OTS: SodaStream odhaľuje svoj prvopaprílový žart s Paris Hilton...

TASR, 3. apríla 2017 10:35

OTS: SodaStream odhaľuje svoj prvopaprílový žart s Paris Hilton. Najväčšia svetová značka perlivej vody spúšťa "NanoDrop" (nanokvapku) na podporu konzumácie vody z vodovodu a značky SodaStream kvôli zdravej hydratácii namiesto plastových fliaš a znečistenia, ktoré spôsobujú

Airport City, Izrael 3. apríla (TASR-OTS) (PRNewswire) - Spoločnosť SodaStream International Ltd. (NASDAQ:SODA), špičková svetová perlivá voda, dnes oznámila, že bola značkou v pozadí kampane NanoDrop; novej prvoaprílovej marketingovej kampane, v ktorej sa objavili tie najzvučnejšie mená z televízie a médií spolu s legendárnou Paris Hilton. Kampaň upozorňuje na environmentálnu pohromu, s ktorou bojuje naša planéta kvôli znečisteniu pochádzajúcemu z používania jednorazových plastových fliaš.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/485070/SodaStream_Paris_Hilton.jpg

Video nájdete tu: www.nanodrop.org

Kampaň NanoDrop od spoločnosti SodaStream sa vyznačuje vtipným video obsahom s Paris Hilton, ktorá v ňom po prvýkrát predstavuje najnovší vynález svojho „Inštitútu riešení znečistenia plastmi" (PHIPPS): NanoDrop, vysokokondenzovanú perlivú vodu. V tomto videu Paris Hilton popisuje ako ju vnímanie škodlivých vplyvov znečistenia z plastového odpadu motivovalo ku kampani využívajúcej svoj vplyv. Video vysvetľuje ako Paris Hilton a jej tím vedcov v inštitúte PHIPPS vytvorili nový druh vody, ktorý 5000-krát viac zavodní ľudský organizmus ako bežná voda. Paris Hilton hovorí, že len jedna kvapka vody NanoDrop stačí na to, aby vám udržala zdravú hladinu hydratácie organizmu a nie je potrebné nosiť so sebou ťažké plastové fľaše, ktoré znečisťujú planétu. Každá kvapka vody sa rovná jednému poháru vody, takže jej pravidelné užívanie by mohlo znížiť spotrebu plastových fliaš na jedného človek ročne až o 1 500 fliaš.

Následné video umiestnené na oficiálnej webovej stránke NanoDrop odhalí počiatočný vtip a vysvetlí, že  „malá" chyba v prepočtoch spôsobila problémy s hydratáciou. Paris Hilton prezradí vtip, keď vysvetľuje, že v skutočnosti je SodaStream skvelý spôsob dosiahnutia zdravej hydratácie bez nutnosti vytvárať škodlivý odpad z plastových fliaš a nepohodlného nosenia ťažkých fliaš s vodou. 

Spoločnosť SodaStream si vybrala Paris Hitlon ako podnikateľku prichádzajúcu s novou značkou, ktorá bude dokonalou ambasádorkou kampane. Fanúšička značky SodaStream, Paris Hilton, uviedla: „Práca na tejto kampani ma skutočne bavila, pretože prichádza s dôležitým odkazom zábavným spôsobom, ktorý každého podnecuje, aby volil lepšie možnosti v živote a podporuje zdravší a udržateľný životný štýl." Ďalej dodáva: „Rada prijímam nové spôsoby, ktoré vedú k poslneniu zdravia a k zvýšenej hydratácii. Uvedomujem si tiež, že je podstatné zaistiť si každý deň nevyhnutný príjem vody, ale nosiť so sebou plastové fľaše nie je nutné, keď máme takú skvelú náhradu ako je SodaStream."

Kampaň produkovala kreatívna agentúra Allenby Concept House a videá režíroval Ohav Flantz. Krátko pred prvým aprílom bola spustená webová a facebooková stránka NanoDrop kvôli posilneniu vierohodnosti celého provaprílového žartu. Na týchto platformách sa objavili informácie o fiktívnej spoločnosti a podrobné informácie o produkte, ktorý čoskoro príde na trh, ale prepojenie so značkou SodaStream odhalené nebolo. Vierohodnosť fantazijného produktu ešte posilnil profesor Ron Naaman z Weizmannovho vedeckého inštitútu a odborník v oblasti molekulárnej elektroniky, keď produktu NanoDrop vyjadril svoju podporu. Profesor Naaman potvrdil výsledky výskumu ako aj revolučný produkt sám, keď povedal: „Môže ísť o dôležitý skok vpred v oblasti nanotechnológií."

„Konzumácia vody z vodovodu a používanie výrobníkov sódy od SodaStream predstavuje jednoduchý a ekonomický spôsob hydratácie, ktorý nezaťažuje ľudí nosením ťažkých fliaš domov a zaťažovaním planéty plastami," povedal Matti Yahav, viceprezident globálneho marketingu v spoločnosti SodaStream International. „Využili sme prítomnosť Paris Hilton a dráždivú kampaň, aby sme upozornili na tento problém zábavným a vtipným spôsobom. Milióny ľudí pije na celom svete perlivú vodu značky SodaStream a dúfame, že sa k nám milióny pripoja a pomôžu zachraňovať planétu od plastových fliaš."

O spoločnosti SodaStream

SodaStream je svetovou jednotkou na trhu perlivých vôd a popredným výrobcom a distribútorom výrobníkov sódy Sparkling Water Makers. Umožňujeme spotrebiteľom jednoducho transformovať bežnú vodu z vodovodu na perlivú vodu a ochutenú perlivú vodu v priebehu pár sekúnd. SodaStream premieňa každodenné pitie vody na zábavný a vzrušujúci zážitok a pomáha svojim zákazníkom piť adekvátne množstvá perlivej vody. Výrobníky sódy ponúkajú odlišné riešenia tým, ktorí sú zvyknutí piť sýtené nápoje z plastových fliaš alebo plechoviek. Tieto produkty podporujú zdravie a pohodu, sú priateľské voči životnému prostrediu, sú finančné nenáročné, sú prispôsobiteľné a zábavné na konzumáciu. Nájdeme ich vo viac ako 80 000 maloobchodoch v 45 krajinách. Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, ako značka SodaStream robí z vody zábavu a sledovať značku SodaStream, kliknite na Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram a YouTube a navštívte: www.sodastream.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/439972/SodaStream_International_Logo .jpg

Kontakt:

Stephanie Goldman

tel: 212-601-9341

mail: sgoldman@ppmgcorp.com

Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring