberryFrog o tom, ako zákazníci vnímajú a čo si v skutočnosti myslia a o účele značky, zaradila spoločnosť Mary Kay medzi najsilnejšie značky v krajine, ktoré majú účel. Štúdia, ktorá zhromaždila viac ako 17 500 hodnotení od viac ako 5 700 jedinečných respondentov, sa zamerala na ukázanie toho, ktoré spoločnosti najviac napĺňajú svoje poslanie v očiach amerických spotrebiteľov.

"Od samého začiatku bola značka Mary Kay vytvorená s účelom," uviedla Julia Simon, hlavná právna riaditeľka a vedúca oddelenia pre rozmanitosť spoločnosti Mary Kay Inc. "Preto sme sa nikdy nevzdialili od nášho úsilia posilniť postavenie žien a udržateľnosť vo výskume rakoviny a boji za ukončenie rodovo podmieneného násilia voči ženám a dievčatám. Výskum ukazuje, že dnešní spotrebitelia sa nezaujímajú o spoločnosti, ktoré sa zameriavajú výlučne na zisk - má zmysel mať účel."

Podiel na tom, že spoločnosti dosiahli priaznivé skóre v indexe Purpose Power Index™, malo niekoľko prvkov, medzi ktoré patrí aj to, že majú vyšší zmysel, ktorý je väčší než zarábanie peňazí, zameriava sa na zlepšenie života ľudí a ich komunít, mení svet k lepšiemu a robí správnu vec pre spoločnosť ako celok.

"Za značky s najsilnejším účelom sa považujú také, ktoré konali podľa svojich zámerov - a to vo všetkých oblastiach, od toho ako odmeňujú svojich zamestnancov až po správanie sa v spoločnosti - a nielen o tom hovoria," povedal Scott Goodson, generálny riaditeľ spoločnosti StrawberryFrog. "Tieto značky sú tiež zapálené pre spoločnosť a zúčastňujú sa na spoločenských hnutiach."

Medzi ďalšie spoločnosti na čele zoznamu spolu s Mary Kay patria: The North Face, Kellogg Company, Unilever, UPS, Etsy, Disney, Microsoft, IBM, Netflix, Canon, Chick-fil-A, Amazon a Tesla.

Podľa Kylie Wright-Fordovej, výkonnej riaditeľky spoločnosti The RepTrak Company, "spoločnosti, ktoré autenticky aktivujú účel vo všetkom, čo robia a hovoria, tak získajú odmenu v podobe silnejšej reputácie". Podľa Kylie Wright-Fordovej, výkonnej riaditeľky spoločnosti The RepTrak Company, "spoločnosti, ktorých výhody sú vierohodne účelné, sa prejavia vo zvýšenej podpore správania medzi zainteresovanými stranami vrátane zámeru nakupovať, ochoty pracovať a potenciálu investovať".

Zahrnutie do indexu Purpose Power Index™ je pre spoločnosť Mary Kay Inc. najnovšou poctou v oblasti jej záväzku k zodpovednému podnikaniu. Nedávno bol David Holl, generálny riaditeľ spoločnosti Mary Kay, spoločnosťou RepTrak® - Reputation Institute zaradený medzi 10 generálnych riaditeľov s najlepšou reputáciou na svete a spoločnosť Mary Kay obsadila 42. miesto v rebríčku Global Workplace 100 za rok 2019, ktorý vydala organizácia Reputation Institute.

O spoločnosti Mary Kay

Originálna žena boriaca mýty, Mary Kay Ashová, založila svoju kozmetickú firmu pred viac ako 56 rokmi s tromi cieľmi: ponúknuť ženám skvelé príležitosti, ponúkať neodolateľné produkty a urobiť zo sveta lepšie miesto pre život. Z tohto sna nakoniec vznikla nadnárodná spoločnosť s obratom niekoľko miliárd dolárov, ktorá má milióny nezávislých predajcov v takmer 40 krajinách sveta. Firma Mary Kay sa snaží venovať výskumu na poli kozmetiky a vyrába špičkové produkty pre starostlivosť o pokožku, kozmetiku na farbenie vlasov, doplnky stravy a vône. Mary Kay sa zaviazala posilňovať postavenie žien a ich rodín prostredníctvom partnerstiev s organizáciami z celého sveta, so zameraním na podporu výskumu rakoviny, ochranu obetí domáceho násilia, skrášlenie našich spoločenstiev a povzbudzovanie detí, aby sledovali svoje sny. Pôvodná vízia pani Mary Kay Ashovej - "postupne zlepšovať jeden rúž denne" tak aj naďalej platí. Viac sa dozviete na MaryKay.com.

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/

Kontakty

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 or media@mkcorp.com

Zdroj: Mary Kay

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring