OTS: Skúsenosti prekonávajúce očakávania: Hisense si ...

TASR, 15. marca 2023 9:18

OTS: Skúsenosti prekonávajúce očakávania: Hisense si pripomína tretí rok spolupráce s Paris Saint-Germain

Povedomie o značke Hisense vo Francúzsku sa od začiatku partnerstva zvýšila o 8 percentuálnych bodov.

ČCHING-TAO, 15. marca (TASR/OTS) - /PRNewswire/ - Hisense, popredná svetová značka domácich spotrebičov a spotrebnej elektroniky, a Paris Saint-Germain nedávno oslávili tretí rok spolupráce novou reklamou.

V reklame, ktorá predstavuje najnovší ULED a laserový televízor a inteligentnú chladničku Hisense, účinkujú Marco Verratti, Nuno Mendes a Fabio Ruiz a po druhýkrát sa v nej vracia kapitán víťaza majstrovstiev sveta Lionel Messi, ktorého minuloročný reklamný spot sa stretol s mimoriadne pozitívnym ohlasom.

Tri roky partnerstva a návrat niektorých z najlepších hráčov Paris Saint-Germain do reklamného spotu Hisense odrážajú uznanie a podporu klubu Hisense a pomáhajú dokázať, že značka Hisense je rešpektovaná a cenená na celom svete.

Hisense a Paris Saint-Germain sľubujú, že s nimi prekonáte svoje očakávania

Obsah reklamy posilňuje hlavnú tému tohtoročného partnerstva spoločností Hisense a Paris Saint-Germain: Prekonajte svoje očakávania. Cieľom tohto sloganu je ukázať spotrebiteľom a fanúšikom, ako produkty a technológie spoločnosti Hisense a hviezdny futbalový tím Paris Saint-Germain prekonávajú vaše očakávania.

V klipe sa Marco Verratti, Fabian Ruiz a Nuno Mendes prenesú na ihrisko po tom, čo sa stanú svedkami zručností mladých futbalistov hrajúcich zápas prostredníctvom technológie športového režimu vo svojich televízoroch Hisense. Keď sa zápas vyostrí, Lionel Messi zachráni zápas a prinesie mladým hráčom a hviezdam Paris Saint-Germain zážitok, ktorý prekoná ich očakávania.

Spoločnosť Hisense uvádza túto reklamu na základe úspešného pôsobenia v zahraničí v minulom roku. Nová analýza poprednej spoločnosti Ipsos, ktorá sa zaoberá prieskumom trhu, zistila, že povedomie o značke Hisense vo Francúzsku od podpísania partnerstva s parížskym futbalovým klubom vzrástlo o 8 percentuálnych bodov a od roku 2020 sa každoročne zvyšuje.

Spoločnosti Hisense a Paris Saint-Germain zrealizovali množstvo spoločných projektov v rámci vzrušujúceho trojročného partnerstva, od nových LED displejov v okolí Parc des Princes až po charitatívne projekty, ako napríklad darovanie inteligentného vybavenia na zlepšenie digitálneho tréningu pre dospievajúcich v núdzi prostredníctvom Nadačného fondu Paris Saint-Germain.

Keďže spoločnosť Hisense pokračuje v posúvaní bariér v oblasti zobrazovacích technológií a v rozširovaní svojho medzinárodného rastu, tento míľnik s Paris Saint-Germain je dôkazom jej odhodlania budovať silné a udržateľné vzťahy so spotrebiteľmi na celom svete.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2018408/image_1.jpg

Video – https://www.youtube.com/watch?v=j-ifYe513ng

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/3919654/Hisense_Logo.jpg

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring