OTS: Spoločnosť Dole oznámila svoje sľuby a prináša vzájomne závislú prosperi...

TASR, 1. júla 2020 10:26

30. júna 2020 07:00 UTC

Spoločnosť Dole oznámila svoje sľuby a prináša vzájomne závislú prosperitu ľuďom a planéte

Spoločnosť Dole chce sprístupniť výživné potraviny pre 1 miliardu ľudí a do roku 2025 sa posunúť smerom k nulovej strate na ovocí, nulovému plastovému baleniu na báze fosílnych palív a k čistým nulovým emisiám uhlíka do roku 2030

SINGAPUR--(BUSINESS WIRE)(TASR-OTS)-- Dole Packaged Foods a Dole Asia Fresh, divízie spoločnosti Dole Asia Holdings Pte. Ltd. dnes oznámili sľub s názvom „Dole Promise“, ktorého cieľom je zlepšiť prístup k trvalo udržateľnej výžive, znížiť plytvanie potravinami, znížiť množstvo plastov v obaloch a emisiách uhlíka a zvýšiť hodnotu pre zúčastnené strany vrátane poľnohospodárov a akcionárov.

Táto tlačová správa obsahuje multimediálny obsah. Zobraziť plnú verziu tu: https://www.businesswire.com/news/home/20200630005347/en/

Sľub spoločnosti Dole inšpirované japonskou filozofiou Sampo Yoshi. (Grafika: Business Wire)

„Sľub Dole Promise odráža uznanie, že „business as usual“ je neprijateľný vzhľadom na hroziacu potravinovú krízu a rastúce očakávania budúcej generácie,“ uviedol Pier Luigi Sigismondi, prezident spoločnosti Dole Packaged Foods. „Dopad globálnej pandémie COVID-19 môže do konca tohto roka dotlačiť ďalších 265 miliónov ľudí k hladovaniu1, čo je dvojnásobok v porovnaní s minulým rokom. Zároveň sa musia stále riešiť výzvy súvisiace so zmenou klímy, plytvaním z zdrojov a klesajúcimi prírodnými zdrojmi. Sme presvedčení, že je čas na zmenu a prijímame opatrenia, v ktorých môžeme byť najefektívnejší - a to v rámci nášho vlastného podnikania. “

Sľub vychádza z ducha „Sampo Yoshi“, japonskej filozofie 18. storočia, ktorá vníma prosperitu spoločnosti a podnikania ako vzájomne závislú a zaisťuje, že podnikanie je prospešné pre predávajúceho, kupujúceho a komunitu.

„Koncept trojitého víťazstva „Sampo Yoshi“ je súčasťou japonskej kultúry po stáročia a teraz je kľúčovou súčasťou sľubu Dole Promise, keďže hráme rolu pri obnovovaní rovnováhy vo svete zdvojnásobením našej misie dať zdravie planéty do centra všetkého, čo robíme,“ povedal Richard Toman, prezident divízie Dole Asia Fresh. "Sľub znie tak, že sa spoločnosť Dole bude snažiť robiť veci inak a spojí sily s tými, ktorí sú rovnako zaviazaní priniesť späť dobro Zeme."

Sľub Dole zahŕňa túto filozofiu:

Lepšie pre ľudí:

• Prístup k udržateľnej výžive pre 1 miliardu ľudí do roku 2025

• Do roku 2025 prejdeme k nulovému spracovanému cukru vo všetkých výrobkoch spoločnosti Dole

Lepšie pre planétu:

• Do roku 2025 dospejeme k nulovým stratám z ovocia pri prevozne z fariem na trhy

• Do roku 2025 sa posunieme smerom k nulovým plastovým obalom na báze fosílnych palív

• Zameriame sa na nulové emisie uhlíka v činnostiach spoločnosti Dole do roku 2030

Lepšie pre všetky zúčastnené strany:

• Spoločnosť Dole bude mať naďalej pozitívny vplyv na všetkých poľnohospodárov, komunity a ľudí pracujúcich pre Dole - prostredníctvom svojho záväzku rovnakých príležitostí, životných miezd a neustále sa zvyšujúcej úrovne bezpečnosti, výživy a pohody. Spoločnosť sa tiež snaží presadzovať ľudské práva v rámci priamych operácií a dodávateľských reťazcov budovaním kultúry transparentnosti a zodpovednosti. Cieľom spoločnosti je aj 50 % zvýšenie hodnoty jej podnikania do roku 2025.

Narastajúci problém potravinovej nerovnosti, ktorý existoval pred pandémiou, teraz dosiahol krízové rozmery a je potrebné kolektívne úsilie na jeho riešenie. Rolu bude zohrávať záväzok spoločnosti Dole zlepšiť prístup k trvalo udržateľnej výžive spolu so snahou odstrániť plytvanie potravinami.

"Našim sľubom nie je len zlepšenie nášho dnešného sveta," uviedol Sigismondi. „Máme zodpovednosť za budúce generácie, musíme sa usilovať o spravodlivejšiu a udržateľnejšiu budúcnosť.“

Úvodné video „Vážení vodcovia sveta“, dáva dnešnej mládeži obavy o budúcnosť ich generácie, ak sa niečo nezmení.

„Budúca generácia správne pochybuje o tom, prečo sme problémy s klimatickými zmenami tak dlho nechali stáť. Existujú medzigeneračné následky. Preto zvyšujeme svoje úsilie v kľúčových oblastiach, ako je znižovanie emisií uhlíka a práca na odstraňovaní plastových obalov z nášho dodávateľského reťazca. Náš sľub stavia srdce planéty a ľudí do centra všetkého, čo robíme,“ dodal Sigismondi.

Zvýšenie hodnotového reťazca medzi koncovými bodmi

Riešenie mnohých nedostatkov v prístupe k správnej výžive a znižovaniu množstva odpadu nie je možné robiť samostatne. Spoločnosť Dole je partnerom so spoločnosťou Solidaridad. Je to medzinárodná organizácia s viac ako 50-ročnými skúsenosťami vo vytváraní spravodlivých a udržateľných dodávateľských reťazcov od výrobcu po spotrebiteľa na piatich kontinentoch. Vyvíjajú inovatívne riešenia pre zdravé a udržateľné potravinové systémy, ktoré zabezpečujú, aby poľnohospodári a pracovníci mali príjem na život, rozhodovanie o vlastnom osude a mohli produkovať v rovnováhe s prírodou. Dole tiež získava pomoc Fóra pre budúcnosť (Forum for the Future), organizácie, ktorá spolupracuje s podnikmi, vládami a občianskou spoločnosťou s cieľom urýchliť posun smerom k udržateľnej budúcnosti. Inštitút budúcej výživy (Future Food Institute) je centrom excelentnosti pre potravinovú inteligenciu a ekosystém inovácií potravín a Rocana je spoločnosť rizikového kapitálu zameraná na čistú a funkčnú výživu.

Neskôr v tomto roku spoločnosť Dole spúšťa investičný fond Sunshine for All™ na podporu ďalších strategických partnerstiev a strategických investícií v týchto oblastiach po celom svete. Ročný fond vo výške 2 milióny USD bude spolupracovať s inovátormi, začínajúcimi podnikmi a progresívnymi partnermi, aby pomohol splniť prísľub Dole v kľúčových oblastiach, ako sú výživové výrobky, významnosť, poradenstvo a implementácia zásadných postupov s cieľom pomôcť dosiahnuť stanovené ciele.

Navyše, spoločnosť Dole prináša tieto záväzky na svoje firemné steny, so zamestnaneckými programami, ktoré vzdelávajú a povzbudzujú všetkých zamestnancov Dole, aby žili v súlade so sľubom „Dole Promise“.

Ak chcete zobraziť všetky podrobnosti o sľube Dole Promise a investičnom fonde Sunshine for All, navštívte stránku sunshineforall.com a stiahnite si vizualizáciu sľubu Dole Promise.

Dole Asia Holdings Pte. Ltd.

Dole Asia Holdings Pte. Ltd. je svetovým lídrom a inovátorom vo výrobe a marketingu vysoko kvalitného baleného ovocia a zdravých pochutín. Dole Asia Holdings je tiež jedným z najväčších producentov a obchodníkov s čerstvým ovocím a zeleninou v Ázii. Pre viac informácií navštívte stránku dolesunshine.com alebo doleintlcsr.com. Sľuby Dole sú vytvorené skupinou spoločností Dole Asia Holdings a vzťahujú sa na ich výrobky, ktoré nájdete na sunshineforall.com

1 https://www.mercycorps.org/blog/quick-facts-global-hunger#global-hunger

Zobraziť zdrojovú verziu na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200630005347/en/

Kontakty

MEDIA CONTACT:

Brittney Theriault

btheriault@golin.com

Zdroj: Dole Packaged Foods

Multimédiá

Fotografia

Sľub spoločnosti Dole inšpirované japonskou filozofiou Sampo Yoshi. (Grafika: Business Wire)

Logo

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring