OTS: Sieť hotelov Hilton Worldwide zavŕšila rekordný rok rastu

TASR, 22. januára 2016 14:44

Sieť hotelov Hilton Worldwide zavŕšila rekordný rok rastu vstupom do stej krajiny

Najväčší celosvetový hotelový reťazec otvoril v roku 2015 takmer jeden hotel denne a udržiava si vedúce postavenie v odvetví.

McLean 22. januára (TASR/OTS/BUSINESS WIRE) - Sieť hotelov Hilton Worldwide (NYSE: HLT) už pôsobí v stovke krajín a území po celom svete po tom, ako vyvesila svoju vlajku na hoteli Hilton N’Djamena v Čade.

Multimediálna inteligentná tlačová správa. Úplné znenie tlačovej správy si môžete prečítať tu: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

Strategický dôraz spoločnosti na organický rast vedený dvanástimi jasne definovanými poprednými značkami na trhu v roku 2015 viedol k tomu, že spoločnosť Hilton Worldwide zostala najväčšou a najrýchlejšie rastúcou spoločnosťou v hotelovom priemysle s celosvetovou pôsobnosťou. Medzi ďalšie úspechy patrí:

- Rekordných vyše 100 000 izieb bolo schválených do výstavby, čím sa potvrdilo vedúce postavenie spoločnosti v odvetví s 275 000 izbami rozmiestnenými po celom svete*, polovica ktorých je vo výstavbe. Tento počet predstavuje 20 % zo všetkých izieb, ktoré sú vo výstavbe po celom svete;

- K tomu treba pripočítať vyše 50 000 izieb v hrubom a vyše 43 000 izieb v čistom, čo predstavuje 6,6 percentný rast v priamo riadenom a franšízovom segmente;

- 14.500 izieb bolo prevedených od konkurenčných značiek a nezávislých hotelov, čo predstavuje takmer 30 % zo všetkých nových otvorení v roku 2015.

V minulom roku spoločnosť Hilton Worldwide tiež:

- vytvorila odhadovaných 20 000 nových hotelových pracovných miest v dôsledku rozšírenia svojho portfólia o spravovaný a franšízový majetok; a

- privítala viac ako 140 miliónov návštevníkov vo vyše 4 600 vlastných, spravovaných alebo franšízových hoteloch a v prechodne využívaných nehnuteľnostiach, ktoré má vo svojom portfóliu.

Od roku 2007 sa hotelová sieť Hilton Worldwide rozrástla o vyše 50 percent a úspešne uviedla tri nové značky, ktoré majú spolu takmer 60 000 izieb, a to buď už otvorených alebo v rôznych fázach výstavby, čo posilňuje rast spoločnosti. Pre zaistenie ešte väčších možností výberu pre hostí a vlastníkov spoločnosť Hilton Worldwide koncom mesiaca predstaví značku strednej triedy, ktorá významne prispeje k rastu spoločnosti.

„Vstup do našej stej krajiny je svedectvom o sile našich značiek, ktoré aj naďalej udržiavajú sieť Hilton na pozícii najrýchlejšie rastúcej hotelovej spoločnosti na svete s rekordným počtom izieb,“ povedal prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Hilton Worldwide Christopher J. Nassetta. „Snažíme sa byť prvou voľbou pre našich vlastníkov v zabezpečení najlepších výnosov, pre našich hostí ponukou presvedčivých značiek pre všetky cestovné potreby a pre členov nášho tímu vytváraním skvelého miesto pre prácu.“

Najdôležitejšie udalosti v regiónoch v roku 2015

- Ameriky: Bol to rekordný rok pre najväčší trh spoločnosti Hilton Worldwide, keď spoločnosť podpísala rekordných vyše 500 súhlasov s výstavbou, čo predstavuje viac ako jeden súhlas denne a celkový počet 65.000 izieb. Spoločnosť vstúpila na nové trhy v Latinskej Amerike a Karibiku (kde má teraz otvorených 100 hotelov) vrátane Aruby, Bolívie a Guatemaly.

- Európa, Stredný východ a Afrika: V roku 2015 spoločnosť Hilton Worldwide otvorila v Európe viac ako 7.000 izieb. Bol to tiež pamätný rok pre príchod do krajín ako Botswana a Arménsko.

- Ázia a Tichomorie: Spoločnosť Hilton Worldwide otvorila v tomto regióne za tri roky viac ako 5 000 izieb. Bol zaznamenaný významný nárast v cenových kategóriách od luxusných po obmedzené služby so vstupom na trh v niekoľkých krajinách pod značkami Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton a Hilton Hotels & Resorts.

Najdôležitejšie udalosti roku 2015 v oblasti značiek Luxury & Lifestyle

- Conrad Hotels & Resorts: Značka má celkom 23 otvorených a prevádzkovaných hotelov, čo pridalo viac ako 900 izieb k vyše 6.000 rozostavaným izbám, medzi ktoré patrí 300-izbový hotel Conrad Shenzhen, 135-izbový hotel Conrad San Luis Potosi a 287-izbový hotel Conrad Chicago. Spoločnosť Conrad tiež uzatvorila tri nové obchody vo Veľkej Číne, čím k svojim 11 hotelom pridala v krajine ďalších päť hotelov.

- Waldorf Astoria Hotels & Resorts: Značka má vo svojom portfóliu 25 otvorených a prevádzkovaných hotelov a vyše 2 000 izieb. Tiež začala výstavbu 170-izbového hotela Waldorf Astoria Beverly Hills, ktorý sa nachádza vedľa kultového hotela Beverly Hilton.

- Canopy by Hilton: Najnovšia značka spoločnosti, ktorá bola uvedená na trh v roku 2014, disponuje 28 hotelmi alebo podpísanými vyhláseniami o zámere. Prvý hotel by sa mal otvoriť v Reykjavíku na Islande v druhom štvrťroku roku 2016.

Kompletné služby

- Hilton Hotels & Resorts: S vyše 55 000 izbami má značka Hilton Hotels & Resorts najväčšie portfólio hotelových zariadení vyššej úrovne na svete, z čoho dve tretiny sú vo výstavbe.

- Curio - A Collection by Hilton: Od svojho uvedenia na trh pred 18 mesiacmi sa značka rýchlo rozrástla na 84 hotelov a vyše 17 000 izieb už otvorených alebo v rôznych fázach výstavby vo viac ako 20 krajinách sveta.

- DoubleTree by Hilton: Otvorila 45 hotelov a chce pridať do svojho portfólia výstavby takmer 14 000 izieb, z ktorých takmer 80 percent sa nachádza mimo Severnej Ameriky.

Apartmány

- Embassy Suites by Hilton: Otvorila v roku 2015 osem nových hotelov a schválila výstavbu nových zariadení v Číne a Saudskej Arábii. Značka Embassy tiež oznámila expanziu na niekoľko cieľových trhov vrátane výstavby na ostrovoch Havaj a Svätý Krištof.

- Homewood Suites by Hilton: Je na dobrej ceste k získaniu svojho 400. hotela v roku 2016 a naďalej sa bude zameriavať na rozšírenie svojho pôsobenia v USA a na medzinárodných trhoch. Značka bola hodnotená v prieskume JD Power 2015 North America Hotel Guest Satisfaction Index StudySM ako najlepší hotel vyššej triedy pre dlhší pobyt (Top Upscale Extended-Stay) už šiesty rok po sebe.

- Home2 Suites by Hilton: Otvorila v roku 2015 28 nových zariadení a rok uzavrela s portfóliom takmer 300 hotelov a urýchlením výstavby medzníkového stého zariadenia do konca roku 2016. V roku 2015 spoločnosť vydala súhlas s výstavbou vyše 160 nehnuteľností. Špeciálne zameranie služieb

- Hampton by Hilton: Partnerstvo so skupinou Plateno Hotels Group umožňuje rýchlu expanziu značky do Číny, kde má teraz otvorený jeden hotel a v najbližších niekoľkých rokoch predpokladá otvorenie vyše 400 nových hotelov. Značka tiež prekonala hranicu 200 000 izieb a má rekordné portfólio s vyše 50 000 izbami.

- Hilton Garden Inn: V blízkej budúcnosti otvorí svoju stotisícu izbu a po uzavretí dvoch obchodov na Havaji bude spoločnosť v roku 2016 fungovať vo všetkých 50 štátoch.

Časovo vymedzené užívanie, tzv. timeshare

- Hilton Grand Vacations pokračovala vo svojom kapitálovom raste a do svojho portfólia pridala 315-izbový hotel Las Palmeras v Orlande na Floride a 220-izbový hotel Ocean 22 by Hilton Grand Vacation v Myrtle Beach v Južnej Karolíne.

Ocenený vernostný program

- Vernostný program Hilton HHonors v roku 2015 získal šesť miliónov nových členov, čo je všeobecne najvyšší počet za jeden rok. Dosiahol celkový počet 50 miliónov členov, ktorí zabezpečujú obsadenosť hotelov tejto značky na 52 %.

Inovatívny hosťovský zážitok

Sieť hotelov Hilton neustále vyvíja a pretvára hosťovské zážitky tým, že hosťom poskytuje viac flexibility pred, počas a po ich pobyte:

- Digitálnu registráciu, ktorá umožňuje hosťom registráciu a výber konkrétnej izby vo vyše 4 400 hoteloch po celom svete, od jej spustenia v júni 2014 hostia využili 8,5 milióna krát.

- Takmer 100 amerických zariadení si nainštalovalo tzv. digitálny kľúč, ktorý dáva častým hosťom možnosť obísť odbavovaciu prepážku hotela a ísť priamo do svojej izby vďaka aplikácii Hilton HHonors nainštalovanej v smartfóne; a

- Vyše 2,5 milióna klientov si v roku 2015 stiahlo aplikáciu Hilton Hhonors.

V roku 2015 sieť Hilton uzavrela partnerstvá s poprednými inovátormi:

- Partnerstvo so spoločnosťou Tesla prinieslo rozšírenie siete pre nabíjanie elektrických automobilov na 50 amerických hotelových zariadení a do konca roka 2016 sa do siete plánuje zapojiť až 100 hotelov.

- Partnerstvo so spoločnosťou Uber umožňuje hosťom nastaviť si automatické notifikácie na vyžiadanie odvozu do a z hotela a pozrieť si digitálneho sprievodcu najlepšími reštauráciami a nočným životom v mieste pobytu, o ktorých hlasujú užívatelia aplikácie Uber.

- Partnerstvo so spoločnosťou Amazon Locker ponúka hosťom a členom komunity bezpečné a pohodlné prostredie pre odosielanie a prijímanie balíkov.

Príspevky komunitám, v ktorých slúžime

- Otvorené dvere: Spoločnosť Hilton Worldwide oznámila záväzok do roku 2019 podchytiť milión mladých ľudí a už sa jej podarilo získať 400 000 mladých ľudí do učňovských programov a na školenia pre aktívne zapojenie sa na trhu práce a rozvoj životných zručností.

- Mesiac služby: Hotely Hilton Worldwide na celom svete sa spojili, aby sa zapojili do riešenia sociálnych, ekonomických a ekologických potrieb počas Mesiaca služby, ktorý sa koná každý rok v októbri. Dobrovoľníci spoločne uskutočnili 4.145 projektov, ktorým venovali 213.000 hodín v 92 krajinách sveta.

Navštívte 100.hilton.com pre viac informácií o pôsobení siete Hilton Worldwide vo svete a kliknite sem ak si chcete pozrieť členov tímu spoločnosti Hilton Worldwide, ktorí oslavujú vstup do stej krajiny.

* Vrátane schválených, ale ešte nepodpísaných izieb

Výhľadové vyhlásenia

Táto tlačová správa obsahuje výhľadové vyhlásenia v zmysle článku 27A Zákona o cenných papieroch z roku 1933 v znení neskorších predpisov a článku 21e Zákona o obchodovaní s cennými papiermi z roku 1934 v znení neskorších predpisov. Tieto vyhlásenia zahŕňajú, ale nie sú obmedzené na, vyhlásenia týkajúce sa očakávaní ohľadom výkonnosti podnikania spoločnosti Hilton, finančné výsledky, informácie o likvidite a kapitálových zdrojoch a iné nehistorické vyhlásenia vrátane vyhlásení v časti „Výhľad (Outlook)“ v tejto tlačovej správe. Tieto výhľadové vyhlásenia môžete identifikovať pomocou slov ako výhľad, verí, očakáva, potenciálny, pokračuje, môže, bude, mal by, mohol, hľadá, asi, projekty, predpovedá, plánuje, odhaduje, očakáva, alebo negatívnych foriem týchto slov alebo iných porovnateľných slov. Takéto výhľadové vyhlásenia podliehajú rôznym rizikám a neistotám vrátane, okrem iného, rizík spojených s daným odvetvím, makroekonomických faktorov, ktoré spoločnosť Hilton nemôže ovplyvniť, konkurencie pre hotelových hostí, riadiacich a franšízových dohôd a časovo vymedzeného užívania, rizík spojených so spoločným podnikaním s vlastníkmi hotelov tretích strán, významnými investíciami spoločnosti Hilton do vlastných a prenajatých nehnuteľností, efektívnosti systémov informačných technológií spoločnosti Hilton, rastu rezervačných kanálov mimo systému spoločnosti Hilton, rizík podnikania mimo územia Spojených štátov a dlhov spoločnosti Hilton. Ďalšie faktory, ktoré môžu spôsobiť, že výsledky spoločnosti Hilton sa budú líšiť od výsledkov uvedených v týchto výhľadových vyhláseniach, sú uvedené v časti nazvanej „Časť I-bod 1A. Rizikové faktory“ z výročnej správy na formulári 10-K za fiškálny rok končiaci 31. decembrom 2014 predloženej Komisii pre burzy a cenné papiere (SEC), pretože tieto faktory môžu byť aktualizované čas od času v periodických hláseniach spoločnosti Hilton na SEC, ktoré sú prístupné na internetových stránkach SEC na adrese www.sec.gov. Preto tam sú alebo tam budú dôležité faktory, ktoré môžu spôsobiť, že skutočné výsledky sa budú úplne líšiť od výsledkov uvedených v týchto výhľadových vyhláseniach. Tieto faktory by sa nemali považovať za úplné a mali by sa čítať spolu s ostatnými varovnými vyhláseniami, ktoré obsahuje táto tlačová správa a hlásenia spoločnosti Hilton na SEC. Spoločnosť nemá povinnosť verejne aktualizovať alebo revidovať výhľadové vyhlásenia, či už v dôsledku nových informácií, budúceho vývoja či inak, s výnimkou toho, čo vyžaduje zákon.

O spoločnosti Hilton Worldwide

Hilton Worldwide (NYSE: HLT) je poprednou spoločnosťou v oblasti hotelového priemyslu a disponuje ubytovacími kapacitami od luxusných hotelov a rezortov s kompletnými službami po apartmány určené na dlhšie pobyty a hotely so špeciálnym zameraním služieb. Už 97 rokov je spoločnosť Hilton Worldwide verná tradícii poskytnúť hosťom mimoriadny zážitok. Portfólio spoločnosti dvanástich prvotriednych svetových značiek sa skladá z viac než 4 600 spravovaných, franšízových, vlastných aj prenajatých hotelov a zariadení na časovo vymedzené užívanie s viac ako 758 000 izbami v 100 krajinách a územiach vrátane značiek Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Homewood Suites by Hilton, home2 Suites by Hilton a Hilton Grand Vacations. Spoločnosť prevádzkuje aj ocenený zákaznícky vernostný program Hilton HHonors®. Členovia Hilton HHonors, ktorí prostredníctvom spoločnosťou Hilton uprednostňovaných kanálov majú priamy prístup k výhodám vrátane bezplatnej Wi-Fi, ako aj k digitálnym zariadeniam, ktoré sú k dispozícii výhradne prostredníctvom špičkovej aplikácie Hilton HHonors, cez ktorú sa členovia HHonors môžu registrovať, vybrať si izbu a otvoriť ju pomocou digitálneho kľúča. Navštívte news.hiltonworldwide.com pre viac informácií a spojenie so spoločnosťou Hilton Worldwide  facebook.com/hiltonworldwidetwitter.com/hiltonworldwide~~V, youtube .com/hiltonworldwide, flickr.com/hiltonworldwidelinkedin.com/company/hilton-worldwide.

Zdrojový text nájdete na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

Kontakty Astrid Egerton-Vernon, Hilton Worldwide 1 703 883 5696 astrid.egerton-vernon@hilton.com

Zdroj: Hilton Worldwide

UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.

TASR/OTS svi

Všetko o agentúre
Spravodajský servis
Mobilné aplikácie
Videá
PR servis OTS
Fotografie
Audioservis
Archív a databázy
Monitoring