Nahlásiť chybu v článku
Občas sa niekde objaví nejaká chybná informácia, preklep, či nesprávna interpretácia. Budeme radi, ak nás na túto chybu cez tento formulár upozorníte, aby sme ju mohli čo najskôr opraviť. Redakcia TASR.sk
TASR, 17. mája 2021 10:57
RTVS bodovala u divákov viacerými svojimi reláciami, ktoré sa počas uplynulých dní vďaka záujmu divákov stali najsledovanejšími nespravodajskými reláciami dňa. Vo štvrtok sa najvyššej sledovanosti tešila talkšou Zlaté časy, v piatok vedomostná súťažná šou Čo ja viem a v sobotu súťažno-zábavná relácia Záhady tela. K obrazovkám však divákov lákali aj ďalšie zábavné relácie a tiež politická diskusná relácia O 5 minút 12.
Bratislava 17. mája (TASR-OTS) - Už počas štvrtkového večera si prvý televízny okruh zaplo množstvo divákov. Talkšou Zlaté časy s hosťami Petrou Vlhovou a Ladislavom Borbélym prilákala k obrazovkám 380.000 divákov pri trhovom podiele 17,1 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa tak nielen najsledovanejšou reláciou v danom čase, ale aj najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V piatok večer sa rovnaký úspech podaril šou Čo ja viem, ktorú sledovalo až 400.000 divákov pri trhovom podiele 19,6 % v cieľovej skupine 12+ a prostredníctvom mobilnej aplikácie si svoje vedomosti otestovalo viac ako 27 000 divákov pri televíznych obrazovkách. V sobotu u divákov bodovala spomínaná súťažno-zábavná šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 363.000 divákov pri trhovom podiele 17,9 % v cieľovej skupine 12+ a tiež bola jednotkou v sledovanosti. Divákov k obrazovkám počas sobotného večera prilákali aj satirický seriál Pumpa (314 000, shr 16,2 %), talkšou Petra Marcina Neskoro večer (323 000, shr 20,3 %) a tiež relácia Boris & Brambor špeciál (148 000, shr 13,5 %). Jednotka bola počas sobotného večera trhovou jednotkou.
V sobotu večer si príhovor predsedu vlády SR Eduarda Hegera v rámci Mimoriadnych správ pozrelo 230 000 divákov pri trhovom podiele 13,6 % v cieľovej skupine 12+. V nedeľu zaujala divákov aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú si nenechalo ujsť 424 000 divákov pri trhovom podiele až 28,1 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola televíznou najsledovanejšou reláciou.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Kontakt:
Filip Púchovský
PR manažér
e-mail: filip.puchovsky@rtvs.sk
telefón: +421 2 6061 1105
mobil: +421 903 536 283
Rozhlas a televízia Slovenska
Mlynská dolina, 845 45 Bratislava
www.rtvs.sk
http://twitter.com/rtvs
www.facebook.com/rtvs.sk
Tlačové správy: https://www.rtvs.sk/pre-media/
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.