Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 1. júla 2020 11:35
OTS: Spoločnosť FarEye sa spojila so spoločnosťou Blue Yonder s cieľom umožniť zlepšenie vykonávania logistiky, spolupráce a viditeľnosti
Londýn / Singapur 1. júla (TASR-OTS)(PRNewswire) - Spoločnosť FarEye, popredná prediktívna logistická platforma SaaS, ktorej cieľom je predpovedať, plánovať, riadiť a optimalizovať dodávateľské reťazce, oznámila partnerstvo so spoločnosťou Blue Yonder, popredným poskytovateľom platformy na plnenie digitálnych požiadaviek.
Partnerstvo posilní globálne podniky, aby podporovali bezproblémovú interoperabilitu medzi starou infraštruktúrou a modernými dodávateľskými reťazcami a logistickými nástrojmi. Spoločné schopnosti obidvoch organizácií prinesú prediktívne zviditeľnenie dodávateľských reťazcov v reálnom čase v rámci výroby, maloobchodnej distribúcie, logistiky a elektronického obchodu.
K spoločnému riešeniu sa dostanete prostredníctvom platformy LuminateTM od spoločnosti Blue Yonder. Platforma Luminate, využívajúca technológiu Microsoft Azure, kombinuje bohaté interné a externé údaje z aktív celého digitálneho dodávateľského reťazca zákazníka a umožňuje tak inteligentnejšie a realistickejšie obchodné rozhodnutia na báze umelej inteligencie (AI) a strojového učenia (ML).
Platforma viditeľnosti spoločnosti FarEye, knižnica nosičov a dynamické riešenie smerovania na poslednú míľu sú základom platformy Luminate Platform spoločnosti Blue Yonder a schopností riadenia dopravy. Cieľom je, aby poskytovali najlepšie riešenia vo svojej triede pre komplexné logistické výzvy. Spoločne toto riešenie pomôže spoločnostiam zvíťaziť v tejto dobe zameranej na zákazníka, čo umožní výnimočné zážitky z doručovania a efektívny pohyb tovaru pre segmenty B2C aj B2B.
„Celosvetovo približne 30 % výdavkov na logistiku predstavujú riešenia neefektívnych úkonov, čím sa vytvára príležitosť na úsporu 1 000 miliárd USD. Spoločnosti FarEye a Blue Yonder sa snažia tento trh zachytiť spoločnou ponukou, čím sa odstráni „čierna diera“ v logistike dodávok a bude poskytnutá výnimočnú skúsenosť zákazníkom v poslednej míli,“ hovorí Kushal Nahata, generálny riaditeľ spoločnosti FarEye.
O spoločnosti FarEye
FarEye je logistická platforma SaaS pre vykonávanie a predikciu viditeľnosti v rámci logistiky. Podnikom umožňuje organizovať, sledovať a optimalizovať ich logistické operácie. Spoločnosť FarEye bola viac ako 12-krát spomenutá spoločnosťou Gartner. Spoločnosť umožňuje viac ako 150 podnikom vo viac ako 20 krajinách, aby v tejto zákaznícky orientovanej ére zvíťazili s mimoriadnymi skúsenosťami s dodávkami a efektívnym pohybom tovaru pre segmenty B2C aj B2B.
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1198239/FarEye_Logo.jpg
Kontakt: Sonali Chakravorty,Sonali.chakravorty@kaizzencomm.com,+91-9911813131
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.