Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 10. marca 2014 16:41
OTS: RTVS: Vyhlásenie ankety OTO 2013 na Jednotke bolo v sobotu najsledovanejším prime-time programom, seriál Kolonáda si aj napriek silnej konkurencii udržal nadpriemernú sledovanosť
Bratislava 10. marca (TASR-OTS) - Posledné špeciálne vydanie zábavnej šou 5 proti 5 Extra, ktoré v piatok vysielala Jednotka naživo, zaznamenalo svoje maximum sledovanosti, keď si ho nenechalo ujsť 364.000 divákov (podiel na trhu 17,4 %).
Jednotka si počas celej soboty držala druhý najvyšší podiel sledovanosti 14,9 %, trhovou dvojkou bola aj v hlavnom vysielacom čase (podiel na trhu 20,2 %).
Svoju najvyššiu hodnotu od júna 2013 dosiahla relácia Taxík s Petrom Kočišom (podiel na trhu 17,1 %), magazín rád a inšpirácií na voľný čas Postav dom, zasaď strom zas zaznamenal najvyššiu hodnotu sledovanosti od apríla 2013 (podiel na trhu 15,5 %). Jednotka bola trhovým lídrom počas celého vysielania prenosu z vyhlásenia 14. ročníka ankety Osobnosť televíznej obrazovky, ktorý si pozrelo 555.000 divákov a dosiahol podiel na trhu 28,6 %.
Už tradične bola Jednotka najsledovanejšou televíziou v čase vysielania relácií O 5 minút 12 a Občan za dverami. Diskusiu O 5 minút 12 si pozrelo 192.000 divákov (podiel na trhu 15,6 %), Občan za dverami dosiahol sledovanosť 214.000 divákov (podiel na trhu 17 %).
Seriál Kolonáda aj napriek silnému konkurenčnému prostrediu obstál a dosiahol nadpriemerný staničný výkon. Včerajšiu časť si pozrelo 417.000 divákov (podiel na trhu 17,8 %).
Podľa generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku bez diváckej priazne stráca zmysel samotná anketa OTO, ale aj iný program RTVS. "Práve preto sa teším a ďakujem za túto priazeň a tiež za to, že si galaprogram OTO 2013 našiel viac divákov ako v minulosti. Je to ocenením nielen práce v RTVS, ale aj všetkých našich kolegov z ostatných televízií," dodal V. Mika.
Kontakt: Juraj Kadáš PR manažér Sekcia marketingu a komunikácie e-mail: juraj.kadas@rtvs.sk tel.: +421 2 60615593
UPOZORNENIE: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.
lt gl